Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
C
@שף-שרגא אצלך זה משהו שונה, היחידות שלך נכנסו למינוס ע"י באג לא ברור (שאירע גם אצלי בעבר בשני מערכות!) ואתה יכול לטפל בזה ע"י לשלוח מייל לשירות הלקוחות או לבקש ממישהו שיעביר לך 16 יחידות ותחזיר לו 15.9 (כי א"א להעביר פחות מ-15 יחידות)
Y
@y6714453 אני מוגבל בזמן הרצה, ובעיקר אין לי כח למצא תיעוד של שירות הקראה ולהבין אותו
@אופיר כתב בשגיאה של נעילת שליחת בקשות API:
@yeh כתב בשגיאה של נעילת שליחת בקשות API: אז למה פג הטוקן? פעם בשבוע, לא?
@yeh כתב בשגיאה של נעילת שליחת בקשות API:
אז למה פג הטוקן?
פעם בשבוע, לא?
לא, אחרי כמה שעות
י
@yeh כתב בתקלה, פתחתי מערכת ואי אפשר לחייג אליה:
@מושי-הכחם כתב בתקלה, פתחתי מערכת ואי אפשר לחייג אליה: @yeh אני יכול לעזור לך גם במספר השני אם אתה רוצה אין לי עניין, תודה
@מושי-הכחם כתב בתקלה, פתחתי מערכת ואי אפשר לחייג אליה:
@yeh אני יכול לעזור לך גם במספר השני אם אתה רוצה
אין לי עניין, תודה
כנראה שהמספר חסום לקומה הכשרה.....
אין תגובות
פ
@yeh אז אין אפשרות להריץ עליו דברים כאלו
ה
@שמואל-9 כמדומני בנושא של המילים אתה טועה. תראה כאן
6
@yeh ככה אמרו לי ובסוף פתחו, לי היה כיוון מה הסיבה שסגרו (לא בטוח אם זה היה באמת אסור) ולכן התחייבתי לסגור את הדבר הנ"ל...
@שמואל-ש כן, אבל אני מדבר על הפעלת הקובץ דרך שירות מערכת. נראה לי שזה אפשרי
@דוד_מלך_ישראל הבנתי, תודה