הוא עבר למערכת ושומעים הרישום בוצעה בהצלחה [ לא הצלחתי להוריד את זה ] וזה לא הגיע לשלוחה 1
-
RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת
-
העברה למערכת אחרת שלא בימות
יש לי קו של ימות שעד אתמול זה עבד גם למעבר למערכת אחרת שלא בימות
ונגעתי משהו בהגדרות ומשהו הסתבך לי בהגדרות ואני מפנה ושמעים צלצול חיוג ולא מגיע למערכת מישהו יכול לעזור לי בזה תודה רבה -
RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת
@שואל-שאלה ניסיתי להגדיר שקו 1 יעבור לקו 2 לשלוחה 4 ולא הצליח לי
-
RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת
@שואל-שאלה יש לי קו שאני רוצה שיעבור לקו אחר לשלוחה 4 משום מה לא הצלחתי או ש פשוט לא הגדרתי אותו טוב אני ישמח אם מישהו יוכל להסביר לי בברור שלב אחר שלב תודה רבה רבה
-
העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת
מישהו יכול להביא הגדרה שבאמת עובדת שיעבור מקו לקו אחר ישיר לשלוחה מסויימת בקו
ושתי הקווים בבעלותי
תודה רבה -
RE: קו שסודר ותוקן באופן חלקי בלבד
יש לי כל מיני קוים IVR שהיו מוגדרים להעברה למערכת אחרת השאלה שלי האם זה יסתדר כי כרגע זה לא הסתדר לי
-
RE: רשימת הקווים
מישהו יודע מספר של קו שמצטט קוים כמו אוטנתי פון הודעות דרמטיות וכו'
-
דחווווף
אני צריך קו של שידורים חיים מערוצי התקשורת
ועוד איזה קו שמרכז כל מיני הודעות של אוטנטי פון וכל מיני קוים את כל ההודעות הדרמטיות -
קווי תוכן ?
אני צריך קו של שידורים חיים מערוצי התקשורת
ועוד איזה קו שמרכז כל מיני הודעות של אוטנטי פון וכל מיני קוים את כל ההודעות הדרמטיות
