@שלוחה-404 אני פשוט מעוניין להקליט שאלות לג'מיני, אתה יודע אם יש דרך אחרת?
ה
מנותק
-
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
-
האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
במדריך על שלוחת api כאן צויין שניתן לשלוח טקסט או הקשות לשרת, אבל הקלטות נשמרות במערכת.
אשמח לעזרה אם מאז כבר ניתן לשלוח גם הקלטות לשרת.
תודה רבה. -
כניסה לשלוחה בתשלום חד פעמי שפג תוקף אחרי חמשה חודשים.
@בונה כתב בכניסה לשלוחה בתשלום חד פעמי שפג תוקף אחרי חמשה חודשים.:
זה לא כל כך מסובך.
אשמח אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה, כי אני די הסתבכתי.
תודה רבה. -
שינוי מערכת מsip לivr
שיניתי בטעות את סוג המערכת לsip ואני לא מצליח להחזיר לivr חזרה.