@אA תודה ואיפה
-
מספרים של קוים
אשמח לקבל מספרים של קוים בתכנים שונים כגון: שירים, שיעורים, חדשות, פורומים, בדיחות, וכו'
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@CUBASE תכל'ס צודק, לא צריך ליכתוב זאת....

-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@CUBASE אז לא לתפוס אותי על המילים,
הבנת למה אני מיתכוון, לא היתכוונתי על זה שזה לא כשר!! היתכוונתי שזה לא נותן -
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@sh0548534047 @cubase לא יתכוונתי שזה חסום משום דברים לא טובים, אלא שלפעמים פותחים קו וזה לא פתוח לקומה הכשרה סתם (המספר) אז עשיתי פתרון! כמו דוד החקיין שהכל תוכן נקי אך המספר לא פתוח!
-
קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
קו הניוד קווים – הקו הנוח לניווט בין קווים.
בקו תוכלו להאזין לקווים שונים, וגם מי שחסום יוכל לחייג אליהם דרך הקו שלנו.
להוספת קווים חדשים – ניתן להקליט בשלוחה 08 איזה קווים הייתם רוצים שנוסיף. המספר הוא 0774563375 -
RE: צריך עזרה
@sh0548534047 מה זה הפילטר של המנהל? עשיתי זאת וזה ניכנס לטפריט הראשי, וגם זה לא עובר לשלוחה שרציתי
-
RE: צריך עזרה
@sh0548534047 זה לא עשה לי לאיפה לשמור את הטקסט, וגם אני רוצה שרק המנהל יהיה אפשר לעשות
-
RE: צריך עזרה
@sh0548534047 כי עשיתי זאת בזה........
אולי זה קשור לזה? בגלל זה אמרתי בהתחלה "אני לא מבין כל כך בזה" -
RE: צריך עזרה
@sh0548534047 עשיתי בקו שלי שמקלידים טקסט ואז הוא מקריא את הטקסט שכתבתי, איך עושים שאת הטקסט שכתבתי מעבירים לשלוחה של השמעת קבצים/טפריט
-
צריך עזרה
אני לא מבין בקוד API (אולי רק לכתוב את המילה API
)
ועשיתי בשלוחה כלשהיא שמקלידים טקסט על ידי הקשה אות ואחרי זה # ועוד פעם וכו..... ואני רוצה שיהיה שאחרי שמקלידים יעבור לכותרת או השמעת קבצים שארצה (אבל אני לא רוצה שכל אחד יוכל לעשות, רק המנהל) אפשר הסבר מפורט מה בידיוק לעשות? -
כוכבית 2
אני רוצה לעשות שמקליטים הודעה ואז זה עובר לשלוחה כוכבית ואז 2, איך אני כותב כוכבית 2 בקוד?
-
מה??????????
ניכנסי לניהול באתר - הקשתי את הקו ואת הסיסמא וישר זה ניכנס לניהול ללא שליחת קוד אימות , איך יכול להיותת
-
מייל
איך אני עושה שכותבים לי תגובה אז שלא ישלח למייל, אלא שאני יכנס לאתר יהיה מסומן לי בפרופיל
-
RE: מה קרה שהתחלף לכולם צבע הפרופיל?
@שואל-שאלה גם לי, היה לי תכלת וניהיה לי אפור
-
RE: עזרה בהקלטות
@שואל-שאלה היתכוונתי שבסוף שמקליטים הודעה במערכת אז אני מקליט ובסוף שאני לוחץ # אז הוא אומר לי "לשמיעת ההקלטה 1 לאישור 2 וכו, אז אני לוחץ 2 הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר.... שאת זה אני לא רוצה ואז הוא עושה לי להקלטה נוספת הקישו אחת לסיום 2. שגם זה אני לא רוצה
-
RE: עזרה בהקלטות
@שואל-שאלה בהקלטה של סוג שלוחה, כי אני עושה פורום ואני לא רוצה שזה יהיה בסוף ההקלטה