@הפצת-התורה
נראה לי שברירת המחדל היא כניסה ע"פ מס' טלפון (כך זה בד"כ).
ואלו ההגדרות למייל.
שליחה למייל
אם ברצונכם שהקובץ גם ישלח למייל הגדירו:
examination_american_ok_send_mail=yes
ברירת מחדל המערכת שולחת את הקובץ עם סיכום המבחן לאחר 4 שעות מאז סיום המבחן על ידי התלמיד הראשון לאחר שליחת המייל הקודם
ניתן להגדיר שישלח בתדירות יותר גבוהה
או יותר נמוכה
(לא להעמיס סתם על המערכת כאשר אין צורך)
examination_american_ok_send_mail_timeout=8h
בדוגמא כאן ישלח כל 8 שעות מאז סיום התלמיד הראשון שסיים מאז האימייל האחרון,
ניתן להגדיר כתובת מייל מיוחדת לשליחה רק למודל זה
(ברירת מחדל ילקח מההגדרות במערכת)
email_address=AAA@Gmail.com
email_name=הרב משה
הגדרות ברירת מחדל להמרה מילים למייל בקובץ
ExaminationAmericanLogOK.ini
ExaminationAmericanLogOK=דו"ח תשובות וציונים
Folder=שלוחה
DID=מערכת
IdType=סוג זיהוי
teudat_zehut=תעודת זהות
digits=הקשת ספרות
list=רשימה
phone=טלפון
enter_phone_list=רשימת טלפונים
phone_or_enter_phone=בחירת טלפון
EnterId=מספר זיהוי
ValName=שם
Phone=טלפון
Date=תאריך
Time=שעה
HebrewDate=תאריך עברי
Status=מצב
OK=סיום בהצלחה
Folder=שלוחה
Q000Answer=שאלה 0
Q000Score=ציון 0
Q001Answer=שאלה 1
Q001Score=ציון 1
Q002Answer=שאלה 2
Q002Score=ציון 2
Q003Answer=שאלה 3
Q003Score=ציון 3
Q004Answer=שאלה 4
Q004Score=ציון 4
Q005Answer=שאלה 5
Q005Score=ציון 5
Q006Answer=שאלה 6
Q006Score=ציון 6
Q007Answer=שאלה 7
Q007Score=ציון 7
Q008Answer=שאלה 8
Q008Score=ציון 8
Q009Answer=שאלה 9
Q009Score=ציון 9
Q010Answer=שאלה 10
Q010Score=ציון 10
QuestionScoreTotal=ציון כולל
PointsAdd=הוספת נקודות
Q=שאלה
A=נכון
B=מסיח 1
C=מסיח 2
D=מסיח 3
ניתן להסתיר עמודות מהדו"ח ע"י הוספת הערך hidden_ אחרי שם העמודה, לדוגמא:
Folder=_hidden
@הפקות-בע-מ-0 כתב בחלוקת משניות לפי משנה אם יש כזה דבר:
או שהמערכת נותנת לך פרק אוטומטי, וזה בעיה גדולה כי אתה רוצה משהו שאתה רוצה
רק שים לב שזה לא כזה נורא, מדובר בסה"כ על לימוד של פרק אחד. (ולכן גם בזה אין בחירה, כי מקסימום מה יכול להיות)
@הפצת-התורה
type=routing_yemot
routing_yemot_number=כאן תכניס את מספר מערכת שאליו אתה רוצה להפנות
הקו שאתה רוצה להפנות צריך כמובן לאשר בשלוחת הניהול הפניות ממערכות אחרות לקו שלו