• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ימות המשיח
    3. הגבוה ביותר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 118
    • נושאים 136
    • פוסטים 211
    • הגבוה ביותר 182
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 2

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ימות המשיח

    • שדרוג אתר הניהול - חוו"ד המשתמשים

      שלום לכולם,

      בימים אלו עובדים בחברת 'ימות המשיח' על אתר ניהול משודרג ויעיל יותר לניהול מערכות לטובת המשתמשים.
      אנו מעוניינים ליצור אתר (חדש לגמרי) שיועיל למשתמשים בצורה הטובה ביותר - מבחינה טכנית ומבחינת חוויית המשתמש.

      לכם, כמשתמשים שנכנסים ומשתמשים באתר הניהול על בסיס קבוע, יש זווית ראייה ייחודית על האתר.
      נשמח לחוות-דעתכם כדי לשפר ולייעל.

      נשמח שתתנו התייחסות בעיקר לפרטים הבאים:

      • החוויה הראשונה שלכם עם אתר הניהול, וחוויית המשתמש שלכם כיום
      • דברים שלדעתכם אסור לגעת כי הם עובדים מצוין (בניהול המערכת בכלל, ובהגדרות ספציפיות)
      • דברים שחובה לשנות ולשפר בנושא חווית המשתמש, כי המצב קטסטרופה...
      • דברים שלא יכול להיות שעדיין ימות המשיח לא פיתחה מבחינה טכנית (הגדרות, כפתורים, יכולות וכו'..)

      מעבר לזה - כל דבר שעולה על לבכם ובמחשבתכם.
      כמה שיותר מילים וירידה שלכם לפרטים - יעזור לנו לעזור לכם ולכל יתר המשתמשים.

      את ההצעות, התגובות והמילים הטובות 🙂 יש לשלוח ישירות למייל pro@yemot.co.il

      תודה רבה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • חדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR

      ב"ה

      באם שכחתם את הסיסמה של המערכת תוכלו לבצע איפוס של הסיסמה על ידי כניסה לניהול המערכת בשלוחת הניהול ולחיצה על # מייד (בלי להקיש שום סיסמה).

      שימו לב, איפוס הסיסמה אפשרי רק דרך הטלפון שפתח את המערכת.

      בכללי, שימו לב שתמיד גם מול שירות הלקוחות המספר שפתח את הקו הוא חלק חשוב באימות לקוח. חשוב שקו שאתם מנהלים תפתחו מהטלפון שלכם.

      הודעת ניהול החדשה:
      M1800 אנא הקישו את סיסמת הניהול וסולמית לסיום
      M3902 אם שכחתם את הסיסמה הקישו # בלבד

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • זימון תורים

      ב"ה

      מודול זימון תורים

      ייתכן מודול זה יהיה בתשלום בעתיד על כל מערכת המשתמשת בו


      הגדרת סוג השלוחה

      הגדרה חובה

      type=scheduling_appointments
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      זמני קבלת קהל

      יש להגדיר את זמני קבלת הקהל.
      ניתן להגדיר את הזמן באמצעות קובץ אקסל (csv), או באמצעות הגדרות בשלוחה וכדלהלן.

      הגדרת זמנים מקובץ אקסל (csv)

      1. יש להגדיר בשלוחה
      scheduling_appointments_check_calendar_from_file=yes
      
      1. יש להעלות קובץ לשלוחה בשם ובו לרשום את זמני הפעילות של כל יום.
        שם הקובץ CalendarFromFile.csv
        מבנה הקובץ
        בעמודה הראשונה יש לרשום את היום (לדוגמה 20/12/2022)
        בעמודה השניה יש לרשום את שעת הפתיחה (ב4 ספרות. לדוגמה 2000 עבור שמונה בערב)
        בעמודה השלישית יש לרשום את שעת הסגירה (ב-4 ספרות. כנ"ל)
        דוגמה
      01/01/2023,0000,2359
      10/02/2023,2000,2200
      12/12/2023,2010,2222
      
      • בשורה הראשונה הגדרת זמני פעילות לתאריך 01 לינואר 2023 - פתוח כל היום.
      • בשורה השנייה הגדרת זמני פעילות לתאריך 10 לפברואר 2023 - פתוח משעה 20:00 עד 22:00.
      • בשורה השלישית הגדרת זמני פעילות לתאריך 12 לדצמבר 2023 - פתוח משעה 20:10 עד 22:22.

      הגדרת זמנים באמצעות הגדרות בשלוחה

      הגדרת הזמן מתחלקת ל-2.

      1. ימי פעילות.
      2. שעות פעילות.

      ימי פעילות
      ההגדרה היא

      possible_meeting_times=ימי פעילות
      

      במקום ימי פעילות יש לרשום את היום בחודש ואת היום בשבוע.
      לדוגמה

      possible_meeting_times=1-12.sun-thu
      

      הערך הראשון הוא הימים בחודש, והשני הימים בשבוע, יש להפריד ביניהם בנקודה.
      בכל ערך ניתן להכניס * ואז המשמעות תהיה שאין הגבלה.
      בדוגמה למעלה הימים בהם ניתן לקבוע פגישה הם בין ראשון לחמישי בין הימים 1 עד ל12 בחודש.

      רשימת הימים בשבוע:
      sun | mon | tue | wed | thu | fri | sat

      אם רוצים שכל התורים יהיו רק ביום מסוים, ניתן להגדיר

      meetings_on_predetermined_day=2032-01-26
      

      כאן בדוגמה ייתן להזמין תורים רק לתאריך 26/1/23, ולא יתן תפריט

      ברירת מחדל כל תור הוא 15 דקות, אם רוצים לשנות ניתן להגדיר

      duration_the_session=15
      

      שעות פעילות
      שעת ההתחלה של התורים בכל יום, ברירת מחדל זה 9:00, אם רוצים אחרת ניתן להגדיר

      beginning_meetings_time=1200
      

      (יש להגדיר ללא נקודתיים).

      שעת סיום התורים ברירת מחדל 17:00, אם רוצים לשנות ניתן להגדיר

      end_meetings_time=1800
      

      (שעת הסיום מתייחסת לשעה האחרונה בו יכול להתחיל תור, לדוגמה אם מקבל הקהל מסיים בשעה 5, וכל תור הוא 15 דקות, יש להגדיר 1645, כלומר שב 1645 מתחיל התור האחרון).


      כמות הזמנות לתור

      כברירת מחדל, כמות ההזמנות האפשרית לכל תור היא הזמנה אחת. כדי להגדיר שבתור אחד יוכלו לבצע מספר הזמנות יש להגדיר

      scheduling_appointments_multiple=yes
      

      בנוסף, יש להגדיר את כמות ההזמנות המקסימלית. ההגדרה היא (לדוגמה)

      max_meetings_multiple=6
      

      בדוגמה, ניתן להזמין עד 6 הזמנות לכל תור


      כמות משתתפים בכל הזמנה

      אפשרות זו מיועדת למקרים שרוצים שמזמין התור יציין את כמות המשתתפים שיבואו לפגישה ולהגביל את מספר המשתתפים למקסימום משתתפים.
      ההגדרה היא (לדוגמה)

      max_in_meetings_multiple=40
      

      בדוגמה, כמות המשתתפים המקסימלית לכל הזמנה עומדת על 40.
      שימו לב! מדובר באפשרות ניסיונית וכדאי לפני השימוש באפשרות זו לבדוק שאכן היא עובדת אצלכם בצורה תקינה. במידת הצורך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

      ברירת מחדל נותן תפריט האם להזמין תור, או לשמוע את התור שכבר שמור על השם שלך, אם רוצים שיעבור מייד להזמנת תור, ניתן להגדיר

      scheduling_appointments_queue_menu=no
      

      ברירת מחדל ניתן להזמין כמה תורים שרוצים (עם זאת רק התור האחרון הוא זה שיישמע בשמיעת התור ששמור), אם רוצים שיוכלו להזמין רק תור אחד בלבד, ניתן להגדיר

      scheduling_appointments_limiting_queues_to_one_only=yes
      

      המערכת תיתן אפשרות להזמין תור להיום, למחר, התור הבא הפנוי, ובחירת תאריך (אם מוגדר ההגדרה meetings_on_predetermined_day=2032-01-26, לא יתן תפריט אלא יעבור מייד לשעות).

      מספר הימים קדימה לתור הבא
      בתור הבא הפנוי, ברירת מחדל המערכת תחפש עד 15 יום קדימה, אם רוצים שיהיה פחות או יותר ניתן להגדיר

      number_of_days_ahead_that_appointments_can_be_booked=22
      

      הקלטת השם
      ניתן להגדיר שלפני סיום הזמנת התור יבקש הקלטת שם

      scheduling_appointments_recording_name=yes
      

      ניתן להגדיר שימיר את ההקלטה לטקסט (ויישמר בדוח) ההמרה בעלות של יחידות לפרטים נוספים.

      scheduling_appointments_record_stt_name=yes
      

      ניתן להגדיר שבהשמעת ההקלטה, ישמיע את הטקסט שהתקבל

      scheduling_appointments_record_tts_name=yes
      

      ניתן להגדיר שלפני שמעביר לשמירת התור יבקש תשלום,

      scheduling_appointments_meeting_fee=yes
      

      ברירת מחדל יש תפריט האם לשלם באשראי או בקבלת נתונים, ניתן להגדיר שיועבר ישירות לסוג תשלום מסוים
      לאשראי

      scheduling_appointments_meeting_fee_type=credit_card
      

      וכל ההגדרות כמו במודול אשראי

      לקבלת נתונים

      scheduling_appointments_meeting_fee_type=recording_and_entering_data
      

      כל הפגישות נשמרות בשלוחה בקובץ חודשי MeetingDataFrom.12.20.ini בתוך תיקיית MeetingDataFiles שבשלוחה (כמובן שמספר החודש והשנה יוחלפו בחודש והשנה הנוכחיים).

      כמו"כ יווצר קובץ ובו כל התורים לפי מזמין, הקובץ MeetingsByCustomers.ini, שבתוך התיקייה MeetingDataFiles שבשלוחה (לתשומת לב, רק התור האחרון נשמר כאן).

      כמו"כ יווצר דוח חודשי ודוח יומי עם כל הפגישות שנקבעו

      ניתן להגדיר בכל תור שהוזמן יישלח מייל עם הדוחות

      scheduling_appointments_send_mail=yes
      

      ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

      scheduling_appointments_end=/1/1
      

      ביטול תור

      לאחר שהמאזין הזמין תור הוא יוכל לשמוע או לבטל אותו. (את התור האחרון בלבד)
      שימו לב: כאשר מבטלים תור, התור לא נמחק אלא נוספת שורה שבעמודה סוג התשלום יופיע "ביטול פגישה"
      עם זאת המערכת תדע לזהות כמובן שהתור פנוי ותהיה אפשרות לקבוע אותו מחדש


      הגדרות מילים בעברית לדוח החודש
      שם הקובץ MeetingReportsFrom.ini

      MeetingReportsFrom=דו"ח פגישות לחודש
      Folder=שלוחה
      DID=מערכת
      IdType=סוג זיהוי
      teudat_zehut=תעודת זהות
      phone=טלפון
      list_all_information=קובץ מידע
      phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע
      EnterID=מספר זיהוי
      ValName=שם
      School=תיאור מוסד
      Phone=טלפון
      Date=תאריך
      Time=שעה
      HebrewDate=תאריך עברי
      MeetingTime=זמן הפגישה
      InvitedToTheMeeting=מזהה הלקוח
      Name=שם
      SchedulingAppointmentsPaymentType=סוג התשלום
      CreditCard=כרטיס אשראי
      PaymentByRecordingAndEnteringData=קבלת נתונים
      

      הגדרות מילים בעברית לדוח היומי
      שם הקובץ MeetingReportsDailyFrom.ini

      MeetingReportsDailyFrom=דו"ח יומי לפגישות
      Folder=שלוחה
      DID=מערכת
      IdType=סוג זיהוי
      teudat_zehut=תעודת זהות
      phone=טלפון
      list_all_information=קובץ מידע
      phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע
      EnterID=מספר זיהוי
      ValName=שם
      School=תאור מוסד
      Phone=טלפון
      Date=תאריך
      Time=שעה
      HebrewDate=תאריך עברי
      MeetingTime=זמן הפגישה
      InvitedToTheMeeting=מזהה הלקוח
      Name=שם
      SchedulingAppointmentsPaymentType=סוג התשלום
      CreditCard=כרטיס אשראי
      PaymentByRecordingAndEnteringData=קבלת נתונים
      

      הודעות מערכת
      M4001 כל תור הוא עד
      M4002 דקות
      M4003 ניתן לקבוע תור בין השעות
      M4004 ועד
      M4005 לקביעת תור להיום הקישו 1, לקביעת תור למחר הקישו 2, לתור הבא הפנוי הקישו 3, לקביעת תור לתאריך אחר הקישו 4
      M4006 לשמיעת כל התורים הפנויים במשך היום הקישו 1, לבחירת שעה רצויה לקביעת תור הקישו 2
      M4007 השעה שהוגדרה בשלוחה כשעת ההתחלה גדולה משעת הסיום שלום ותודה
      M4008 בשעה
      M4009 ו
      M4010 לקביעת התור הקישו 1, לתור הבא הקישו 2, לחזרה הקישו 3
      M4011 אין יותר תורים ליום שנבחר
      M4012 התור נקבע בהצלחה לתאריך
      M4013 נא הקליטו את שמכם ולסיום הקישו סולמית
      M4014 הקלטת השם הסתיים בהצלחה
      M4015 אין קבלת קהל ביום הנבחר
      M4016 נא הקישו את התאריך הרצוי לקביעת התור בשמונה ספרות שני ספרות ליום שני ספרות לחודש וארבע ספרות לשנה, לדוגמא לתאריך העשירי לראשון 2020 הקישו 10012020 ולסיום הקישו סולמית
      M4017 התאריך שהוקש שגוי או שהוקשה תאריך שכבר עבר
      M4018 בתאריך
      M4019 לא נמצאו יותר תורים בטווח הימים שניתן להזמין תורים, שלום ותודה
      M4020 המערכת תחפש את התורים הפנויים שאחרי השעה שהזנתם, נא בחרו את השעה הרצויה בארבע ספרות ולסיום הקישו סולמית, לדוגמה לשעה 1 בצהריים הקישו 1300
      M4021 רק שניה, המערכת בודקת האם השעה תקינה
      M4022 השעה שנבחרה לא תואמת את ההגדרות שהוגדרו לקביעת פגישות, ניתן לקבוע פגישות בין השעות
      M4023 התור הראשון שנמצא פנוי אחרי השעה שהקשתם הוא, בשעה
      M4024 לתשלום באשראי הקישו 1, לתשלום בקבלת נתונים הקישו 2
      M4025 הינכם מועברים לתשלום באשראי
      M4026 הינכם מועברים לתשלום בקבלת נתונים
      M4027 שגיאה בקבלת התשלום הינכם מוחזרים
      M4028 התשלום התקבל בהצלחה
      M4029 להזמנת תור הקישו 1, לשמיעת התורים שהזמנתם הקישו 2
      M4030 לשמיעה חוזרת הקישו 1, לביטול התור הקישו 2 לחזרה הקישו 3
      M4031 הינכם מבקשים לבטל את התור שנקבע לתאריך
      M4032 לאישור הקישו 1, לביטול הקישו 2
      M4033 לא נמצאו תורים שנקבעו על ידכם
      M4034 התור נמחק בהצלחה
      M4035 המערכת מזהה שיש לכם כבר תור שמור לא ניתן להזמין תור נוסף, תוכלו לבטל את התור הקודם, ולאחמ"כ להזמין תור חדש

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • דיגיקול - דפי נחיתה עם התממשקות טלפונית

      ב"ה

      להגדרות השלוחה הטלפונית
      תמיד רצית לעשות רישום גם בטלפון וגם באתר ולא ידעת איך?

      מהיום זה אפשרי!!!
      c15cf6f2-e414-40bd-85a8-0ac984e6fd41-לוגו חתוך.png

      מערכת דיגיקול, המערכת אשר מאפשרת לכם לקבל נתונים גם בדיגיטל וגם בטלפון!!!
      והכל בממשק חדשני, נוח וקל לתפעול, עם מינימום הגדרות.

      אז ככה, המערכת מחולקת לשני חלקים, א. אתר הניהול, ב. השלוחה הטלפונית.

      אתר הניהול

      נכנסים לאתר דיגיקול מבצעים הרשמה אם עדיין לא רשומים, ונכנסים עם שם המשתמש והסיסמה שלכם.

      נגיע למסך הראשי
      ac5c1062-79d0-44d4-bc49-e80ffff461e0-image.png
      (למעלה בצד שמאל מעל ההתנתקות, נוכל ללחוץ על החץ הקטן בכדי להגיע להגדרות שלנו.)

      בכדי לפתוח שאלון, נלחץ על הלחצן המרכזי "צור שאלון", ונגיע לדף הגדרות השאלון.
      63cb8139-f6b6-4d2f-95c9-91a6be915720-image.png
      ניתן שם לשאלון שלנו (לדוגמה רישום לקייטנת קיץ תשפב), נגדיר מתי ייפתח השאלון למענה, וגם מתי ייסגר השאלון, נוכל גם להגדיר מקסימום נרשמים - כלומר מקסימום תשובות שניתן לענות לשאלון, נוכל להוסיף את פרטי העסק שיוצגו לעונים באתר, (קוד API נשאיר כרגע), ולבסוף נבחר את סגנון דף הנחיתה שלנו באתר, וכן האם נרצה לקבל מייל על כל תגובה שעונים לשאלון שלנו, וכן האם אנחנו מסכימים שאדם אחד יענה פעמיים (מיועד אם הגדרנו מזהה לכל עונה כפי שנרחיב בהמשך, ואז במידה ולא מאופשר מענה כפול, לא יוכל אותו מזהה לענות פעמיים).

      נגלגל קצת את הדף
      9a277dc0-f72b-4f88-8dec-90ef9c8cc1ba-image.png
      וכאן נוכל להוסיף כותרת והסבר, וכן נוכל להעלות תמונת רקע לאתר, וכן את לוגו החברה שלנו.

      בסוף נוכל להגדיר האם יש תשלום למענה על השאלון שלנו, בכדי להגדיר תשלום, יש להקדים כמה הגדרות, ראה להלן.

      ובסוף כמובן לא נשכח ללחוץ על "שמור".

      אחרי שהוספנו את השאלון הראשון שלנו נגיע למסך הזה
      02f71385-9d1f-4ec3-9ef7-0b47204c2b32-image.png
      באייקון הפלוס בצד שמאל נוכל להוסיף עוד שאלונים, והעיקר נלחץ על הלחצן "לפרוט מלא", בכדי להיכנס לתוך השאלון שיצרנו, ונגיע למסך הבא.
      ebf2b3bb-67e3-4db7-bd57-b0335fe626b3-image.png
      בצד ימין יש לנו שלושה אייקונים, שאלות תגובות והגדרות.
      את מסך ההגדרות אנחנו כבר מכירים....
      כעת נעבור למסך השאלות, ונוסיף סעיף (בכל שאלון ניתן להוסיף כמה סעיפים שרוצים, הסעיפים נועדו לסדר את השאלות לפי נושאים, ובעתיד ייפתח פיתוחים שונים על בסיס הסעיפים, בעז"ה), ניתן שם לסעיף ונחלץ על "שמור".
      כעת נלחץ על הפלוס בתוך הסעיף
      96d45486-ab99-496a-8f49-1c0c99ec3804-image.png
      וייפתח בפנינו טופס להוספת שאלה.

      נבחר קודם את סוג השאלה (שאלת טקסט, או מספר, או בחירה וכו'), נכניס את השאלה, ואת התשובות אם צריך, ונסמן האם מענה על השאלה הזאת היא חובה.
      ובסוף נלחץ על "הוסף" בכדי להוסיף את השאלה.

      כך ייראה המסך לאחר הוספת השאלה
      1d8fed2c-a8f8-4357-8642-e3e8851ae341-image.png
      בצד ימין יופיע מספר השאלה, ובצד שמאל יש לנו אייקון לעריכת השאלה, וכן אייקון למחיקת השאלה.

      כמובן נוכל להוסיף שאלות ככל שנרצה (באמצעות האייקון פלוס בתוך הסעיף).

      שאלת מזהה

      נוכל להחליט על שאלה מסוימת, שהתשובה על זה משמש כמזהה של העונה, לדוגמה שאלה כמו "הקישו את מספר הטלפון שלכם", ואז אם לא הגדרתם "אפשר מענה כפול" בהגדרות השאלון, לא יהיה אפשרי לענות פעמיים עם אותו מספר טלפון.
      והכי חשוב! בטלפון השאלה הזו לא תוצג בכלל אלא יתקבל מהמזהה של השיחה, וכדלהלן.

      תשלום על השאלון

      אם נרצה שכל מי שעונה יחויב בתשלום (עובד כרגע באתר רק עם חברת איי כאונט (icount), נצטרך קודם כל להגדיר בחשבון שלנו אפשרות של סליקת אשראי.
      בצד שמאל למעלה (מעל ההתנתקות) יש חץ קטן, וכניסה להגדרות
      617a6c9e-4522-47d2-b7fa-ff1929ec915d-image.png
      נעבור לכרטיסייה "אמצעי תשלום" ונלחץ על הוסף, נחליט על שם כלשהי לאפשרות תשלום הזאת, ונוסיף את הפרטים שלנו מאיי כאונט, ונשמור את האפשרות.
      לאחר מכן נעבור להגדרות השאלון, ולמטה נסמן את האפשרות "הגדר תשלום בשליחה".
      f33a90be-ae7f-4b6e-99fa-4952e60e3023-image.png
      נבחר מתוך הרשימה את האפשרות תשלום שהוספנו, ונכניס את הסכום שיש לחייב.

      למעלה יש לנו בכל שאלון שלושה אייקונים
      051cba5b-ac2a-4ada-8627-94a7ecfdafa4-image.png
      הימני (עין) מוביל לתצוגת דף הנחיתה, במרכזי (לינק) יעתיק לנו לינק שמוביף לדף הנחיתה, את הלינק נוכל להטמיע באתרים, או לשלוח במייל וכדו', והשמאלי (העתק) יעתיק לנו את קוד השאלון, אותו נטמיע בשלוחה הטלפונית, וכדלהלן.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת לבחירתכם

      הוספת ושינוי ערכים לקובץ כל שהוא במערכת:

      המודול ההפוך - מודול הסרת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש מקובץ במערכת לבחירתכם קיים כאן


      הסבר על המודול

      במודול זה ניתן להגדיר שהמשתמש שיכנס לשלוחה, ישנה קובץ INI במערכת. | להסבר נוסף על קבצי ini ראה כאן.

      ישנם 4 חלקים שצריך להגדיר: 1. מיקום ושם הקובץ | 2. מה יהיה הנתון שיתווסף בקובץ | 3. האם להוסיף או לשנות את הvalue-ערך אחרי = | 4. בדיקה בקובץ נוסף.


      הגדרת המודול

      type=add_id_to_list
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      1. יש להגדיר שם ומיקום של הקובץ

      יש 2 אפשרויות

      1. ניתן להגדיר מראש יש להגדיר מיקום מלא של הקובץ ואת שם הקובץ ללא סיומת ועם /. למשל:

      add_id_to_list_location_list=/id
      
      למשל בדוגמא הקובץ יהיה "id.ini" שתחת השלוחה הראשית
      1. ניתן להגדיר שיהיה אפשר לבחור את המיקום של הקובץ, אבל לא את הקובץ עצמו יש להגדיר:
      add_id_to_list_location_list=TFR
      

      במידה והגדרתם תפריט בחירה באיזה שלוחה יתווסף הערך יש להגדיר את שם הקובץ בהגדרה הבאה

      add_id_to_list_location_tfr_file_name=ext
      

      בדוגמא שלנו, הקובץ הוא ext.ini מהשלוחה שהלקוח מקיש.

      ואז הלקוח יבחר מאיזה תיקיה יש לקחת את הקובץ

      M4350 אנא הקישו את השלוחה ממנה תרצו לקחת את הקובץ כאשר במקום סלש יש להקיש כוכבית, בסיום הקישו סולמית.


      2. ניתן להגדיר מה יתווסף בקובץ - key / מפתח

      הכוונה כאן לערך בודד, או מפתח: ערך שאחריו יהיה סימן = וערך נוסף
      שימו לב, לא ניתן להכניס פעמיים '=' בערך מפתח!

      ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)

      add_id_to_list_key=ערך
      

      אפשרות כתיבת ספרות
      כדי שיהיה כתיבת ספרות לבחירת key / מפתח, (בספרות) , יש להגדיר

      add_id_to_list_key_type=digits
      

      ואז ישמע את הודעת M3949: "אנא הקישו את המפתח הרצוי ובסיום הקישו סולמית"

      שימו לב: מקש * יתחלף ל / כך שאפשר למשל לכתוב 1/1/2 ע"י הקשת 2*1*1

      אפשרות מקלדת
      כדי שיהיה אפשרות מקלדת לבחירת key / מפתח (באותיות), יש להגדיר

      add_id_to_list_key_type=keyboard
      

      לפני המעבר למקלדת ישמעו הודעה M4359 "הנכם מועברים לכתיבת מפתח"
      לפרטים נוספים לחצו כאן

      הוספת ערך קבוע לפני מפתח
      כדי שיוסיף לקובץ ערך קבוע לפני מפתח, יש להגדיר

      add_id_to_list_key_first=SIP-
      

      בדוגמה, יוסיף לקובץ SIP-{מפתח}


      ברירת מחדל המערכת מוסיפה את הערך בלי =

      3. ניתן להגדיר שהמערכת תכתוב לאחר ה = משהו נוסף - value:

      ערך קבוע מראש

      add_id_to_list_value=הערך שתרצו להוסיף אחרי השווה
      

      אפשרות זיהוי
      כדי שיבחר את הזיהוי המוגדר במערכת, יש להגדיר

      add_id_to_list_value_type=EnterID
      

      אם לא מוגדר סוג זיהוי, נכנס לפי סוג טלפון (מספר שחייג למערכת).
      לפרטים לחצו כאן

      אפשרות כתיבת ספרות
      כדי שיהיה כתיבת ספרות לבחירת value / ערך, יש להגדיר

      add_id_to_list_value_type=digits
      

      ואז ישמעו הודעה M4358: "אנא הקישו את הערך הרצוי ובסיום הקישו סולמית"

      שימו לב: מקש * יתחלף ל / כך שאפשר למשל לכתוב 1/1/2 ע"י הקשת 2*1*1

      אפשרות מקלדת
      כדי שיהיה מקלדת לבחירת value / ערך (באותיות וספרות), יש להגדיר

      add_id_to_list_value_type=keyboard
      

      לפני המעבר למקלדת ישמעו הודעה M4360: "הנכם מועברים לכתיבת ערך"
      לפרטים נוספים לחצו כאן

      הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד
      כדי להוסיף ערך קבוע שיופיע לפני הערך המוקלד, יש להגדיר:

      add_id_to_list_value_first=t-
      

      בדוגמה, הערך ייכתב בצורה הבאה: {מפתח}=-t{ערך שיוקלד}.


      ברירת מחדל, מוסיף לקובץ שורה חדשה עם הנתונים (key). אם הנתון קיים ישמיע שגיאה

      שינוי נתונים קיימים

      אם רוצים לשנות את ה value =הנתון שקיים לאחר ה =

      לדוגמא: אם קיים נתון 0501234567=ערך ישן ורוצים שהנתון ישתנה ל0501234567=ערך חדש

      יש להוסיף את ההגדרה הבאה:

      add_id_to_list_value_change=yes
      

      ואז המערכת תבדוק אם קיים הערך תשנה את מה שמופיע לו לאחר ה = למה שהגדרתם ב add_id_to_list_value


      הגדרות עבור עדכון הערך המספרי

      אם רוצים שהמערכת תוסיף על הערך המספרי הישן ספרה אחת יש להגדיר בנוסף על add_id_to_list_value_change=yes

      add_id_to_list_value_plus=yes
      

      אם רוצים שהמערכת תוריד מהערך המספרי הישן ספרה אחת, יש להגדיר בנוסף על add_id_to_list_value_change=yes

      add_id_to_list_value_minus=yes
      

      הערה: הגדרת ה"מינוס" גוברת על הגדרת ה"פלוס". כלומר, אם מוגדרות יחד, המערכת תוריד ספרה אחת במקום להוסיף.


      ואז אם המספר לא מופיע כלל יתווסף עם הערך שהגדרתם ב add_id_to_list_value ואם קיים לו ערך מספרי וללא תוספות הוא ישתנה למספר אחד גבוה יותר ממה שהיה קודם. דוגמא: אם מוגדר id=1 ישתנה ל id=2 וכן הלאה
      שימו לב: חייב להיות ערך מספרי לאחר ה=, אחרת יתייחס כאילו לא היה בקובץ, ויוסיף לו מה שמוגדר ב add_id_to_list_value (באם לא קיים יוסיף = ריק)


      הגדרת ערך עם תוקף זמן

      ניתן להגדיר שהערך שנוסף יהיה תקף מרגע ההוספה ועד למועד מסוים וקבוע שהגדרתם מראש.
      שימו לב: הערך יהיה בתוקף רק כאשר הוגדרו גם מפתח וגם ערך (XXX=YYY).

      הגדרת זמן תפוגה לערך

      כדי להגדיר משך הזמן שבו הערך יישאר תקף, יש להשתמש בפרמטר הבא:

      add_id_to_list_value_expired=4h  
      

      בדוגמה זו, הערך יהיה בתוקף למשך 4 שעות מרגע ההוספה.

      ניתן להגדיר את משך הזמן בפורמטים שונים, כמפורט בטבלה הבאה:

      ערך זמן תיאור
      s שניות
      m דקות (אות קטנה)
      h שעות
      d ימים
      M חודשים (אות גדולה)
      2012-12-31 עד סוף תאריך מסוים
      2013-12-31 23:59:59 עד תאריך ושעה ספציפיים
      15:59:59 עד שעה מסוימת היום
      thisweek עד סוף השבוע
      thishebmonth עד סוף החודש העברי הנוכחי
      23:59:59 עד סוף היום הנוכחי (חצות)
      next-tzeis עד צאת הכוכבים הבא
      none ללא פקיעת תוקף – הערך יישאר קבוע

      שינוי ערך לאחר פקיעת התוקף

      כברירת מחדל, הערך נמחק לאחר שתוקפו פג.
      עם זאת, ניתן להגדיר שערך חדש יחליף את הערך שפג תוקפו, על ידי הפרמטר הבא:

      add_id_to_list_value_expired_change_to=menu  
      

      בדוגמה זו, הערך יתעדכן ל-menu לאחר פקיעת התוקף.


      4. בדיקה בקובץ נוסף

      כמו שהוסבר המערכת בודקת האם הערך כבר קיים בקובץ, אם קיים לא תוסיף אלא תשמיע שגיאה.
      ניתן להגדיר בדיקה בקובץ נוסף:

      add_id_to_list_check_block_list=yes
      

      ואז חובה להגדיר מאיזה קובץ יבדוק אם הערך קיים. (ללא סיומת ועם /.
      למשל:

      add_id_to_list_location_list_block=/id2
      

      אם הערך קיים בקובץ השני ישמיע שגיאה ולא ירשום את המשתמש

      לאן ללכת בסיום: ראה כאן את האפשרויות להגדרה כולל ניתוק.

      add_id_to_list_end_goto=/1
      

      באם היה שגיאה (שהמספר קיים כבר למשל) לאן ללכת: ראה כאן את האפשרויות להגדרה כולל ניתוק.

      add_id_to_list_error_end_goto=/2
      
      (טיפ: זה יכול לשמש גם כסינון לפי רשימה לבנה שמי שכבר התווסף לא יכנס לשלוחה שאליה עוברים אחרי ההוספה לרשימה)

      הודעות מערכת של המודול:
      M3410 מספרכם אינו רשאי להירשם, לבירורים פנו לאחראי
      M3411 הרישום בוצע בהצלחה. שלום ותודה

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • RE: יש אפשרות לפתוח את הצאט של הפורום??

      @פישל הפורום לא מיועד ליצירת קשר אישי בין משתמשים
      הוא מיועד לתמיכה הדדית בין משתמשים על המערכות הטלפוניות וכן לקבל מידע והסברים אודות המודולים במערכת

      פורסם בעל הפורום
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מעבר לשלוחה אחרת - go_to_folder

      מעבר לשלוחה אחרת

      ב"ה

      ניתן להגדיר שלוחה שכאשר המאזין יגיע לשם - הוא יעבור לשלוחה אחרת,

      אז קודם כל נצטרך להגדיר את השלוחה כ"מעבר לשלוחה אחרת":

      type=go_to_folder
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      ועכשיו נותר לנו רק להגדיר "לאיזה שלוחה לעבור"

      go_to_folder=/
      

      בדוגמה זו הגדרנו שכשהמאזין יגיע לשלוחה - המערכת תעביר אותו לשלוחה הראשית.

      go_to_folder=/1
      

      בדוגמה הגדרנו שכשהמאזין יגיע לשלוחה - המערכת תעביר אותו לשלוחה 1 שבשלוחה הראשית.


      הסבר לכתיבת השלוחה למעבר

      יש שתי אפשרויות:

      1 - יחסית לשלוחה הראשית
      2 - יחסית לשלוחה זו

      יחסית לשלוחה הראשית:
      מכיוון שיש סלש "/" בהתחלה - אז המערכת מעבירה לשלוחה מהשלוחה הראשית
      כך שאם לדוגמה אני שׂם הגדרה זו בשלוחה 3

      go_to_folder=/1
      

      המערכת תעביר לשלוחה 1 שבשלוחה הראשית

      יחסית לשלוחה נוכחית:
      כשאין סלש "/" בהתחלה - המערכת מעבירה לשלוחה שבתוך השלוחה - בה מוגדר ההפניה
      למשל - כשנשים את ההגדרה הזאת בשלוחה 3

      go_to_folder=1
      

      המערכת תעביר לשלוחה 1 שבתוך השלוחה הנוכחית - דהיינו שלוחה 3 > 1


      קיצורים בכתיבת ניתוב המאזין לשלוחה אחרת

      ניתן לכתוב במקום את ניתוב השלוחה המלא, כך:

      go_to_folder=.
      

      ואז המאזין חוזר שוב לאותה השלוחה בה הוא נמצא מהתחלה.

      כדי לחזור שלוחה אחת אחורה, יש להגדיר

      go_to_folder=..
      

      בדוגמה, אם המאזין היה בשלוחה 1/1 יחזור לשלוחה 1

      ניתן גם להגדיר את הקיצורים + מספר שלוחה.
      לדוגמא, אם השלוחה שבה נמצא המאזין היא 1/1, ואנו רוצים שיעבור לשלוחה 1/2, יש להגדיר

      go_to_folder=../2
      

      בדוגמה, הוא בעצם חזר שלב אחד אחורה (שלוחה 1) ולאחר מכן נכנס לשלוחה 2.

      ניתן גם להגדיר לעבור 2 שלבים אחורה ואז לשלוחה 2

      go_to_folder=../../2
      

      כך ניתן לחסוך לכתוב את כל הנתיב 🙂

      כמובן שמה שהבאנו כאן זה רק דוגמא של מודול הפעלת שלוחה אחרת, ואפשר לקחת כל הגדרה בכל מודול שמעבירה את המאזין לשלוחה אחרת ולכתוב את הקיצורים. ראה כאן את האפשרויות המלאות להגדרה.
      שימו לב! הקיצורים עובדים רק בהעברת המאזין בפועל לשלוחה אחרת.
      הגדרת לקיחת קבצים משלוחות אחרות וכדומה, צריך לכתוב ניתוב מלא (אם לא כתוב אחרת)

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת מעבר לשלוחה
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • עיוות קול במודול הקלטות - record

      ב"ה

      עיוות קול במודול הקלטות - record

      חדש - ניתן להגדיר עיוות קול בעת ההקלטה

      ברירת מחדל הקלטה נשמרת בקול רגיל, במידה והנכם מעוניינים לעוות את הקול, ניתן לעשות זאת באמצעות הפקודה הבאה:

      record_change_pitch=
      

      הסבר

      'עיוות קול' ניתן להגדיר לשני סוגים "קול גבוה" או "קול נמוך", שבשניהם ישנם טווחי רמות שמע,

      קול 'גבוה' = 1.1-4 וקול 'נמוך' = 0.1-0.9

      את רמת העיוות ניתן לשנות בהתאם לערכים הנ"ל.

      דוגמא להגדרת קול נמוך:

      record_change_pitch=0.5
      

      דוגמא להגדרת קול גבוה:

      record_change_pitch=1.5
      

      הערה

      לתשומת ליבכם הקובץ ישמר במערכת בתצורה שנקבעה על ידכם (בהתאם לערכים שקבעתם בהגדרה).

      עודכן גם בשרשור בפורום כאן

      @יעקב

      בברכה,
      בני

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מוזיקה בהמתנה

      ב"ה

      הגדרת סוג שלוחה

      type=music_on_hold
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      הגדרת המוזיקה או השידור להשמעה

      לכל מוזיקה ושידור במערכת יש "שם" ייחודי אותו יש להגדיר בשלוחה על מנת שהמערכת תשמיע את זה.
      ההגדרה היא

      music_on_hold=שם המוזיקה או השידור
      

      זו ההגדרה היחידה שמשמיעה את המוזיקה או השידור! כלומר, בשונה ממקומות אחרים במערכת שהמערכת משמיעה את הקבצים שהועלו לשלוחה, כאן המערכת משמיעה את השם שהוגדר להשמעה.

      להלן יפורט איך יוצרים את שם למוזיקה ולשידור.


      הגבלת הזמן להשמעה

      ניתן להגביל את הזמן לשמיעת המוזיקה או השידור
      לצורך כך יש להוסיף פסיק (👈 ,👉 ) לאחר שם המוזיקה ולרשום את השניות הרצויות
      לדוגמה

      music_on_hold=music_name,5
      

      בדוגמה המערכת תשמיע המוזיקה music_name למשך 5 שניות שלאחריהן המשתמש ייצא מהשלוחה

      שימו לב! בכל מצב המשתמש יכול להקיש על * ולצאת מהשלוחה

      מעבר בסיום

      כברירת מחדל, במידה והמשתמש יוצא מהשלוחה המערכת מחזירה אותו לשלוחה אחת למעלה
      ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת
      ההגדרה היא

      music_on_hold_end_goto=/1
      

      בדוגמה, המשתמש יעבור לשלוחה 1. ראה כאן את האפשרויות להגדרה.


      יצירת מוזיקה בהמתנה

      באתר ניהול בעת לחיצה ימנית על תיקיה ניתן להגדיר שהקבצים שנמצאים בה ישמשו כמוזיקה במתנה.

      8be31e28-bf1a-49fd-ab64-ad757c6d6517-image.png

      השמעת הקבצים שבתוך התיקיה תהיה בצורה אקראית.

      שימו לב שהשם שנוצר עבור המוזיקה בהמתנה משמש למודולים נוספים (כדוגמת חדר ועידה, ניתוב שיחה ועוד)

      כמו כן ניתן להשתמש במוזיקה במערכות אחרות שבאותו אתר


      שידורים חיים - Streaming

      ניתן להגדיר באמצעות אתר הניהול בלשונית "שידור חי אינטרנטי"
      שימו לב! על הקישורים להיות קישורי סטרימיניג ולא קישור לדף שבו יש וידאו/שמע להזרמה.
      כדי להפעיל את השירות, יש למלא את הטופס הזה ולשלוח לשירות הלקוחות.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • חדש! אפשרות שליחת עותק למייל נוסף במודולים השולחים מיילים

      ב"ה

      ניתן להגדיר בכל מודול ששולח מיילים את ההגדרה

      email_address2=mail@mail.com
      

      כמובן, לכתוב כתובת מייל תקינה.

      ואז המערכת תשלח מייל גם למייל הכתוב בנוסף לצורת השליחה הרגילה (אם זה לפי מייל המערכת או לפי מייל ספציפי בהגדרה של המודול)

      ניתן להגדיר את זה בכל שלוחה ששולחת מיילים, למשל, ראוטינג, קבלת נתונים, וכד'
      כמו"כ ניתן להוסיף את זה בivr.ini וזה יחול על כל המערכת.

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מודול צינתוקים חינמיים - הודעות מערכת שלא ניתנות להחלפה

      ב"ה,

      בעקבות ניצול לרעה של לקוחות באפשרות לשנות את הודעות המערכת במודול צינתוקים החינמי עודכנו הודעות המערכת בהמשך שאינם ניתנות להחלפה:


      M3332 "שימו לב, הנכם מבקשים להוסיף את מספר הטלפון שלכם לרשימת הצינתוקים, להצטרפות לרשימת הצינתוקים הקישו 1 להסרה מרשימת הצינתוקים הקישו 2, ליציאה הקישו כוכבית וסולמית"
      M3334 "מספר הטלפון שלכם נוסף בהצלחה לרשימת הצינתוקים"


      בברכה,

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מרכז הקניות (שרשור ישן)

      ב"ה

      בשמחה רבה אנו מודיעים בזאת כי לאחר השקעה עצומה, אנו יוצאים בזאת עם הגירסה הבסיסית הראשונית, של מערכת המכירות החדשה "מרכז הקניות של ימות המשיח" - פיתוח איכותי נוסף מבית חברת ימות המשיח פתרונות תקשורת.

      סקירה: "מרכז הקניות" בנויה בפלטפורמה אינטרנטית נפרדת מהטלפוניה, בפלטפורמה זו, יכול כל מוכר לפתוח כמה חנויות שהוא רוצה, ולהוסיף בכל חנות קטגוריות ומוצרים, ולערוך אותם בצורה קלה ונעימה, ולקבל דוחות מסודרים.
      בנוסף יש מודול טלפוני המסתנכרן ישירות לחנות הרצויה, ונותנת אפשרות לרכישה, לעריכת הקנייה, ולתשלום בצורה טלפונית.

      שימו לב! השימוש במערכת זו, כרוך בתשלום, של אחוז מסך כל הקניות שמבוצעים באתר, פלוס מע"מ, התשלום יבוצע פעם בחודש על הקניות של החודש הקודם.

      לקוחות יקרים!
      חברת ימות המשיח, וצוות מפתחיה השקיעה, וממשיכה להשקיע את מירב המאמצים, כדי שנוכל לספק לכם, את הטוב והאיכותי ביותר, המערכת שלפניכם, ממשיכה להתפתח, ובעז"ה בתקופה הבאה היא תקבל תוספות ופיצ'רים רבים, אם זאת באנו בבקשה לפניכם אם נתקלתם בבאגים, תקלות, וכדו', נא עדכנו אותנו בהקדם בכדי שנוכל לספק לכם מערכת אמינה ואיכותית, (לגבי תוספות, נבקשכם שבשלב זה, נצרו את רעיונתיכם, כי כאמור יש לנו רשימת רעיונות להוספה... בעז"ה כאשר נפרסם כי אנו פנויים לשמיעת רעיונות נוספים, נשמח לשמוע את הערותיכם והארותיכם).

      בכדי לקבל גישה לממשק הניהול של החנויות, יש לפנות לשירות הלקוחות.
      הגישה לניהול החנויות מתבצעת באמצעות הלינק
      ניהול המכירות

      הגישה ללקוחות מתבצעת בלינק
      מרכז הקניות ימות המשיח

      כרגע יש ניהול הגדרות אישיות והיסטוריית קניות, בעז"ה בהמשך תיפתח כאן אפשרות לרכישה דרך האינטרנט, לחנויות שיפתחו את האפשרות לכך.

      המודול הטלפוני

      סוג השלוחה

      type=yemot_shopping
      

      יש להגדיר את מספר כתובת החנות (מופיע באתר הניהול, בתוך החנות)

      yemot_shopping_store_address_link=1234
      

      במידה והוגדרה באתר סיסמת מוכר לחנות, יש להכניס כאן את הסיסמה

      yemot_shopping_store_seller_password=123456
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      כרגע רכישה ותשלום ניתנים רק באמצעות הטלפון, בעתיד נוסיף גם אפשרות לערוך קניות באתר האינטרנט, וכן לשלם שם.

      בכניסה לשלוחה המערכת תבצע בדיקה האם מספר הטלפון שחייג נמצא ברשימת הלקוחות במרכז הקניות, במידה ולא תבצע כאן הרשמה של הלקוח למרכז הקניות, והוא יצטרך לבחור סיסמה שתשמש אותו לכלל חנויות מרכז הקניות.
      אם הלקוח נכנס בצורה מזוהה ויש שם, השם יהפוך לשם המשתמש, במידה ואין שם אז מספר הטלפון יהיה שם המשתמש.
      ניתן לשנות את שם המשתמש באתר הלקוחות בהגדרות האישיות.

      ברירת מחדל יינתן ללקוח אפשרות לבחור אם הוא רוצה להיכנס לחנות או לאיזור האישי שלו (שינוי פרטים, שינוי סיסמה, וקניות אחרונות).
      אם רוצים שיהיה רק כניסה לחנות ניתן להגדיר

      yemot_shopping_folder_type=immediate_entry_to_the_store
      

      אם רוצים רק איזור אישי

      yemot_shopping_folder_type=entrance_to_the_personal_area
      

      בכניסת לקוח בפעם הראשונה לחנות מסוימת, המערכת תבצע הרשמה של הלקוח לחנות (מדובר על הרשמה שונה מהנ"ל, כל לקוח בנוסף להרשמה למרכז הקניות, נצרך להירשם לחנות בפעם הראשונה שהוא מבקר בה), במהלך ההרשמה המערכת ישאל האם הוא מעוניין לקבל הודעות אימייל מהחנות של פרסומות וכדו', וכן האם הוא מעוניין לקבל הודעות קוליות מהמוכר, וכן האם הוא מעוניין לקבל הודעות SMS מהמוכר.

      אם רוצים לקצר את תהליך ההרשמה שלא ישאל את השאלות הנ"ל, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_quick_registration_to_the_store_without_consent_to_anything=yes
      

      אבל אז כל ההגדרות הנ"ל יהיו כאילו הלקוח ענה לא.

      תשלום על קניות ישנות שעדיין לא שולמו
      המערכת יבצע בדיקה האם יש ללקוח קניות שמורות שעדיין לא שולמו (כגון ששולמו במזומן), ויציע אפשרויות ע"פ המוגדר בחנות, כלומר שאם מוגדר שא"א לרכוש כשיש קניות שנשמרה ולא שולמו, המערכת לא ייתן להתקדם אלא הלקוח יעבור לתשלום על הקניות, ובמידה ומוגדר כן לאפשר קניות גם למי שיש לו קניות שעדיין לא שולמו, יהיה לו לבחור האם הוא רוצה לשלם עכשיו על הקניות או שהוא רוצה להמשיך לחנות ולבצע קנייה חדשה וכו'
      התשלום על הקניות האלו ניתנות או באשראי או בקבלת נתונים, ברירת מחדל יש תפריט, אם רוצים שיהיה רק אשראי ניתן להגדיר

      yemot_shopping_options_payment_unpaid_burchases=credit_card
      

      אם רוצים רק תשלום בקבלת נתונים יש להגדיר

      yemot_shopping_options_payment_unpaid_burchases=recording_and_entering_data
      

      כניסה לחנות

      השמעת הכרזה
      ברירת מחדל משמיע את הכרזה, אם רוצים שלא ישמיע ניתן להגדיר

      yemot_shopping_play_poster_message=no
      

      השמעת פרטי החנות
      ברירת מחדל המערכת תשמיע את פרטי החנות (ראה להלן), כמו השם, פרטי המוצרים בעגלה וכו', אם רוצים שישמיע רק פעם אחת בכל שיחה, יש להגדיר

      yemot_shopping_play_store_details_once_per_call=yes
      

      שם החנות
      בכניסה לחנות המערכת תשמיע את שם החנות בהקראת טקסט, אם רוצים להשמיע הקלטה משלכם, ניתן להוסיף קובץ בשם M3600.

      עריכת המוצרים שכבר נמצאים בעגלת הקניות
      ברירת מחדל המערכת משמיעה קודם את כל המוצרים שיש בעגלת הקניות (אם יש) ומציעה אפשרות לערוך את עגלת הקניות, אם רוצים שבשלוחה הזו לא יהיה אפשרות לערוך את עגלת הקניות, ניתן להגדיר

      playing_and_editing_the_shopping_cart=no
      

      כמו"כ ניתן להגדיר שיהיה רק אפשרות של עריכת עגלת הקניות, ע"י ההגדרה

      playing_and_editing_the_shopping_cart=yes
      

      השמעת שם מוצר
      בכל מקום שהמערכת אמורה להשמיע מוצר, ברירת מחדל משמיע המרה של טקסט, כמו שכתוב באתר, אם רוצים שישמיע הקלטה של קובץ, ניתן להעלות קובץ לשלוחה ששמו הוא כמספר המק"ט של המוצר.

      ברירת מחדל ניתן להזמין מכל המוצרים והקטגרויות וכו' וכדלהלן, אם רוצים שהשלוחה תהיה למוצר בודד בלבד, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_product_for_sale=654321
      

      כאשר המספר הוא המק"ט של המוצר (בדוגמה הוגדר למכור ממק"ט 654321).

      השמעת פרטי החנות, המוצרים הקטגוריות, עלויות נוספות, משלוח וכו'.
      ברירת מחדל המערכת משמיעה את כמות המוצרים והקטגוריות בחנות, וכן אם יש עלויות נוספות, וכן האם יש משלוחים ועלות המשלוח, אם רוצים שלא ישמיע ניתן להגדיר

      play_the_product_details_and_categories_in_the_store=no
      

      ההנחות בחנות
      ברירת מחדל המערכת משמיעה את ההנחות שיש בחנות, אם רוצים שידלג, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_Playing_discounts_in_store=no
      

      אופן השמעת המוצרים
      ברירת מחדל יש תפריט אם רוצים להקיש מק"ט, או לשמוע ברצף או לפי קטגוריות, או לפי תשלום.
      אם רוצים שיהיה רק אחד מהנ"ל, ניתן להגדיר.
      להקשת מק"ט

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale=product_order_by_SKU
      

      לכל המוצרים ברצף

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale=all_products_in_sequence
      

      לפי קטגוריות

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale=order_product_by_categories
      

      תשלום בלבד

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale=start_of_payment
      

      השמעת פרטי המוצר לפני ההזמנה
      ברירת מחדל המערכת משמיעה את כל פרטי המוצר לפני ההזמנה, (שם המוצר, מחיר, כמות במלאי, משקל), במידה ורוצים לקצר את התהליך שלא ישמיע (מכיון שלפנ"כ כבר שמע בתפריט המוצרים ו/או הוא כבר בחר במק"ט), ניתן להגדיר

      yemot_shopping_play_the_product_details_before_ordering=no
      

      ואז המערכת תדלג, ותעבור מייד לבחירת הכמות.

      השמעת סיכום התשלום למוצר לפני אישור ההזמנה
      ברירת מחדל המערכת משמיעה אחרי בחירת כמות ממוצר מסוים, את התשלום הכולל למוצר זה, אם רוצים לבטל, ושיבקש רק אישור על הזנת הכמות, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_play_the_payment_summary_for_the_product_before_ordering=no
      

      ברירת מחדל, המערכת מקבלת את כל הקטגוריות ומשמיעה אותם, ונותנת אפשרות לבחירה, אם רוצים שיגיעו רק לקטגורייה מסוימת, יש להגדיר.

      yemot_shopping_play_the_products_from_category_number=1
      

      בדוגמה כאן המערכת תביא את המוצרים של קטגורייה 1.
      מספר הקטגורייה מצוין באתר.

      בעת רכישה ע"פ קטגוריות, ברירת מחדל יש תפריט בכל קטגורייה האם להשמיע את כל המוצרים מקטגורייה זו ברצף או האם להשמיע ע"פ תתי קטגורייה, אן רוצים שיהיה רק המוצרים ברצף מקטגורייה זו, יש להגדיר

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale_by_category=hearing_the_products_of_the_category
      

      אם רוצים שיהיה רק תתי קטגוריות, יש להגדיר

      yemot_shopping_how_to_play_the_products_for_sale_by_category=subcategories_of_the_category
      

      בתוך קטגורייה כאשר מגיע לתתי קטגורייה, ברירת מחדל המערכת תציע את כל תתי הקטגוריות, ויתן בחריה לאן להיכנס, אם רוצים שיציע מוצרים רק מתת קטגורייה מסוימת יש להגדיר.

      yemot_shopping_play_the_products_from_subcategory_number=1
      

      בדוגמה כאן יציע מוצרים רק מתת קטגורייה 1

      סיום השמעת מוצרים
      ברירת מחדל בכל מקום שיש השמעת מוצרים, אחרי סיום השמעת המוצר המערכת מגיעה לתפריט ששואלת האם הוא רוצה לשמוע שוב, או לעבור לתשלום, אם רוצים שלא יגיע לתפריט אלא יחזור שנית על המוצרים, (ובעצם לא יהיה כאן אופצייה לסיים את הקנייה), יש להגדיר

      yemot_shopping_play_products_only_without_payment_option=yes
      

      סניפים לאסיפת המוצרים
      ניתן לפתוח באתר סניפים נוספים וניתן לשייך כל קנייה שיאספו את המוצרים מסניף אחר (ברירת מחדל כל הקניות משויכים לסניף כללי).

      ברירת מחדל באם יש יותר מסניף אחד, המערכת ייתן לבחור מאיזה סניף רוצים לאסוף את הקנייה, אם רוצים שהקניות המבוצעות בשלוחה הזו ישויכו לסניף מסוים, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_collect_the_products_from_branch=2
      

      כאן בדוגמה הקניות ישויכו לסניף 2.

      הוספת משלוח
      המערכת תציע משלוח לפי המוגדר בחנות (אם מוגדר חובה אז המערכת תודיע שנוסף, ואם אין משלוח, המערכת תדלג, ואם מוגדר אפשרות בחירה המערכת תציע לבחור), במידה ויש משלוח המלקוח יוכל לבחור אם לקבל את המשלוח לכתובת המעודכן בחשבון הלקוח, או לכתובת אחרת, במידה ויבחר לכתובת אחרת הוא יועבר להכנסת פרטי הכתובת למשלוח.
      ברירת מחדל השמות בעברית יש להקליד, אם רוצים שיקליט ניתן להגדיר

      yemot_shopping_enter_different_shipping_address=record
      

      או לחילופין ניתן להגדיר

      yemot_shopping_enter_different_shipping_address=tfr
      

      ואז הלקוח יקבל תפריט האם הוא רוצה להקליט או להקליד

      סיכום הקניה לפני מעבר לתשלום
      ברירת מחדל לפני המעבר לתשלום המערכת תסכם את כל פרטי הקניה, התשלום על המוצרים, תוספות, הנחות, עלות משלוח, וסכום כולל, אם רוצים שישמיע רק את סיכום הכולל, ניתן להגדיר

      yemot_shopping_play_the_purchase_summary_before_switching_to_payment=no
      

      שמירת עגלת הקניות
      במהלך כל הקנייה, הפריטים שנאספו לעגלה יישמרו במערכת, בסיום הקנייה ומעבר לתשלום, יישמר הקנייה בתור קנייה נעולה, ותועבר למוכר לביצוע.
      אופצייה 1. שמירת העגלה בלבד.
      אופצייה 2. שמירת העגלה, כולל תשלום.

      כברירת מחדל רק כאשר שילמו בפועל (בכרטיס אשראי), המערכת תשמור את הקנייה כאופצייה 2, כולל תשלום, ואילו אם מתבצע תשלום במזומן וכדו', העגלה רק תישמר ללא תשלום.
      אם רוצים שגם בשמירת העגלה בלבד, (כגון בתשלום במזומן או בקבלת נתונים), העגלה תסומן כשולמה (כלומר כולל תשלום) ניתן להגדיר.

      yemot_shopping_type_of_retention_fee=payment
      

      לחילופין ניתן להגדיר שגם בתשלום באשראי יסמן את העגלה בשמירת בלבד, לא כולל תשלום, לדוגמה אם עשו רק תפיסת מסגרת וכדו'.

      yemot_shopping_type_of_retention_fee=save_only
      

      להבהרה! - האופצייה של שמירה בלבד, תעבוד רק באם הגדרתם באתר שניתן לשמור עגלות קניות ללא תשלום.

      אופן התשלום
      ברירת מחדל יש תפריט אשראי, מזומן, או קבלת נתונים (הגדרות אשראי וקבלת נתונים הם כמו המודולים המקוריים), או נקודות.
      אם רוצים להגביל לסוג תשלום מסוים, יש להגדיר
      לאשראי בלבד

      yemot_shopping_options_payment=credit_card
      

      לקבלת נתונים בלבד

      yemot_shopping_options_payment=recording_and_entering_data
      

      למזומן בלבד

      yemot_shopping_options_payment=cash
      

      לנקודות בלבד

      yemot_shopping_options_payment=payment_by_points
      

      אם רוצים רק חלק מהאופציות אבל יותר מאחד, ניתן לבנות את תפריט אופציות התשלום כרצונכם.
      יש להגדיר

      yemot_shopping_options_payment=personal_menu
      

      ובנוסף יש להגדיר את האופציות שרוצים
      לדוגמה

      yemot_shopping_payment_methods_1=cash
      yemot_shopping_payment_methods_2=credit_card
      

      חיוב אשראי בסכום המוגדר מראש
      אם רוצים שחיוב האשראי בפועל יהיה בסכום מסוים שאתם תגדירו, וללא קשר לסכום הקניה (שימושי לאלו שמוכרים מוצרים במשקל, ועדיין לא יודעים את הסכום הסופי, אבל רוצים שישולם מינימום, או רוצים דמי רצינות וכו'), ניתן להגדיר את הסכום בהגדרות האשראי

      billing_sum=200
      

      כאן מוגדר שבכל מקרה יחייב 200 ש"ח

      מוזיקה בהמתנה בעת שמירת הקניה
      במהלך שמירת הקנייה (שעלול לקחת זמן) מושמעת מוזיקה בהמתנה.
      אם רוצים ניתן להחליף למוזיקה אחרת (אחרי אישור בשירות הלקוחות)

      yemot_shopping_music_on_hold=ztomao
      

      (ניתן להגדיר את כל הסוגים כמו במודול ראוטינג).

      לאחר מכן ברירת מחדל חוזרת שלב אחורה ניתן להגדיר ניתוב או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

      yemot_shopping_end=/1/2
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      מרכזיה בענן? זה לא בשמים!

      המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק.

      את המתכנתים השארנו לנו, את הביצוע הקליל הנגשנו לכם!

      עכשיו בהשקה חגיגית, אם לא תנסו - לא תדעו!

      ללא צורך בהתקנה, שיחות נכנסות ויוצאות ממסך המחשב, ניהול שלוחות חכמות למענה אנושי, ועוד כמה הפתעות שיעשו לכם טוב בלב ובכיס...

      קדימה... כנסו והירשמו

      👈 https://management.pbx.ltd👉

      נהניתם? ספרו לנו, נשמח לשמוע על החוויה שלכם! טקבקו לנו בתגובות 🙂

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • RE: השמעת קבצים

      הגדרת זמנים להשמעת הקובץ


      ניתן להגדיר את זמני השמעת הקבצים מבלי לשנות את שם הקבצים ובכך בעצם לשמור על סדר הקבצים.

      יש לפתוח קובץ ini בשלוחה בשם playback_times_of_the_file
      ובתוכו להכניס לכל קובץ את טווח התאריכים שרוצים שישמיע.
      לדוגמה

      992=2023-01-12-01-00-00:2023-02-13-01-00-00
      990=2023-01-30-01-00-00:2023-04-29-01-10-32
      

      בדוגמה :
      קובץ 992 יושמע מ 12/1/2023 בשעה 1 בלילה עד 13/1/2023 בשעה 1 בלילה
      קובץ 990 יושמע מ 30/1/2023 בשעה 1 בלילה עד 29/4/2023 בשעה 01:10 בלילה ו 32 שניות

      אם רוצים להגדיר רק התחלה של זמן שמיעה, או רק סיום, אז מגדירים רק את מה שרוצים ובזמן שלא משנה שמים כוכבית, לדוגמה

      992=*:2023-02-13-01-00-00
      990=2023-02-12-01-00-00:*
      

      כאן בדוגמה את הקובץ 992 ישמעו כל הזמן עד 13/1/23 בשעה 01:00:00, ואילו את הקובץ 990 ישמעו רק מ 12/1/23 בשעה 01:00:00, אבל אחרי הזמן הזה ישמעו את זה תמיד.


      ברירת מחדל הקובץ נלקח מהשלוחה שבה נמצאים (שלוחה נוכחית או מה שמוגדר ב folder_to_play)
      ניתן להגדיר שילקח משלוחה אחרת, ההגדרה היא

      folder_path_playback_times_of_the_file=/1
      

      בדוגמא המערכת תתייחס לקובץ שנמצא בשלוחה 1 מהתפריט הראשי

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • access_filter - אקסס פילטר כהטמעה בכל מודול

      חדש וחם מהתנור!

      מהיום ניתן להטמיע ולשלב את הגדרות מודול access_filter - אקסס פילטר בכל מודול (סוג שלוחה) אחר, ואין צורך שזו תהיה שלוחה בפני עצמה.

      במקום ההגדרה:

      type=access_filter
      

      יש לשים את ההגדרה:

      check_access_filter=yes
      

      כמו כן, במידה והגדרות הפילטר מאפשרות מעבר למי שנכנס לשלוחה, אין חובה להפנות אותו לשלוחה אחרת, אלא ניתן להשאיר אותו בשלוחה, ע"י כך שלא שמים את ההגדרה =access_filter_yes_goto.
      יחד עם זאת חובה לשים את ההגדרה =access_filter_no_goto ולהפנות לשלוחה אחרת את מי שאין לו אפשרות מעבר (ע"פ הגדרות הפילטר בשלוחה). אם לא תהיה ההגדרה הזו - גם מי שמוגדר שלא לעבור, ייכנס לשלוחה בכל זאת.


      עודכן גם בשרשור המודול עצמו: https://f2.freeivr.co.il/post/60901

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

      הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג | אפשרות של דילוג על שלוחה פעם אחת

      הסבר על המודול:
      ניתן להגדיר בכל סוג שלוחה שמי שיחייג ממספר מסויים או למספר מסויים [ניתן לשייך לכל מערכת יותר ממספר אחד שיגיע לאותה מערכת] יעבור לשלוחה מסויימת

      מודול זה ניתן להטמעה בכל סוג שלוחה

      את כל האופציות דלקמן מגדירים בהגדרות מתקדמות בקובץ הרגיל ext ואת מספרי הניתובים בקובץ iniבשם Did_Go_To הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
      הקובץ חייב להיות בשלוחה הראשית (ניתן ליצור קובץ כזה בכל שלוחה, אבל חייב להיות גם בשלוחה הראשית, במקרה כזה אם יש קובץ בשלוחה יתייחס למה שבשלוחה ואם לא יתייחס למה שבשלוחה הראשית)


      הפניה לפי מספר שהפנה את השיחה
      ההגדרות בעברית


      הפניה לפי מספר מחוייג (מספר המערכת איליו חייגו)

      יש להגדיר:

      check_did_and_go_to_folder=yes
      

      דוגמה למופיע בקובץ Did_Go_To | ראה כאן את כל אפשרויות הגדרת הניתוב כולל ניתוק.

      0773137770=/1
      

      כלומר, כל מי שיחייג למספר 0773137770, יועבר (בשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה הנ"ל) לשלוחה 1 מהשלוחה הראשית (ניתן לרשום 1 ללא / ואז השיחה תעבור לשלוחה 1 שמתחת לשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה)


      ניתוב לפי מספר המחייג בלבד

      יש להגדיר:

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
      

      דוגמה למופיע בקובץ Did_Go_To | ראה כאן את כל אפשרויות הגדרת הניתוב כולל ניתוק.

      0533137770=/1
      

      בדוגמה, הטלפון 0533137770 יופנה ישירות לשלוחה 1


      דילוג פעם אחת

      אם רוצים לשים את ההגדרה כדילוג על שלוחה פעם אחת בלבד, אבל בפעם השניה שנכנסים לשלוחה, שלא יעביר, יש להגדיר בקובץ ext:

      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      אופציה זו פעילה רק בהפניה לפי מספר מחוייג בלבד או ללפי מחייג בלבד


      ניתוב לפי מספר מחייג ומחויג

      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_and_phone_check=yes
      

      דוגמה למופיע בקובץ Did_Go_To | ראה כאן את כל אפשרויות הגדרת הניתוב כולל ניתוק.

      0501234567-0773137770=/1
      

      כלומר, אם מספר 0501234567 חייג למספר 0773137770, הוא ינותב (בשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה הנ"ל), לשלוחה 1 מהשלוחה הראשית.
      ניתן לרשום 1 ללא / ואז השיחה תעבור לשלוחה 1 שמתחת לשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה. אבל אם רוצים להפנות לשלוחה פנימית יותר לדוגמא, אם רוצים שמאזין מסוים שיגיע לשלוחה 7 שיש בה את ההגדרה הנ"ל, להפנות אותו לתוך שלוחה 7/1/1 לא יעזור לרשום בקובץ רק 1/1, אלא צריך לרשום את כל הנתיב, כלומר - /7/1/1

      באופציה זו חייב להיות גם מספר מחייג וגם מחויג, ואם יהיה רק מספר מחויג ברירת מחדל שהמערכת לא מתייחסת לשורה זו,
      אם רוצים שהמערכת תתייחס גם למספר מחויג בלבד יש להגדיר:

      did_and_phone_not_found=check_did
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • חדש במודול חלוקת תהילים - אפשרות בחירה ע"י המאזין כמות פרקי תהילים לפי רצונו

      חדש במודול חלוקת תהילים

      ניתן לבחור את מספר פרקי התהילים שתרצו לקחת.
      מגדירים:

      chapter_plus_tfr=yes
      

      המערכת משמיעה:
      M3155 אנא בחרו את כמות פרקי התהילים אותם ברצונכם לקרא, ולסיום הָקישו סולמית

      עודכן גם באזור התעשיה

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • ספירת כמות מספרי טלפון שונים שנכנסו לשלוחה

      ניתן להגדיר שלוחה שכל מי שנכנס אליה יירשם בקובץ כולל סך הפעמים שהוא נכנס, וסך הכל מספרים שונים שנכנסו, וסה"כ כמות הכניסות.

      ההגדרה היא :

      type=amount_incoming_phone_numbers
      

      המערכת יוצרת דו"ח LogAmountIncomingPhoneNumbers.html שמפרט כמות כניסות ומספרים שונים

      1d942f9e-96da-44b4-a8b2-b3881235e67e-image.png

      ערכים ברירת מחדל:

      LogAmountIncomingPhoneNumbers=לוג כניסות ומספרים שונים
      Statistics=סטטיסטיקה
      AmountIncoming=מספר כניסות
      AmountPhones=מספרי טלפון שונים
      Amount=כמות
      

      המערכת יוצרת גם קובץ בשם:
      AmountIncomingPhoneNumbers.ini
      דוגמא למה שיופיע בקובץ:

      AmountIncomingUnspecified=1
      AmountIncoming=10
      AmountPhones=4
      0501234567=1
      0521234567=2
      0531234567=3
      0541234567=4
      

      הסבר:
      מספר חסוי 1 נכנס פעם 1
      כמות הפעמים הכולל שנכנסו 10 (לא כולל את החסוי)
      כמות המספרים השונים שנכנסו 4
      מספר 0501234567 נכנס 1 פעמים
      מספר 0521234567 נכנס 2 פעמים
      מספר 0531234567 נכנס 3 פעמים
      מספר 0541234567 נכנס 4 פעמים

      אם רוצים שהמערכת תחשב את סך הכניסות הכללי כולל החסויים יש להגדיר:

      amount_incoming_phone_numbers_and_unspecified=yes
      

      כל מי שמשתמש כעת בהוספה שקטה לרשימת תפוצה בכניסה למערכת ע"מ לדעת את כמות המאזינים, מתבקש לשנות את ההגדרה, להגדרה הזו. (חשוב עבור ביצועי המערכת)

      מעבר בסיום
      ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
      ההגדרה היא:

      amount_incoming_phone_numbers_end_goto=/1
      

      כאן מוגדר שבסיום יעבור לשלוחה 1 מהשלוחה הראשית.


      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח
    • הסרת שרות חסימת שיחות יוצאות של עסקני הועדה - ללקוחות כלל החברות

      ב"ה

      לאור ההצלחה בפרטנר לאחר שחלק מהלקוחות שוחררו מהחסימות, וליתר עונים שהם בודקים לעומק את הנושא,

      החלטנו להרחיב את הנסיון להסרת שרות חסימת שיחות ביתר החברות!


      רוצה להשאר עם הטלפון הקיים ועם המספר הקיים שלך מתוך הקומה הכשרה - ללא אינטרנט, קומה לשיחות בלבד,
      אבל נמאס לכם מחסימת השיחות היוצאות של עסקני "הועדה" מכיוון בחסימות אלו אין כל קשר להלכה?

      יש לנו פתרון! ניתן לדרוש מחברת התקשורת שלכם את הסרת שרות חסימת השיחות!!

      ישנם לקוחות בחברת פרטנר המדווחים שהצליחו ואף קיבלו אישור מפרטנר על הסרת החסימה

      מעונין לנסות להסיר גם בחברת התקשורת שלך?


      פנה למייל של שרות הלקוחות y0773137770@gmail.com

      בנושא המייל חובה לרשום "מעוניין לקבל עזרה להשתחרר מחסימת שיחות יוצאות של עסקני הועדה"

      ובגוף המייל
      "אני לקוח (שם החברה) - ברצוני לקבל עזרה להשתחרר מחסימת שיחות יוצאות של עסקני הועדה"
      כתוב בגוף המייל את שמך, מספר הטלפון שלך ומספר טלפון שניתן ליצור איתך קשר
      ונשתדל לעזור

      חובה לציין באיזה חברת תקשורת אתה נמצא, לצורך התאמה בסעיפי הסכם התקשרות של החברה שלך.

      ה50 פניות הראשונות שישתתפו בהליך יקבל 200 יחידות חיוג למערכות
      בהצלחה!

      פורסם בחדש במערכת
      ימות המשיח
      ימות המשיח