• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. a.r.
    A
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 9
    • עוקבים 2
    • נושאים 12
    • פוסטים 84
    • הגבוה ביותר 22
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    a.r.

    @a.r.

    30
    מוניטין
    17
    צפיות בפרופיל
    84
    פוסטים
    2
    עוקבים
    9
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום ביתר עלית

    a.r. הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי a.r.

    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה תודה רבה על העזרה בפתרון לבעיה!...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: סיסמת ניהול ראשי לאתר וניהול לעובד בלי גישה להגדרות

      @אברהם-נ @יוסי-זנגי לטלפון:
      תפתח שלוחת תפריט, ותפתח בה 2 שלוחות, אחת להרשמה לקבלת צינתוקים (שים לב, תפתח קודם קמפיין חדש ותקרא לו "מנהלים ניהול קבצים"), ושניה לניהול רשימת הצינטוקים (אם תרצה להוסיף או להוציא מספרים).

      בשלוחה של ההרשמה, ההגדרות:
      type=tzintuk
      list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים
      title מנהלים הרשמה
      password= כאן תכתוב את הסיסמא שאתה רוצה שרק מי שיודע אותה יוכל לנהל את הקבצים

      ובשלוחה של הניהול:
      type=tzintuk
      list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים
      tzintuk_admin=yes
      title=ניהול רשי"ת ניהול קבצים
      password=password_admin

      (-ההגדרה האחרונה היא סיסמת ניהול, כדי שרק אתה או מי שיש לו את סיסמת הניהול הכללית של המערכת יוכל להוציא מספרים מהרשימה)

      ובקובץ nxt.ini בשלוחת השמעת קבצים (ואלי יעבוד גם בקובץ IVR בשלוחה ראשית, כנ"ל), תגדיר:
      admin_options_file=list_tzintuk
      admin_options_file_check_list_tzintuk=מנהלים ניהול קבצים

      *אם אתה רוצה שיצטרכו להקיש את הסיסמא שבחרת גם לפני שינוי בקובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו:
      admin_options_file_ok_password= כאן תכתוב את הסיסמא שאתה רוצה שרק מי שיודע אותה יוכל לנהל את הקבצים

      *אם אתה רוצה שיוכלו רק לערוך או לשנות קובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו:
      admin_options_file_delete_and_change_only=yes

      *אם אתה רוצה שיוכלו רק למחוק קובץ, תוסיף להגדרות האלו גם את ההגדרה הזו (בנוסף להגדרה הקודמת!):
      delete_message_only=yes

      אתה יכול גם ליצור שלוחה להעברת קבצים בקישור שהבאתי לך מקודם...
      בהצלחה...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: מי יכול למכור לי 35 יחידות

      @אנחנו-ננצח עדיין רלוונטי?
      אם כן, תשלח לי מייל
      a0583295520@gmail.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: התייעצות: מה עדיף, מספר אחד או שני מספרים?

      @צבי-ד-צ
      מהנסיון שלי, יש מעלות במערכת אחת -
      1, ההפניה לשלוחות, בהעברת קבצים משלוחה לשלוחה וכדו', יותר קל במערכת אחת {גם מצד ההגדרות הנדרשות וגם מצד מי שמתפעל את הקו},
      2, כל התפעול, קל יותר כשהכל נמצא במערכת אחת,
      למשל - א"א לפתוח במקביל 2 מערכות תוכן {באתר}, אולי באתר החדש {האחרון, שעוד לא פורסם} כן, לא ניסיתי, וכדו'.

      מצד שני, כשהכל בקו אחד, יש פחןת שלוחות זמינות בראשי, וגם יש בזה קצת סיכון שתיהיה איזה הגדרה בעיתית שתעביר לקו השני.
      {אתה יכול לראות בפורום הרבה על פתיחת 2 מערכות תוכן ועל מעבר בטעות למקום לא רצוי וכדו'},

      בהצלחה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: מי יכול למכור לי 35 יחידות

      @אנחנו-ננצח מה עושים כשיש הודעה כזו:
      "שגיאה בהעברת יחידות - יש לבדוק שמספר היעד וכמות היחידות תקינים, לפרטים נוספים יש לפנות לשרות לקוחות"?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      תגובה: מעבר למערכת אחרת
      עריכה (סליחה שאני פותח את זה כנושא חדש למרות שכבר יש כמה בנושא, פשוט כבר כל האחרים ישנים...)
      זה ההגדרות שלי בשלוחה,
      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=083136579
      וכשאני נכנס אליה, אני חוזר לשלוחה ראשית , ובקו השני (ששם גם יש לי שלוחה אם ההגדרות הנ"ל אבל למעבר למערכת הזו), יש לי צלצול ארוך ללא מענה
      אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בענין!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה כלום!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @yosafizak לא ידוע לי שעשיתי...
      אולי בטעות עשיתי ואני לא יודע?
      ז\ה אמור ליהות בהגדרות של השלוחה ראשית או באיזה שלוחה פנימית?
      תודה רבה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: חזרה למיקום אחרונה ע''י # *

      @אברהם-נ כהמשך למה שכתב לך @הרב ;
      המלצה טובה,
      שתגדיר את שלוחת הכוכבית או הסולמית (-מה שתבחר להגדיר כחזרה למיקום האחרון), כשלוחת תפריט ולא כשלוחת חזרה למיקום האחרון, ויהיה בה 2 שלוחות: אחת למה שיש בשלוחה בדר"כ (-הסבר בהמשך...), והשניה לחזרה למיקום האחרון;
      כיוון שהשלוחות האלו (#,*) משמשות למטרות מסוימות שחבל לוותר עליהם וגם כל המאזינים רגילים ממערכות אחרות של ימות המשיח, שיש את האופציות האלו;
      {-אם אתה מגדיר את שלוחת # לחזרה למיקום האחרון- יש בה בהגדרות ברירת מחדל הגדרה של חזרה שלוחה אחת אחורה, (-וזה פחות דחוף שלא לשנות, אם אתה שם את השלוחה הזו של חזרה למיקום האחרון בתפריט ראשי, שאין לאיפה לחזור אחורה, אלא רק אם אתה עושה את השלוחה הזו בשלוחה פנימית), ואם אתה עושה את זה בשלוחת *, אתה מפסיד את האפשרויות הנוספות של שלוחת *, כמו שכתוב כאן}

      מקווה שכתבתי ברור..
      בהצלחה!!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: שלוחת מעבר למערכת טלפונית אחרת

      @פיסטוק-פרווה
      באמת שמתי לב שהיה בהגדרות של השלוחה הראשית פילטר לפי רשימת תפוצה (ברירת מחדל),
      ביטלתי אותו ועכשיו בניכסה לשלוחה אני מועבר למערכת של המספר השני, תודה דבה!
      הבעיה היא, שכשאני מנסה לעבור מהמספר השני בחזרה למספר הזה (שגם שם יש שלוחה עם מעבר למערכת הזו, באותם הגדרות),
      יש צלצול ארוך בלי מעבר...
      (בעיקרון, גם במערכת הזו יש פילטר לפי רשימת תפוצה, אולי זה בגלל זה...
      איך אני עושה העברה ממערכת למערכת בלי לבטל את הפילטר בכניסה למערכת?
      חשבתי אולי להכניס את כל השלוחות (1-8) לתוך שלוחה מספר 1, שבשלוחה מספר 1 אני יעשה תפריט כמו בשלוחה ראשית, וכל מי שיכנס למערכת יעבור מיד לשלוחה 1, אא"כ הוא לא ברשימת תפוצה (פילטר של מחייג ומחוייג בשלוחה |)...
      אבל אני ישמח לקבל רעיונות יותר טובים..)
      ושוב תודה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי a.r.

    • שלוחת חזרה למיקום האחרון - פילטר בכניסה לשלוחה לפי מספר מחייג {משני}

      שלום

      יש לי מספר מערכת כללי, ויש בו שלוחה עם מספר משנה, שמביא ישר אליה.
      א"א שיהיה חיבור בין השלוחה הזו לשאר הקו, ולכן מי שמחייג למספר משנה מגיע ישר לשלוחה המיועדת, בלי אפשרות לצאת ממנה, ומי שמחייג למערכת הכללית לא יכול להגיע לשלוחה זו.

      הבעיה היא, שיש לי בקו {במערכת הכללית} שלוחת חזרה למיקום האחרון, ואם מאזין ששמע בפעם האחרונה שיעור מהשלוחה הנפרדת, הוא יחזור לשלוחה הזו אם יקיש על "חזרה למיקום האחרון שהאזנת", ולא למיקום האחרון שלו במערכת הכללית!

      ניסיתי את האופציה של פילטר לפי מחייג {של הפניית שיחות - הזו}
      ולא עזר.

      אשמח לפתרון בעניין, תודה רבה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: התייעצות: מה עדיף, מספר אחד או שני מספרים?

      @צבי-ד-צ
      מהנסיון שלי, יש מעלות במערכת אחת -
      1, ההפניה לשלוחות, בהעברת קבצים משלוחה לשלוחה וכדו', יותר קל במערכת אחת {גם מצד ההגדרות הנדרשות וגם מצד מי שמתפעל את הקו},
      2, כל התפעול, קל יותר כשהכל נמצא במערכת אחת,
      למשל - א"א לפתוח במקביל 2 מערכות תוכן {באתר}, אולי באתר החדש {האחרון, שעוד לא פורסם} כן, לא ניסיתי, וכדו'.

      מצד שני, כשהכל בקו אחד, יש פחןת שלוחות זמינות בראשי, וגם יש בזה קצת סיכון שתיהיה איזה הגדרה בעיתית שתעביר לקו השני.
      {אתה יכול לראות בפורום הרבה על פתיחת 2 מערכות תוכן ועל מעבר בטעות למקום לא רצוי וכדו'},

      בהצלחה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      A
      a.r.
    • RE: העברת הקלטות אוטומטית לפי מספר

      @מים-אחרונים
      לפילטר-
      https://f2.freeivr.co.il/post/60
      ללינק-
      https://f2.freeivr.co.il/post/56978

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: העברת הקלטות אוטומטית לפי מספר

      @מים-אחרונים אתה צריך שיהיו בשלוחת התפריט 3 שלוחות,
      1-פילטר לפי מחייג,
      2-הקלטה רגילה לשולוחה 1 (שאליה יעברו המקליטים הרגילים משלוחת הפילטר)
      3-הקלטה לשלוחה 2 עם הגדרה של לינק לשלוחה 1
      (אם צריך שזה יעבור רק אחרי זמן זה יותר מורכב אבל אפשרי)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: העברת הקלטות אוטומטית לפי מספר

      @מים-אחרונים

      @a-r כתב בהעברת הקלטות אוטומטית לפי מספר:

      ומי שאתה רוצה שההקלטה שלו תועתק לשלוחה 2, שיבור לשלוחה אחרת, ששם תגדיר הקלטה לשתי שלוחות (או לשלוחה 1 עם לינק) לשלוחה 2.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: העברת הקלטות אוטומטית לפי מספר

      @מים-אחרונים אתה יכול לנסות את האפשרות הבאה-
      כל מי שיכנס, יעבור דרך שלוחה של הפניה לפי מחייג, ומי שאתה רוצה שההקלטה שלו תשאר בשלוחה 1, יעבור מיד לשלוחת הקלטות רגילה לשלוחה 1, ומי שאתה רוצה שההקלטה שלו תועתק לשלוחה 2, שיבור לשלוחה אחרת, ששם תגדיר הקלטה לשתי שלוחות (או לשלוחה 1 עם לינק) לשלוחה 2.

      בהצלחה
      ||||כשכתבתי את התגובה, עדיין לא היתה התגובה של אביי ורבא, מקווה שאין כאן כפילות...||||

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: תקלה במספרים מורשים

      @liba
      אם הבנתי נכון את מה ש @קובי-י כתב,
      אז ככה:
      בד"כ יש רשימה לבנה עם הפרטים של מי שיכול להיכנס, שם לכאורה אתה כתבת את הפרטים של מי שכן יכול להיכנס,
      הרשימה נמצאת אצלך בקובץ ini?
      אם זה מה שצימת, אז תצלם גם את ההגדרות של השלוחה עצמה,
      אם צילמת את ההגדרות של השלוחה עצמה, תוסיף גם צילום של הקובץ של הרשימה הלבנה...

      בקיצור- תבדוק אם הפרטים של מי שלא מצליח להיכנס, נמצאים איפה שיש את הפרטים של מי שכן מצליח להיכנס...

      @קובי-י , זה מה שהתכוונת?
      אם לא, אז כדאי שתפרט יותר...

      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: "סטטיסטיקת שיחות"- לפי מספרי טלפון

      @אברהם-נ @אהרן-שובקס
      יש אפשרות באתר הזה להוריד הרבה קבצי- שמע (כמו הקלטות לדוגמא) בפעם אחת?!
      (בחר הכל, הורדה)?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: "סטטיסטיקת שיחות"- לפי מספרי טלפון

      @אהרן-שובקס
      וואו!!

      האמת, שהתכוונתי לאתר החדש-ישן,
      את האתר הזה ראיתי רק עכשיו,

      ושם באמת אין את הבעיות הנ"ל (-לא בדקתי לעומק, אבל ככה היה נראה לי מלמעלה)

      והאתר הזה באמת נראה ממש מוצלח!

      תודה רבה על כל העבודה שלכם למענינו...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      A
      a.r.
    • RE: וואצאפ טלפוני

      @liba
      שיפ לב,
      שכל קמפין עולה יחידות

      פורסם בבקשות לפיתוח
      A
      a.r.