• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יצחק המוכשר
    3. פוסטים
    י מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 1
    • פוסטים 32
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: עזרה ליצור קו של שידורים חיים מאתרי חדשות (כעין מה שהיה ב"נייעס החרדי") דרך שידור חי אינטרנטי מה אני צריך לעשות כדי שזה יקרה אשמח להסבר במילים פשוטות

      נראה לי לעניות דעתי,
      שכדאי לך לעשות זאת לא דרך ימות המשיח אלא דרך חברה אחרת.
      כמו שראיתי שיש קו "ניוז קליק" שיש שמה הרבה ערוצי רדיו וכדו'.

      רק מעניין אותי מאוד באיזה חברה פתחו את זה?
      אם למישהו יש מושג אשמח שיגיב כאן.
      זה יכול לעזור להרבה אנשים.
      בתודה מראש!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @sh0548534047
      התכוונתי לשלב א' של המדריך, בהגדרה הראשונית,
      ואל ההגדרות שצריך להכניס לקובץ ההגדרות של: Did_Go_To.ini בשלוחה הראשית.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @CUBASE כתב:
      בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך

      ביצעתי לפי זה אבל עדיין, זה לא מעביר אותי כלל לשלוחת הניתובייה,
      אלא מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי, עם זיהוי של מספר המערכת.
      אתה יכול לנסות לבד, ותווכח שאני צודק!

      אלא א"כ יתכן ואני טעיתי בהגדרה הראשונית בשלב א',
      כי כתוב בשלב א' של המדריך שורה שלכאורה נכנסה בטעות:
      "⚠️ החליפו את 0555555555 במספר הנייד שלכם",
      ובקובץ ההגדרות עצמו אין שום שורה עם 0555555555.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @CUBASE
      שלא יהיה כתוב בקובץ ההגדרות כך:

      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.5s.1.thiscall
      

      אלא כך:

      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscall
      

      כי אם לא, זה בעצם מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי ולא מעביר לשלוחת הניתובייה לבחירת מספר לחיוג.
      אבל עדיין אם יגדירו ככה, יש כאן באג שהנתונים נשמרים בלוג בשלוחה,
      מה שבעצם מונע מהמערכת לבצע חיוגים נוספים (ולכן הצינתוק לא נשלח).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @cubase
      וואו אין מילים,
      באמת מודול מוצלח ביותר!!!
      ובמיוחד ההדרכה, שמאוד מפורטת ומובנת ביותר.
      יישר כח גדול!!!

      (רק צריך לעדכן את המדריך, כפי שכבר אמרו בתחילת השרשור.)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: שרת תיווך לסקריפטים של גוגל

      @איל-משולש
      קודם כל, תודה רבה על הפיתוח הנפלא,
      זה באמת דבר נצרך מאוד.
      דבר שני, רציתי לשאול האם השרת התיווך שלך עובד על כל סוגי הפקודות של API?
      כי ראיתי למשל בפקודה של החזרת תשובה מהשרת -
      שישמיע מוזיקה בהמתנה (music_on_hold),
      השיחה מתנתקת (אחרי ההתחברות לשרת המגשר שלך),
      ולכאורה הבעיה היא לא בסקריפט שלי,
      מכיון שהלוג מציג הכל בצורה תקינה.
      אשמח לתשובה בנושא.
      בתודה מראש!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: מודול השמעת זמני התפילות והמניין הקרוב

      שימו לב!
      לא יודע אם זה קשור ממש לפורום,
      אבל אם בכל זאת כבר העליתם את הנושא,
      אז שימו לב שמכיון שיש תקלה זמנית באתר הראשי,
      לכן הם פירסמו כעת קישור חילופי לאתר: https://minyanim-yvzg.onrender.com/
      בהצלחה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: דחוף - ניהול חדרי ועידה חסומה זמנית - שימו לב לתמונה

      @יצחק-sh
      עליתי על הבעיה.
      ככל הנראה ימות המשיח העבירו את כל המערכות שהיו באתר של ניהול חדרי ועידה בשרת הפרייבט לשרת הרגיל.
      (רק באתר של ניהול חדרי ועידה ולא בפועל ממש.)
      ולכן הפתרון האפשרי שעוזר מניסיון הוא להיכנס לאתר ניהול חדרי ועידה,
      ולבצע לפי השלבים הבאים:

      1. כניסה ללשונית "החשבון שלי".
      2. לבחור ב"מערכות".
      3. לבחור את המערכת הרצויה.
      4. להיכנס ל"פרטי המערכת".
      5. ללחוץ על "רגיל" (לא על פרייבט).
      6. לשמור שינויים.
        עכשיו האתר אמור לעבוד לכם בצורה תקינה לגמרי.
        אשמח לתגובות על המדריך הנ"ל, והאם זה באמת עזר לכם.

      מותר גם לפרגן ב'לייק'...........

      בהצלחה רבה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: שידור חי אינטרנטי תקלה

      @עובד-את-השם
      לכאורה התקלה לא נמצאת בכל השרתים השונים של המערכות,
      אלא רק בשרתים צפציפיים.
      תנסה לפתוח קו חדש בשרת הפרייווט,
      ולכאורה זה כן יעבוד לך.
      (אבל עדיין כפי שציינתי בהודעה הקודמת שלי,
      השידורים לא נשמעים חלקים 100% כמו פעם.)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      @איל-משולש כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:

      איך זה קשור לפורומים, איך זה קשור לעריכה באתר?

      א'. כתבתי אתר, כדי שתבין מה אני רוצה שיהיה.
      ב'. אמרתי פורומים, משום שבפורומים יש הרבה שמקליטים,
      וצריך שיהיה את הזיהוי של כותב הטקסט.
      ומה שאמרת שניתן להגדיר שישמעו את השם לפני ההודעה,
      אתה מתכון לפרטי הודעה של השמעת קבצים?
      א"כ זה לא יבדיל בין הודעת טקסט להודעה קולית,
      ואז אני כבר לא רוצה שישמעו הודעה מאת בהודעה קולית,
      משום ששם לא צריכים את זה שיש כבר זיהוי בקול.
      (וחוץ מזה, אם אני רוצה שישמעו את תאריך ושעת ההקלטה בהקשה על מקש מסוים,
      לא יוכלו להגדיר זאת משום שזה כבר תפוס לשם בלבד.)
      אז אני מבקש שיהיה בהודעות הטקסט "הודעה מאת",
      וכך רק בהודעות הטקסט ישמעו "הודעה מאת" בתחילת הטקסט.
      (וגם יוכלו להגדיר מקש מסוים שישמעו את תאריך ושעת יצירת הטקסט.)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      @איל-משולש
      קודם כל תודה רבה על זה שהוספת אפשרות לשמיעת פרטי ההודעה.
      אבל כדי שזה יהיה טוב לפורומים,
      אני צריך שיהיה "הודעה מאת" מובנית בטקסט ההודעה, וישמעו זאת בתחילת הודעת הטקסט.
      כלומר, שאם עורכים את הטקסט באתר יראו כך: 'הודעה מאת, פלוני. תוכן ההודעה'.
      תודה רבה!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: תגובות לממשק html ליצירת שלוחות API

      @איל-משולש
      אני לא מצליח להיכנס לקישור של הממשק.
      (כותב לי שגיאה.)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם

      @איל-משולש
      קודם כל, רציתי לעדכן אותך שהקישור ה-API החדש שפירסמת כאן, עובד מעולה.
      ושנית, האם תוכל לעשות שבמודול,
      יהיה מובנה בהודעות "הודעה מאת".
      כמו שיש בהקלדת טקסט הרישמי של ימות המשיח.
      (זה לא קשור כלל וכלל לפרטי ההודעה של השמעת קבצים - לאלו שלא הבינו את כוונתי.)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: בשורה משמחת!😊 שלוחת המוזיקה המלאה מוכנה לשיתוף! 🎸🎤🪗🥁

      וואו, אין מילים!
      באמת מאגר מפתיע ביותר של שירים.
      תודה תודה רבה!!!
      👍👍👍👍
      נ. ב. אולי כדאי לפתוח ג"כ שלוחה ייעודית עם מאגר של שירים ווקאליים?
      מה אתם אומרים?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: בשורה משמחת!😊 שלוחת המוזיקה המלאה מוכנה לשיתוף! 🎸🎤🪗🥁

      משום מה השלוחות של השירים עצמם לא עובד לי.
      ניסיתי לבחור זמר לפי המושמע בתפריט,
      אבל זה חוזר אחורה לתפריט.
      אשמח לתגובה.
      תודה רבה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: שידור חי אינטרנטי תקלה

      @מיכאל-ראובן-כהן
      אני כן הצלחתי לעשות.
      אבל שים לב שהשידור במערכות שבשרת הפריווט,
      לא יושמעו בצורה תקינה כפי שמפורט כאן.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: ניהול שלוחות מבית עזר פון

      @121244
      נטפרי כבר פתחו את זה.
      תנסה עכשיו.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: חדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2

      @מ.-מ.-פליישער
      אשמח שתעדכנו אותנו באופן מיידי, כשהשירות יחזור לפעול.
      תודה רבה!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: חדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2

      @שואל-שאלה כתב בחדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2:

      אתה מתכון לניהול חדר ועידה אינטרנטי?

      לא הבנתי איך זה קשור?
      תקרא את השרשור ותבין על מה אני מתכוון.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר
    • RE: חדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2

      @מ.-מ.-פליישער
      רציתי לשאול האם הפיתוח עדיין קיים?
      כי כשנכנסים ללינק שמופיע בשרשור כאן (להגדרת הפיתוח),
      מופיע דף ריק!
      אשמח להתייחסות לנושא זה.
      (וכמו"כ, אם הפיתוח כבר לא רלוונטי,
      אשמח אם מישהו ישתף כאן פתרונות אפשריים שקשורים לשרשור הזה).
      תודה רבה!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יצחק המוכשר