• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. הלמדן הטכנאי
    3. פוסטים
    ה מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 3
    • פוסטים 4
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @שלוחה-404 אני פשוט מעוניין להקליט שאלות לג'מיני, אתה יודע אם יש דרך אחרת?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלמדן הטכנאי
    • האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      במדריך על שלוחת api כאן צויין שניתן לשלוח טקסט או הקשות לשרת, אבל הקלטות נשמרות במערכת.
      אשמח לעזרה אם מאז כבר ניתן לשלוח גם הקלטות לשרת.
      תודה רבה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלמדן הטכנאי
    • כניסה לשלוחה בתשלום חד פעמי שפג תוקף אחרי חמשה חודשים.

      @בונה כתב בכניסה לשלוחה בתשלום חד פעמי שפג תוקף אחרי חמשה חודשים.:

      זה לא כל כך מסובך.

      אשמח אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה, כי אני די הסתבכתי.
      תודה רבה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ה
      הלמדן הטכנאי
    • שינוי מערכת מsip לivr

      שיניתי בטעות את סוג המערכת לsip ואני לא מצליח להחזיר לivr חזרה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלמדן הטכנאי