נראה לי לעניות דעתי,
שכדאי לך לעשות זאת לא דרך ימות המשיח אלא דרך חברה אחרת.
כמו שראיתי שיש קו "ניוז קליק" שיש שמה הרבה ערוצי רדיו וכדו'.
Spoiler
רק מעניין אותי מאוד באיזה חברה פתחו את זה?
אם למישהו יש מושג אשמח שיגיב כאן.
זה יכול לעזור להרבה אנשים.
בתודה מראש!