חברת 'מבזק' יושבת על הפלטפורמה של 'ימות',
וזו דוגמה, למערכות קווים עם אישור ועדת הרבנים, שיש להם את כל הפונקציות של 'ימות'.
אני מרשה לעצמי לכתוב את זה כאן, כי מסתבר שימות מקבלים אחוזים.
בשבילי זה היה הפתרון הטוב ביותר.
חברת 'מבזק' יושבת על הפלטפורמה של 'ימות',
וזו דוגמה, למערכות קווים עם אישור ועדת הרבנים, שיש להם את כל הפונקציות של 'ימות'.
אני מרשה לעצמי לכתוב את זה כאן, כי מסתבר שימות מקבלים אחוזים.
בשבילי זה היה הפתרון הטוב ביותר.
@QWERTY אמר בהאתר החדש-האתר הישן:
- לפעמים קורה שעובדים על שתי קווים ואז חלון אחד פתוח על קו-x וחלון אחר פתוח על קו-z
ונגיד ששיניתם בקו-x הגדרה כלשהי ועברתם לקו-z עלול בבת אחת להשתנות שלוחה שלמה בקו שלא רציתם באמת לשנות וזה קרה לי כבר כמה פעמים!!
כי מה שקורה הוא לא מסוגל לפתוח שתי קווים בנפרד ולפעמים אתה משנה כי חשבת שזה הקו-x אבל מכיון שהחלון השניה הייתה פתוחה על קו-z גם בחלון שאתה נמצא כרגע
זה באמת קו-z ולא קו-x כמו שמופיע בדוק!!
הפתרון לכך הוא לפתוח חלון של גלישה בסתר, ושם לפתוח את הקו הנוסף.
כך ניתן בקלות לצפות בו זמנית ולהעתיק הגדרות.
גם אצלי לא עובד בשבועות האחרונים.
איזה מספר הודעת מערכת זה
"לקבלת פרק או פרקי תהילים נוספים הקישו 1"
ניסיתי M1670 וזה לא זה.
הבעיה העיקרית היא שברוב המקרים נכנס בינתיים משתמש אחר....
וכן שפעמים רבת רוצים להשהות את הקובץ באמצע.
לפי הבנתי, המטרה היא לחבר כאן שני קבצים שמע כדי שישמעו כקובץ אחד ארוך.
יש תוכנה מצויינת לטיפול בקבצים, כדאי מאד להכיר אותה- היא מאד שימושית.
מפעל הפורמטים / פורמט פקטורי.
אני עובדת איתה הרבה במקביל לקו.
@33064325 אמר בכתבה מJDN על קווי התוכן הלימודי בקורונה:
@עץ-השדה מבזק לוקחים גם חודשי 100 שח
אני בניתי לבד מערכת אצל מבזק,
ולא שילמתי כלום. לא בהקמה ולא חודשי.
יש רשימת הוראות מסודרת למפעילי חדר ועידה?
כלומר נוסח כתוב- איך להפעיל את החדר, מה קורה בכל מקש...
וכן שאלה נוספת לגבי הפונקציות של החדר-
בשיחת ועידה רגילה, שבה המאזינים כן יכולים לדבר,
@799326426 אמר בחדר ועידה- אופציות קיימות והוראות:
@שעת-חלון הכל כתוב ומסודר כאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/27/confbridge-חדר-וועידה-שידור-חי
רק לעיין קצת בפורום
ודאי שעיינתי במה שרשום שם.
אבל כאשר אני רוצה לתת הוראות למי שלא מתעסק בתכנות של הקו,
לא מענין אותו ולא שייך אליו רוב מה שרשום שם.
אני מחפשת הוראות למשתמש הטלפוני.
ממוקד וברור.
היתה איזו תקלה בפרייוט היום,
במשך כחצי שעה לא יכלו לחייג לקו,
ומי שניסה לחייג בפרק הזמן ההוא- רשום עד עכשיו כאילו הוא מאזין לקו.
(בלי זיהוי שם ובלי שלוחה שאליה הוא מאזין)