• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. a.r.
    3. הגבוה ביותר
    A
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 9
    • עוקבים 2
    • נושאים 11
    • פוסטים 83
    • הגבוה ביותר 22
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי a.r.

    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: סיסמת ניהול ראשי לאתר וניהול לעובד בלי גישה להגדרות

      @אברהם-נ @יוסי-זנגי לטלפון:
      תפתח שלוחת תפריט, ותפתח בה 2 שלוחות, אחת להרשמה לקבלת צינתוקים (שים לב, תפתח קודם קמפיין חדש ותקרא לו "מנהלים ניהול קבצים"), ושניה לניהול רשימת הצינטוקים (אם תרצה להוסיף או להוציא מספרים).

      בשלוחה של ההרשמה, ההגדרות:
      type=tzintuk
      list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים
      title מנהלים הרשמה
      password= כאן תכתוב את הסיסמא שאתה רוצה שרק מי שיודע אותה יוכל לנהל את הקבצים

      ובשלוחה של הניהול:
      type=tzintuk
      list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים
      tzintuk_admin=yes
      title=ניהול רשי"ת ניהול קבצים
      password=password_admin

      (-ההגדרה האחרונה היא סיסמת ניהול, כדי שרק אתה או מי שיש לו את סיסמת הניהול הכללית של המערכת יוכל להוציא מספרים מהרשימה)

      ובקובץ nxt.ini בשלוחת השמעת קבצים (ואלי יעבוד גם בקובץ IVR בשלוחה ראשית, כנ"ל), תגדיר:
      admin_options_file=list_tzintuk
      admin_options_file_check_list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים

      *אם אתה רוצה שיצטרכו להקיש את הסיסמא שבחרת גם לפני שינוי בקובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו:
      admin_options_file_ok_password= כאן תכתוב את הסיסמא שאתה רוצה שרק מי שיודע אותה יוכל לנהל את הקבצים

      *אם אתה רוצה שיוכלו רק לערוך או לשנות קובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו:
      admin_options_file_delete_and_change_only=yes

      *אם אתה רוצה שיוכלו רק למחוק קובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו (בנוסף להגדרה הקודמת!):
      delete_message_only=yes

      אתה יכול גם ליצור שלוחה להעברת קבצים בקישור שהבאתי לך מקודם...
      בהצלחה...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: מי יכול למכור לי 35 יחידות

      @אנחנו-ננצח עדיין רלוונטי?
      אם כן, תשלח לי מייל
      a0583295520@gmail.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: התייעצות: מה עדיף, מספר אחד או שני מספרים?

      @צבי-ד-צ
      מהנסיון שלי, יש מעלות במערכת אחת -
      1, ההפניה לשלוחות, בהעברת קבצים משלוחה לשלוחה וכדו', יותר קל במערכת אחת {גם מצד ההגדרות הנדרשות וגם מצד מי שמתפעל את הקו},
      2, כל התפעול, קל יותר כשהכל נמצא במערכת אחת,
      למשל - א"א לפתוח במקביל 2 מערכות תוכן {באתר}, אולי באתר החדש {האחרון, שעוד לא פורסם} כן, לא ניסיתי, וכדו'.

      מצד שני, כשהכל בקו אחד, יש פחןת שלוחות זמינות בראשי, וגם יש בזה קצת סיכון שתיהיה איזה הגדרה בעיתית שתעביר לקו השני.
      {אתה יכול לראות בפורום הרבה על פתיחת 2 מערכות תוכן ועל מעבר בטעות למקום לא רצוי וכדו'},

      בהצלחה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: מי יכול למכור לי 35 יחידות

      @אנחנו-ננצח מה עושים כשיש הודעה כזו:
      "שגיאה בהעברת יחידות - יש לבדוק שמספר היעד וכמות היחידות תקינים, לפרטים נוספים יש לפנות לשרות לקוחות"?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      תגובה: מעבר למערכת אחרת
      עריכה (סליחה שאני פותח את זה כנושא חדש למרות שכבר יש כמה בנושא, פשוט כבר כל האחרים ישנים...)
      זה ההגדרות שלי בשלוחה,
      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=083136579
      וכשאני נכנס אליה, אני חוזר לשלוחה ראשית , ובקו השני (ששם גם יש לי שלוחה אם ההגדרות הנ"ל אבל למעבר למערכת הזו), יש לי צלצול ארוך ללא מענה
      אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בענין!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה כלום!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @yosafizak לא ידוע לי שעשיתי...
      אולי בטעות עשיתי ואני לא יודע?
      ז\ה אמור ליהות בהגדרות של השלוחה ראשית או באיזה שלוחה פנימית?
      תודה רבה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: חזרה למיקום אחרונה ע''י # *

      @אברהם-נ כהמשך למה שכתב לך @הרב ;
      המלצה טובה,
      שתגדיר את שלוחת הכוכבית או הסולמית (-מה שתבחר להגדיר כחזרה למיקום האחרון), כשלוחת תפריט ולא כשלוחת חזרה למיקום האחרון, ויהיה בה 2 שלוחות: אחת למה שיש בשלוחה בדר"כ (-הסבר בהמשך...), והשניה לחזרה למיקום האחרון;
      כיוון שהשלוחות האלו (#,*) משמשות למטרות מסוימות שחבל לוותר עליהם וגם כל המאזינים רגילים ממערכות אחרות של ימות המשיח, שיש את האופציות האלו;
      {-אם אתה מגדיר את שלוחת # לחזרה למיקום האחרון- יש בה בהגדרות ברירת מחדל הגדרה של חזרה שלוחה אחת אחורה, (-וזה פחות דחוף שלא לשנות, אם אתה שם את השלוחה הזו של חזרה למיקום האחרון בתפריט ראשי, שאין לאיפה לחזור אחורה, אלא רק אם אתה עושה את השלוחה הזו בשלוחה פנימית), ואם אתה עושה את זה בשלוחת *, אתה מפסיד את האפשרויות הנוספות של שלוחת *, כמו שכתוב כאן}

      מקווה שכתבתי ברור..
      בהצלחה!!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה
      באמת שמתי לב שהיה בהגדרות של השלוחה הראשית פילטר לפי רשימת תפוצה (ברירת מחדל),
      ביטלתי אותו ועכשיו בניכסה לשלוחה אני מועבר למערכת של המספר השני, תודה דבה!
      הבעיה היא, שכשאני מנסה לעבור מהמספר השני בחזרה למספר הזה (שגם שם יש שלוחה עם מעבר למערכת הזו, באותם הגדרות),
      יש צלצול ארוך בלי מעבר...
      (בעיקרון, גם במערכת הזו יש פילטר לפי רשימת תפוצה, אולי זה בגלל זה...
      איך אני עושה העברה ממערכת למערכת בלי לבטל את הפילטר בכניסה למערכת?
      חשבתי אולי להכניס את כל השלוחות (1-8) לתוך שלוחה מספר 1, שבשלוחה מספר 1 אני יעשה תפריט כמו בשלוחה ראשית, וכל מי שיכנס למערכת יעבור מיד לשלוחה 1, אא"כ הוא לא ברשימת תפוצה (פילטר של מחייג ומחוייג בשלוחה |)...
      אבל אני ישמח לקבל רעיונות יותר טובים..)
      ושוב תודה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • "סימניות" אישיות (ע"י מאזינים, בשלוחות שבמערכת)

      האם יש אפשרות, שהמאזין יוכל ליצור לו כעין סימניה - שמירת האזנה אחרונה (במודול המשודרג של חזרה למיקום האחרון, ששם אפשר לשמור מיקום אחרון גם אם המאזין נכנס לשלוחות נוספות אח"כ, וכן אפשר לשמור כמה מיקומים),
      וכל המיקומים שישמרו, יהיו שמורים לו בשלוחה מסוימת, (כעין מודול רשימות השמעה), וכשהוא יכנס לשלוחה הזו הוא יוכל לבחור לאיזו האזנה אחרונה לחזור, מתוך כלל המיקומים שהוא שמר...
      {הרעיון בכללי הוא כזה; שיהיה מקש שבו המאזין יוכל להקיש במהלך האזנה לקובץ, והוא ישמור לו כעין "קישור" למיקום שבו הוא בחר לשמור את ה"סימניה" האישית שלו בהשמעה, ואז כשהוא יכנס לשלוחה של שמירת כלל ה"סימניות" האישיות שלו, הוא יעבר לשלוחה שבה נשמרה ה"סימניה" (-האזנה אחרונה), למיקום בהשמעה שבו הוא עצר וסימן "סימניה"...}

      זה נראה לי מאד יוסיף למערכות, ולא מאד מורכב...
      מי שיש לו מושג אם אני צודק, אשמח שיגיב לתועלת כולנו

      הפוסט נכתב בהתחלה ב"שאלות ועזרה הדדית - הסברים למתחילים", אבל נכתב פה שוב, כי לא כולם רואים מה שיש שם, ואולי בכלל כאן זה המקום הנכון יותר לכאלו פוסטים... אם זה בעיה - אשמח לדעת!

      עריכה אח"כ ראיתי רעיון כזה, כאן.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: עזרה בתפעול מערכות תוכן, כמה משלמים.

      @799326426 תראה כאן
      וגם באריכות פה
      וכן גם בקצרה בפוסט הזה
      בהצלחה...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: הקלטה לשלוחה זמנית בשלוחת ניהול

      @a-r
      בדקתי, ולמי שזה יעזור לו -
      אז כל ההקלטות משלוחה זמנית (אצלי זה דרך כניסה לשלוחת ניהול ע"י סיסמת הקלטות),
      מגיעים לסל המיחזור (Trash) בתיקייה Record

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: בחירת מיקום הקלטה

      @בעזרת-ה תראה מה שכתבתי כאן,
      תכתוב אם זה עזר לך!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: בחירת מיקום הקלטה

      @בעזרת-ה

      @בעזרת-ה כתב בבחירת מיקום הקלטה:

      אבל האמת שאני לא מבין מה זה אמור להיות? למה זה נכנס לשם?
      הרעיון של ההקשה על סולמית לענ"ד אמור להיות כאילו כשעוד לא החלטתי לאיפה להכניס את ההקלטה, אז זה כעין שלוחת מיון, שמשם אני ממיין את הקבצים אחר כך, אז למה לא למקם את זה בשלוחה עצמה?

      באמת מדובר בתיקייה שנמצאת בתוך התיקייה של הסל מחזור (-כל מה שנמחק, עובר לשם...), וזה גם גורם שהתיקייה נמחקת סופית כל כמה זמן, כמו שאר התיקיות של הסל מחזור...
      ואין לי שמץ של מושג למה זה ככה...
      ושים לב שזה יכול לעשות תקלות מביכות... לי היה שלוחה של הקלטה לתיקיה הזו והיו הרבה תקלות ...
      אולי לאחרים יש יותר ניסיון עם התיקייה הזו..., שיגיבו...

      @בעזרת-ה כתב בבחירת מיקום הקלטה:

      סתם מעניין, איך עלית על זה?

      ניסית המוון פעמים, עד שבסוף התקשרתי לשירות לקוחות וזו היתה התשובה...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: בחירת מיקום הקלטה

      @בעזרת-ה בהצלחה!
      אגב, אם תוכל לעזור לי אם הבעיה הזו,
      (בעצם השאלה היא האם יש אפשרויות עריכת ההגדות של תיקיות כאלו),
      אשמח מאד...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: בחירת מיקום הקלטה

      @מתעניין הרעיון שלך מעולה מאד למקרה שמי שמקליט הוא אדם שמכיר את המערכת ויש לו זמן וסבלנות ...
      אבל אם השלוחה הזו מיועדת למקליטים שלא מתמצאים כ"כ במערכות האלו, וגם א"א לבקש מכל אחד שיתחיל להקיש על כל מיני מקשים ...
      כך שצריך לעשות שלוחה מיוחדת של שלוחה זמנית,
      וחבל, אם יש כבר שלוחה ומודול והגדרות של שלוחה מובנית כזו, שלא יפתחו בה אפשרות של הגדרות נוספות, כמו- שכל מה שנכנס לשלוחה יעבור לשלוחה אחרת שיש לה גישה מהטלפון... כמו ש @בעזרת-ה כתב...
      (וכמובן שגם אני מצטרף להבהרה הנ"ל!)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: "סטטיסטיקת שיחות"- לפי מספרי טלפון

      @אהרן-שובקס
      וואו!!

      האמת, שהתכוונתי לאתר החדש-ישן,
      את האתר הזה ראיתי רק עכשיו,

      ושם באמת אין את הבעיות הנ"ל (-לא בדקתי לעומק, אבל ככה היה נראה לי מלמעלה)

      והאתר הזה באמת נראה ממש מוצלח!

      תודה רבה על כל העבודה שלכם למענינו...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: תקלה במספרים מורשים

      @liba
      אם הבנתי נכון את מה ש @קובי-י כתב,
      אז ככה:
      בד"כ יש רשימה לבנה עם הפרטים של מי שיכול להיכנס, שם לכאורה אתה כתבת את הפרטים של מי שכן יכול להיכנס,
      הרשימה נמצאת אצלך בקובץ ini?
      אם זה מה שצימת, אז תצלם גם את ההגדרות של השלוחה עצמה,
      אם צילמת את ההגדרות של השלוחה עצמה, תוסיף גם צילום של הקובץ של הרשימה הלבנה...

      בקיצור- תבדוק אם הפרטים של מי שלא מצליח להיכנס, נמצאים איפה שיש את הפרטים של מי שכן מצליח להיכנס...

      @קובי-י , זה מה שהתכוונת?
      אם לא, אז כדאי שתפרט יותר...

      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: העברת הקלטות אוטומטית לפי מספר

      @מים-אחרונים אתה צריך שיהיו בשלוחת התפריט 3 שלוחות,
      1-פילטר לפי מחייג,
      2-הקלטה רגילה לשולוחה 1 (שאליה יעברו המקליטים הרגילים משלוחת הפילטר)
      3-הקלטה לשלוחה 2 עם הגדרה של לינק לשלוחה 1
      (אם צריך שזה יעבור רק אחרי זמן זה יותר מורכב אבל אפשרי)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.