• העלאת אקסל והגדרת שלוחת אלפון

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    731 צפיות
    ש
    @תפארת-יעקבב בעז"ה @אבו הולך להוציא אלפון גם עם זיהוי דיבור אני מקוה שזה יהיה בימים הקרובים
  • קבלת דוח אישור הרשמה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    309 צפיות
    C
    @מני-מני בהחלט
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    135 צפיות
    ד
    @דוב-בער האם יש אפשרות ??
  • תפעול עמוד הסטטיסטיקות, והאפשרויות הקיימות בו

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    126 צפיות
    ב
    @ברכות למען הבהירות - אני מתכוון לעמוד הבא: סטטיסטיקה. באפשרויות הבאות: [image: 1715257974660-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-05-09.jpg] איך אפשר לבחור ביחד את כל השלוחות לצורך הצגת הנתונים עבורם. תודה למסייעים
  • העברה למערכת אחרת לא מצליח לי...

    נעול
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    939 צפיות
    צ
    @דוד-כ הגבת לנושא מלפני שנתיים... כיום יש כבר אפשרות העברה בין השרתים כך שמה שנכתב פה לא רלוונטי
  • הדעות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    244 צפיות
    א
    תודה רבה על המושב אני רוצה לשאול האם יש כזה דבר העתקה אוטמטי: דהיינו כשאני מכניס שעור לשלחה 1 זה יעתיק אוטמטי לשלחה מס' 2 וכד'
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    264 צפיות
    א
    @dvora תודה. למדתי עוד משהו.... אז למה אתה לא משנה את זה ??
  • הקלטות לקבלת נתונים

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    114 צפיות
    אין תגובות
  • העלאת קובץ M0000 לשלוחה ראשית, יוצרת ספריה מדומה

    נפתר
    6
    2
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    235 צפיות
    א
    @ברכות עיין כאן
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • למה אני לא מצליח להיכנס לשלוחות במערכת שלי?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    213 צפיות
    ש
    תודה רבה לכולם תיקנתי היה חסר-s
  • איך מתקינים שלוחה לתיבת ההודעות האישיות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • אי קבלת צינתוקים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    327 צפיות
    צ
    @אמונה מה שידוע לי זה בעיה קבועה שכמעט תמיד יש כמה מספרים שלא מקבלים צינתוקים. אני חשבתי על פיתרון לזה, שכנרשמים לצינתוקים אומרים לנרשם שאם רוצים לקבל בודאות יותר צינתוק כדאי ללחוץ שוב 1 לרישום נוסף, ואז נרשמים לשני רשימות ושולחים תמיד לשני הרשימות (לא ניסיתי אף פעם אם הרעיון הזה באמת עובד) @הפקות-בע-מ-0 כתב באי קבלת צינתוקים: ביניהם חוסר קליטה ועוד אחד הדברים המצויים זה שמישהו בדיוק מתקשר או שמיתקשרים אליו...
  • טיימר לקובץ

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    955 צפיות
    ש
    @אליהו-דור תנסה את זה
  • תרומה לנד"פ באמצעות מספר מתרים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    146 צפיות
    א
    נדרים פלוס מזהים את המתרים לפי שם המתרים המדויק, שכתוב בקטגוריה, ולא לפי מספר המתרים. אם תכניס את שם המתרים בצורה מדויקת לשם הקטגוריה, זה אמור לעבוד.
  • קווים אם שידורי רדיו

    נעול
    8
    -3 הצבעות
    8 פוסטים
    423 צפיות
    ב
    @יוסף-ח הקוים אסורים לפי הוראת כל גדולי ישראל. וזו גם הסיבה שימות לא מאפשרים זאת. רוצה לשמוע רדיו? תקנה נגן mp3 פשוט. אל תפרסם את החטאים שלך, ואל תכשיל אחרים. כמובן שאם תפרסם כאן מערכת עם אפשרות כזאת, הדבר ידווח בל"נ מידית לימות, על ידי, וכנראה על ידי עוד כמה שפויים פה.
  • ביטול שמיעת הודעות ע"י מנהל עד הודעה 99

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    278 צפיות
    צ
    @שלום-עזרא כתב בביטול שמיעת הודעות ע"י מנהל עד הודעה 99: @צבי-ד-צ ואיך מגדירים את זה ? admin_options_file=template check_template=מספר רשימת תפוצה כל מי שיהי' ברשימת תפוצה יוכל לנהל את הקבצים בשלוחה שזה מוגדר תראה בהרחבה כאן וכן אפשרויות נוספות איך לכתוב מספרים שיוכלו לנהל בחופשיות.
  • פתיחת מערכת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    229 צפיות
    ש
    @נחמיה-הרעב נראה לי כל שבוע
  • מעבר בסיום לשלוחת ניתוק לא עובד

    הועבר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    182 צפיות
    ק
    @שמחה-זו-הסיסמא לא מצאתי חיפשתי תודה בכל אופן
  • שמיעת קובץ בתוך שלוחה ע''י הקשה

    הועבר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    499 צפיות
    ק
    @אליהו-דור כן זה שתי פעולות אבל זה אותו הגדרה אי אפשר פעמיים את אותו הגדרה וכל פעם להגדיר למשהו שונה המערכת לא יודעת איזה מהם לבחור