אני רוצה שכל מי שנכנס למערכת יעבור אוטומטי לשלוחה מסויימת.
אפשרי?
-
מעבר לשלוחה עם הכניסה למערכת. אפשרי?
-
RE: כניסה לפי שיוך טלפוני
@בתי-אמזל כתב בכניסה לפי שיוך טלפוני:
@פלורידה איך אני מכניס את השמות והמספרים לקובץ ini
אתה צריך לקרוא את מה שכתב יעקב ישראל, בהסבר על אופן יצירת הקובץ.
אם תסתבך, תכתוב היכן הסתבכת.@יעקב-ישראל כתב בהגדרות הזיהוי בכלל המערכת:
הסבר על אופן יצירת הקובץ :
יש ליצור קובץ אקסל בו יש את כל הנתונים שתרצו עבור המשתמשים שלכם.
סדר העמודות המומלץ הוא כדלהלןמה שקריטי לקובץ בשביל לעבוד זה
עמודה A שם המשתמש
עמודה B אם כתוב 1 זה מורשה כניסה כל דבר אחר לא מורשה כניסה.
מעמודות C ו D ילקח השם שיופיע בדוחו"ת
כל שאר העמודות הם המלצה
לדוג' עמודה G מוגדרת כסיסמה (במידה ותדרשו מהלקוח סיסמה בהתחברות (ראה להלן), ברירת מחדל הסיסמא תהיה בעמודה זו, אבל ניתן לשנות את העמודה, כמו"כ אין חובה להשתמש באופציה זו כלל.
סכום לתשלום ראה במודול סליקת אשראי.חשוב שבטבלת האקסל שלכם לא יהיה פסיק ( , ) בכלל,
לאחמ"כ יש לשמור את הקובץ ע"י 'שמור בשם' בשם ולבחור בסוג CSV
לאחר שיצרתם קובץ csv מתוך האקסל, יש לעשות פתח באמצעות "פנקס רשימות"
בתוך הפנקס רשימות לעשות שמירה בשם, לשנות את הסוג שמירה ל utf8 ואת שם הקובץ לקרוא ListAllInformation.ini
ולעלות אותו לתיקיית EnterID במערכת שלכם.באם תיקיית EnterID לא קיימת במערכת שלכם ניתן פשוט ליצור אותה ע"י שינוי שם לאחת מהשלוחות במערכת לEnterID
-
הפסקת השמעה באמצעה
שלום וברכה לכולם!
אני מעוניין להכניס הגדרה בקובץ מסוים שהוא יעבור להודעה הבאה אחרי השמעה של סך שניות מסוים.
כלומר שהוא ישמיע רק חלק מהקובץ
האם ישנה הגדרה שכזו? -
RE: פילטר לפי פרטים בקובץ ListAllInformation.ini
@ע-ג כתב בפילטר לפי פרטים בקובץ ListAllInformation.ini:
@משרדי
מה אתה מבלבל את המוח?
מצאתי את זה, רק אני צריך לדעת איך אני משתמש בזה, ופתחתי על זה פוסט חדש, אם אתה לא יודע אל תענה!
בכל אופן תודה רבה על הרצון הטוב לעזור, אני מאד מעריך את זה, ועוד בכאלו ימים, חן חן לך...מנומס.
כמו שאני אוהב... -
RE: האזנה אחרונה, אחרי כניסה לשלוחה.
הסתדרתי!
תודה רבה על העזרה!!! איש טוב
-
RE: האזנה אחרונה במודול השמעה.
@613-0
תודה על התגובה!
זה לא עובד גם אחרי שאני חוזר ומתקשר
האם ייתכן שההגדרה אינה פעילה במודול השמעות? -
האזנה אחרונה במודול השמעה.
תגובה: מודול השמעת קבצים | חזרה למיקום האחרון
type=playfile folder_to_play=1/55/1 start=min last_play_tfr=yesלמה הוא לא מציע לבחור חזרה למיקום האחרון שהאזנתי?
-
האזנה אחרונה, אחרי כניסה לשלוחה.
יש לי מערכת שבברירת המחדל נכנסים לתוך שלוחת תפריט.
אני רוצה שיהיה אפשרות לחזור למיקום האחרון שהאזינו, אפילו שלא מדובר בכניסה למערכת. -
פילטר לפי הפניה ממספר
האם אפשר ליצור פילטר, לפי מספר הטלפון שממנו הופנתה השיחה?
-
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
תודה רבה על כל ההשקעה!!!
@הלי כתב בשיוך מספרי טלפון למספרי זהות:
@פלורידה בנוגע לבעיה הראשונה ככה הוא באמת בודק לפי מספר הטלפון ואחרי זה מופיע בתור השם מספר הזהות
בדקתי את זה. למעשה הוא מכניס את הטלפון ראשון, ואת תעודת הזהות שלישי.
אבל אז מאיפה המערכת תדע ותשייך את הפלאפון הרי הזיהוי יהיה הלאה מספר זהות מה זה משנה אם יש את הפלאפון בעמודה השנייה ?
על ידי הפקודה הזו
enter_id_type=phone_from_list_all_informationיתכן וההגדרה הבאה תעזור לך
שכחת לצרף?
אבל שים לב שזה מוחק את השורה הקיימת כך שבעצם אם כבר מעודכן מספר הוא ימחק ויכתב מספר חדש כאשר הבדיקה היא כמובן לפי הנתון הראשון בקובץ
אז אולי אפשר להציע למשתמש להכניס את כל מספרי הטלפון שמשוייכים אליו?
-
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
@הלי
תודה רבה לך!!
אכן הא כותב לי את הנתונים לקובץ.אלא שיש כמה בעיות קטנות:
- הוא שם בנתון הראשון את מספר הטלפון, בעוד אני צריך אותו בנתון השלישי ואילך, משום שהנתון הראשון צריך להיות מספר הזהות. כדי שאוכל להפעיל בדיקה כזו:
enter_id=yes enter_id_type=phone_from_list_all_information enter_id_error_goto=/99- שמתי לב שהוא מוסיף שורה חדשה בקובץ, כך שגם אם מספר זיהוי הראשון כבר קיים הוא כותב אותו שוב. כלומר בסופו של דבר ישנם שתי שורות של מספר זהות 123456, האם זה לא משבש את המערכת? או שהוא מזהה אותם כאחד?
רק להסביר יותר טוב מה עשיתי:
הקובץListAllInformationשאני הכנסתי הוא קובץ שיש בו עמודה A. מזהה (ת.ז.), עמודה B. אישור (1). עמודה C. טלפונים.והבדיקה האם המספר מזוהה היא כזו:
enter_id=yes enter_id_type=phone_from_list_all_information enter_id_error_goto=/99דבר קטנטן נוסף: בסיום ההזדהות, איך אני מחזיר אותו שוב לשלוחה?
-
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
@הלי כתב בשיוך מספרי טלפון למספרי זהות:
חייב
אני לא "חייב" את זה אף פעם

בכל אופן הצורך שלי הוא לעכשיו.
אולי אם אומר לך במה כבר התקדמתי יועיל?
יש לי כבר כניסה לשלוחה לפי הטלפונים בקובץ
ListAllInformation.iniהבעיה שלי, שלא כל הטלפונים מזוהים, ולכן המצב כיום, שכאשר הטלפון לא מזוהה צריך להקיש מספר זהות.
מה שחסר לי, שבאופן אוטומטי כל טלפון שהיה צריך להקיש מס' זהות פעם אחת, לא יצטרך להקיש אותו שוב. אלא הוא ישוייך.
לצורך זה יש לעשות "עריכה" לקובץ
ListAllInformation.ini. (ואין לי כוח לעשות זאת ידני...) -
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
השלבים שאני חשבתי הם כאלו:
- כל טלפון שנכנס למערכת ואינו מזוהה על ידי המערכת מועבר לשלוחה 99
- בשלוחה 99 הוא צריך להקיש מספר זהות. שנכנס לתוך מסד נתונים כלשהו שטלפון1234 שייך לתעודת זהות 4321.
- המסד הזה (משורה 2) צריך לשמש כבדיקה, האם הטלפון מזוהה במערכת.
מישהו יודע איך לבצע?
@הלי -
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
@הלי
שלחתי.אגב, אם תסביר לי אני יעלה מדריך בלי נדר.
-
RE: שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
@הלי תודה רבה לך!
אני רוצה
- רק מי שברשימה שלי (לפי מס' זהות) יוכל להתחבר
- שכאשר הוא יתחבר דרך כל מספר טלפון שהוא, הוא יקושר לאותו משתמש.
-
שיוך מספרי טלפון למספרי זהות
תגובה: הגדרות הזיהוי בכלל המערכת
יש בידי רשימה של מספרי זהות, אני מעוניין שכל משתמש שנכנס בפעם הראשונה למערכת, יצטרך להקיש מספר זהות, וכך הטלפון שלו ישוייך למספר הזהות.
תודה רבה!