@CUBASE
אכן
ניסיתי כמו שכתבת וזה אכן עובד טוב
תודה רבה
-
RE: שרת תיווך לסקריפטים של גוגל
-
RE: שרת תיווך לסקריפטים של גוגל
@איל-משולש
תודה רבה
ניסית ואני לא שומע כלום
כתבתי כך
api_link=https://gesher.onrender.com/
api_add_0=URL_GESHER=https://script.google.com/macros/s/AKfycbwAU6LMBZN7AiH-EusOuDJ5d3RnoWg-YtA63CqWrWpEb4OlUkdya6bxE09GLl_4b07N/execבדקתי בלוגים ושמתי לב שבמקום שהתשובה יהיה כפי שחוזר בלינק שהכנסתי שהוא כך:
"id_list_message=t-שלום ותודה"
המערכת מקבל בחזרה רק חלק הזה"id_list_message=t-" -
אפליקציה שנבנתה באמצעות script.googleusercontent.com (גוגל סקריפט)
בניתי דף עם הקישור הזה:
https://script.google.com/macros/s/AKfycbwAU6LMBZN7AiH-EusOuDJ5d3RnoWg-YtA63CqWrWpEb4OlUkdya6bxE09GLl_4b07N/exec
שמחזיר את הערך "id_list_message=t-שלום ותודה"
כשאני מנסה לגשת לדף באמצעות שלוחת API אני מקבל "אין תגובה משרת API"
השאלה שלי למה זה לא עובד האם בגלל שהגדרות שלי שגויות או שהחסימה של ימות על גוגל חוסם גם חיבור כזה שאינו דורש טוקנים כלל
תודה מראש -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@זעליג כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
אין לי פרוטקציה ואיני מכיר שום עובד בימות המשיח.
בכל אופן זה מראה את המגמה והכיוון וזה בשורה טובה, לאט לאט הכל חוזר.אז נשאר לנו רק האופציה השניה כנראה שהצלחת להגיע להכי הרבה פוסטים היום...

-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@זעליג
יופי ועם כל זה שיחזרו לך את הקו
חברים אפשר להרגע -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@זעליג כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
שוב: הכל חזר לי!
עם מי יש לך קשרים?? תספר לנו....
אולי ימות ראו שאתה העלת הכי הרבה פוסטים כאן היום..........
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@yair כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@זעליג
ברור לי שהם הולכים לעשות לילה לבן.
השאלה האם זה פשוט לחכות?
או שצריך לשלוח מייל או משהו כדי להיות ברשימה של המערכות שצריכות שיחזור, כי הרי לא כל המערכות נפגעו.מה שנפגע הוא אחד השרתים (יש בערך 4) ימות ידעים בדיוק איזה קווים ישבו בשרת הזה
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@בשכמל-ו כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@דוד כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@אני-עם-הקו כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@דוד כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@anti-malware
מתוך נסיון של קו שנמחק הכל ובקשתי שיחזור לקווהכל חזר?
הרשימת צינתוקים
כל השלוחות
וכל ההודעות?כן הכל חזר וכל מה שעשיתי או הקלטתי בין המחיקה לשחזור כמובן שנעלם אבל זה היה שווה
אבל שוב זה לא אומר שכדאי כרגע לשחק עם המערכת על סמך זה אבל להרגע זה בטח מספיקהייתה לי מערכת מסוימת עם עשרות שלוחות ומאות הקלטות ובטעות הקשתי 1 האם יש עוד תקווה למערכת???

לפי הנסיון שלי (10 שנים בתחום) זה לא אמור לפגוע בשיחזור כי כפי שכתבתי כבר, השיחזור מתבצע באמצעות קובץ גיבוי של יום קודם
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@אני-עם-הקו כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@דוד כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
@anti-malware
מתוך נסיון של קו שנמחק הכל ובקשתי שיחזור לקווהכל חזר?
הרשימת צינתוקים
כל השלוחות
וכל ההודעות?כן הכל חזר וכל מה שעשיתי או הקלטתי בין המחיקה לשחזור כמובן שנעלם אבל זה היה שווה
אבל שוב זה לא אומר שכדאי כרגע לשחק עם המערכת על סמך זה אבל להרגע זה בטח מספיק -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
@anti-malware
מתוך נסיון של קו שנמחק הכל ובקשתי שיחזור לקו -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
בטוח לי שהשחזור לא קשור למה שעושים כעת במערכת והשחזור לא נמחק אם לוחצים אחד
השיחזור הוא בעצם גיבוי האחרון שימות עושים לפחות פעם ביום
אני לא לוקח אחריות אבל מהידע שלי כל מה שמשנים כעת במערכת לא יישמר כשימות יפעילו מצב של שחזור הגיבוי, ונא לא להביל סתם אנשים ללא שום ידע כלל -
RE: חדש! ממשק ניהול חדרי הועידה האינטרנטי המחודש
ניסיתי הכל, בדקתי נתיבים, ניסית כמה וכמה ועידות, בכמה מקומות בקו, ובכמה סוגי ההגדרות,
כמו"כ נכנסתי בכל הלשוניות הקיימות , הכל עובד חוץ מהפעילות עצמה שהוא לא מזהה שהועידה בפעולה
תודה -
RE: חדש! ממשק ניהול חדרי הועידה האינטרנטי המחודש
@פיסטוק-חלבי
בטח
אני רואה את הקבצים המוקלטות
ואני רואה בתוך המערכת (לא רק בממשק הועידה) את התלמידים שהוספתי, הכל עובד חוץ מהלכה למעשה -
RE: חדש! ממשק ניהול חדרי הועידה האינטרנטי המחודש
גם אני מצטרף לבעיה שכמה חברים כתבו מקודם
הגדרתי הכל וכשמתחילה הועידה בפועל לא רואים את זה בממשק החדש - לא את זמן השיעור והתלמידים לא נהיים פעילים, רואים רק את הקבצים המוקלטים והתלמידים שהוסיפו,
מעניין למה אף אחד אינו מתייחס לבעיה הזו שהממשק הזה לא עובד אצל כולם.
יש לי מערכת פרייבט ואני מנסה כמה שבועות ותמיד אותו בעיה -
RE: פילטר לפי ID (כל הסוגים) בהרשמה אוטומטית
יש גם אפשרות להסיר לגמרי את ההפניה
דהיינו שבפעם הבאה שיגיע המאזין לתפריט 1 ייכנס כפעם ראשונה , ויגיע לתפריט הבחירה.
וזה ע"י בניית שלוחה כ:
מודול הסרת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש מקובץ במערכת
להכניס את הקודים:type=remove_id_from_list מאיזה קובץ כולל סיומת להסיר את ה איי די: remove_id_from_list_location_list=/1/IdListMessage.ini לפי האנטר איי די הנכנס: remove_id_from_list_key=EnterId remove_id_from_list_end_goto=/ובכך למחוק את ההפני הקיימת
אציין שאת האפשרות הזאת עדיין לא ניסיתי
בהצלחה רבה -
RE: פילטר לפי ID (כל הסוגים) בהרשמה אוטומטית
יש אפשרות לבנות שלוחה 'לשינוי' הפילטר
והוא שבונים שלוחה בהגדרות של:
מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת
ומוסיפים את הקוד הזה
add_id_to_list_value_change=yes
ההגדרה הזו משנה נתונים קיימים
לדוגמה:
אם עד עכשיו ההפניה שלו (בתוך קובץ IdListMessage ) היה לשלוחה 1 (xxxxxxxxx=g-/1/1)
אז בהגדרות אלו:type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/IdListMessage add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_value=g-/1/2 add_id_to_list_end_goto=/1/2המערכת ישנה את ההפניה (בתוך קובץ IdListMessage ) לשלוחה 2 (xxxxxxxxx=g-/2/2)
-
RE: פוסט זועם ומתוסכל
גם אני מצטרף לדברי אלחנן
אכן חסר כמה וכמה הגדרות (שנעלמו בעת המעבר לפורום החדש)
אבל אני בונה היום מערכות שלמות ומסועפות (כמעט כל הגדרה שיש במערכת כבר הגיע אצלי לשימוש)
והכל בלי לשאול שום שאלות רק לקרוא את אזור התעשייה,
הבעיה שלך שרצית לדעת מיד מה זה טרוויה, קודם כל תלמד מה זה תיקיה ואיך פותחים אותו ואח"כ תנסה לפתוח טרוויה
בהצלחה
וכמובן תודה לימות -
פילטר לפי ID (כל הסוגים) בהרשמה אוטומטית
עלה בידי ב"ה רעיון לפילטר לפי ID בהרשמה אוטמטית
לדוגמה
בתפריט 1 יש שלש שלוחות וברצוני שאחרי שהמאזין בחר בפעם הראשון באחד מתוך השלש,
בפעם הבאה יעבור ישר לשלוחה הזה (לא לפי טלפון שזה אפשרי בהרשמה לרשימת תפוצה אלא לפי ID אחר)אז הרעיון הוא כך:
הגדרתי תפריט 1 לשלוחה של הקראת נתונים:
השמעת נתונים והודעות אישיות - id_message
ב ext הגדרתי כך:type=id_list_message enter_id=yes enter_id_type=list_all_information login_add_val_name=yes say_name=no record_name=noוב IdListMessage הגדרתי כך:
default=g-4שזה אומר שכל ID שלא רשום לו פעולה כלשהי שיגיע לשלוחה 4 בתיקיה הנוכחית.
בתוך תפריט 1 בניתי ארבע שלוחות (שלש ראשונות כדלהלן)
שלוחה ארבע הגדרתי כתפריט ובו שלש שלוחות (וכאן הכנסתי ההודעה 'לבחירת... הקש אחד לבחירת ... וכו...)כל שלוחה (שבתוך 4) הגדרתי כ:
מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכתובשלוחה 1 (שבתוך 4) הגדרתי כך:
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/IdListMessage add_id_to_list_value=g-/1/1 add_id_to_list_end_goto=/1/1נמצא שבפעם הבאה שהמאזין מגיע לשלוחה 1 שהוא הקראת נתונים
ה-ID שלו כבר רשום ובו הפניה לשלוחה 1 שבתפריטובשלוחה 2 (שבתוך 4) הגדרתי כך:
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/IdListMessage add_id_to_list_value=g-/1/2 add_id_to_list_end_goto=/1/2נמצא שבפעם הבאה שהמאזין מגיע לשלוחה 1 שהוא הקראת נתונים
ה-ID שלו כבר רשום ובו הפניה לשלוחה 2 שבתפריט
וכן הלאה
נ.ב. כמובן שיש השמעות שיש להשתיק אותם (ע"י הוספה הקלטה שקטה) כדי שזה ישמע יפה
בהצלחה אני מקווה שזה יעזור למישהו
יש אפשרות לבנות שלוחה 'לשינוי' הפילטר
והוא שבונים שלוחה בהגדרות של:
מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת
ומוסיפים את הקוד הזה
add_id_to_list_value_change=yes
ההגדרה הזו משנה נתונים קיימים
לדוגמה:
אם עד עכשיו ההפניה שלו (בתוך קובץ IdListMessage ) היה לשלוחה 1 (xxxxxxxxx=g-/1/1)
אז בהגדרות אלו:type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/IdListMessage add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_value=g-/1/2 add_id_to_list_end_goto=/1/2המערכת ישנה את ההפניה (בתוך קובץ IdListMessage ) לשלוחה 2 (xxxxxxxxx=g-/2/2)
יש גם אפשרות להסיר לגמרי את ההפניה
דהיינו שבפעם הבאה שיגיע המאזין לתפריט 1 ייכנס כפעם ראשונה , ויגיע לתפריט הבחירה.
וזה ע"י בניית שלוחה כ:
מודול הסרת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש מקובץ במערכת
להכניס את הקודים:type=remove_id_from_list מאיזה קובץ כולל סיומת להסיר את ה איי די: remove_id_from_list_location_list=/1/IdListMessage.ini לפי האנטר איי די הנכנס: remove_id_from_list_key=EnterId remove_id_from_list_end_goto=/ובכך למחוק את ההפניה הקיימת
אציין שאת האפשרות הזאת עדיין לא ניסיתי
בהצלחה רבה