• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מאיר אמר
    3. פוסטים
    מ מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 15
    • פוסטים 41
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: מספרים של קוים

      @אA תודה ואיפה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • RE: קמפיין ויחידות

      @אA תודה😁

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מאיר אמר
    • קמפיין ויחידות

      מה זה אומר??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מאיר אמר
    • מספרים של קוים

      אשמח לקבל מספרים של קוים בתכנים שונים כגון: שירים, שיעורים, חדשות, פורומים, בדיחות, וכו'

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @CUBASE תכל'ס צודק, לא צריך ליכתוב זאת....😎

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @CUBASE אז לא לתפוס אותי על המילים,
      הבנת למה אני מיתכוון, לא היתכוונתי על זה שזה לא כשר!! היתכוונתי שזה לא נותן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @sh0548534047 @cubase לא יתכוונתי שזה חסום משום דברים לא טובים, אלא שלפעמים פותחים קו וזה לא פתוח לקומה הכשרה סתם (המספר) אז עשיתי פתרון! כמו דוד החקיין שהכל תוכן נקי אך המספר לא פתוח!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      קו הניוד קווים – הקו הנוח לניווט בין קווים.
      בקו תוכלו להאזין לקווים שונים, וגם מי שחסום יוכל לחייג אליהם דרך הקו שלנו.
      להוספת קווים חדשים – ניתן להקליט בשלוחה 08 איזה קווים הייתם רוצים שנוסיף. המספר הוא 0774563375

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מאיר אמר
    • RE: צריך עזרה

      @sh0548534047 מה זה הפילטר של המנהל? עשיתי זאת וזה ניכנס לטפריט הראשי, וגם זה לא עובר לשלוחה שרציתי

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • RE: צריך עזרה

      @sh0548534047 זה לא עשה לי לאיפה לשמור את הטקסט, וגם אני רוצה שרק המנהל יהיה אפשר לעשות

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • RE: צריך עזרה

      @sh0548534047 כי עשיתי זאת בזה........
      אולי זה קשור לזה? בגלל זה אמרתי בהתחלה "אני לא מבין כל כך בזה"

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • RE: צריך עזרה

      @sh0548534047 עשיתי בקו שלי שמקלידים טקסט ואז הוא מקריא את הטקסט שכתבתי, איך עושים שאת הטקסט שכתבתי מעבירים לשלוחה של השמעת קבצים/טפריט

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • צריך עזרה

      אני לא מבין בקוד API (אולי רק לכתוב את המילה API😁)
      ועשיתי בשלוחה כלשהיא שמקלידים טקסט על ידי הקשה אות ואחרי זה # ועוד פעם וכו..... ואני רוצה שיהיה שאחרי שמקלידים יעבור לכותרת או השמעת קבצים שארצה (אבל אני לא רוצה שכל אחד יוכל לעשות, רק המנהל) אפשר הסבר מפורט מה בידיוק לעשות?

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • כוכבית 2

      אני רוצה לעשות שמקליטים הודעה ואז זה עובר לשלוחה כוכבית ואז 2, איך אני כותב כוכבית 2 בקוד?

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • מה??????????

      ניכנסי לניהול באתר - הקשתי את הקו ואת הסיסמא וישר זה ניכנס לניהול ללא שליחת קוד אימות , איך יכול להיותת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מאיר אמר
    • מייל

      איך אני עושה שכותבים לי תגובה אז שלא ישלח למייל, אלא שאני יכנס לאתר יהיה מסומן לי בפרופיל

      פורסם בעל הפורום
      מ
      מאיר אמר
    • RE: מה קרה שהתחלף לכולם צבע הפרופיל?

      @שואל-שאלה גם לי, היה לי תכלת וניהיה לי אפור

      פורסם בעל הפורום
      מ
      מאיר אמר
    • RE: עזרה בהקלטות

      @שואל-שאלה תודההה

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • RE: עזרה בהקלטות

      @שואל-שאלה היתכוונתי שבסוף שמקליטים הודעה במערכת אז אני מקליט ובסוף שאני לוחץ # אז הוא אומר לי "לשמיעת ההקלטה 1 לאישור 2 וכו, אז אני לוחץ 2 הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר.... שאת זה אני לא רוצה ואז הוא עושה לי להקלטה נוספת הקישו אחת לסיום 2. שגם זה אני לא רוצה

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר
    • RE: עזרה בהקלטות

      @שואל-שאלה בהקלטה של סוג שלוחה, כי אני עושה פורום ואני לא רוצה שזה יהיה בסוף ההקלטה

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מאיר אמר