• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. דוד 1
    3. פוסטים
    ד מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 5
    • פוסטים 19
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      הוא עבר למערכת ושומעים הרישום בוצעה בהצלחה [ לא הצלחתי להוריד את זה ] וזה לא הגיע לשלוחה 1

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @CUBASE ננסה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @sh0548534047 בסדר יש לי טוקארד
      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @לימוד-בתורת-מרן עובד תודה רבה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @שמחה-נחום af249842-d82a-4bcd-a50a-e8de046ff542-image.png
      אבל לא נראה לי שהבעיה בשלוחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @אליהו-קטורזה זה אומר יתרת יחידות נמוכה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • העברה למערכת אחרת שלא בימות

      יש לי קו של ימות שעד אתמול זה עבד גם למעבר למערכת אחרת שלא בימות
      ונגעתי משהו בהגדרות ומשהו הסתבך לי בהגדרות ואני מפנה ושמעים צלצול חיוג ולא מגיע למערכת מישהו יכול לעזור לי בזה תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @sh0548534047 לא עובד

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה אין פיתרון אחר ???

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה משום מה לא הצלחתי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה ניסיתי להגדיר שקו 1 יעבור לקו 2 לשלוחה 4 ולא הצליח לי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה יש לי קו שאני רוצה שיעבור לקו אחר לשלוחה 4 משום מה לא הצלחתי או ש פשוט לא הגדרתי אותו טוב אני ישמח אם מישהו יוכל להסביר לי בברור שלב אחר שלב תודה רבה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      מישהו יכול להביא הגדרה שבאמת עובדת שיעבור מקו לקו אחר ישיר לשלוחה מסויימת בקו
      ושתי הקווים בבעלותי
      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: שוב קריסה?

      @שלוחה-404 חזר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: קו שסודר ותוקן באופן חלקי בלבד

      יש לי כל מיני קוים IVR שהיו מוגדרים להעברה למערכת אחרת השאלה שלי האם זה יסתדר כי כרגע זה לא הסתדר לי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: רשימת הקווים

      מישהו יודע מספר של קו שמצטט קוים כמו אוטנתי פון הודעות דרמטיות וכו'

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • דחווווף

      אני צריך קו של שידורים חיים מערוצי התקשורת
      ועוד איזה קו שמרכז כל מיני הודעות של אוטנטי פון וכל מיני קוים את כל ההודעות הדרמטיות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • איזה מערכת משתמש גל הדיווחים ??

      איזה מערכת משתמש גל הדיווחים ??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • קווי תוכן ?

      אני צריך קו של שידורים חיים מערוצי התקשורת
      ועוד איזה קו שמרכז כל מיני הודעות של אוטנטי פון וכל מיני קוים את כל ההודעות הדרמטיות

      פורסם בעל הפורום
      ד
      דוד 1