• איך עושים בטל טק נציג?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    300 צפיות
    ג
    @חי-משיח-1 כתב באיך עושים בטל טק נציג?: @גוטליב-סוכן-פלאפונים אז איך עושים בימות? ניתוב או מודל (SIP למחשב או לאפליקציה)
  • הודעה עם הגבלת זמן

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    261 צפיות
    6
    @חיידר תגדיר: menu_sequence=M0001,M0000,M1000 לפי ההגדרה הזו ישמעו את ההודעה הזמנית, הודעת ברוכים הבאים ולאח"מ את הודעת התפריט.
  • הקראת נתונים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    273 צפיות
    נ
    @ימהר-0 יש הגדרה כזאת תחפש
  • חלוקת ספר תהילים קבועה

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    203 צפיות
    א
    @בתי-אמזל עוזר חלקית
  • סיסמת כניסה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    134 צפיות
    נ
    @קו-המוסיקה אתה יכול להגדיר את זה על רשימת תפוצה בררית מחדל
  • העברת שלוחה למערכת אחרת

    24
    2 הצבעות
    24 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @משה-הישראלי כתב בהעברת שלוחה למערכת אחרת: @אה כתב בהעברת שלוחה למערכת אחרת: אם המערכת לא בנויה עדיין(יתכן שגם אם כן) יש לי פיתרון תשאיר הודעה ב 039724907 שלוחה 12 ותשמע תשובה בשלוחה 11{ עיין כאן} ניסיתי ללחוץ 11 ו 12 וזה לא הולך אלא נכנס מיד לפורום הטלפוני נשמח אם תפרט קצת יותר הפורום הטלפוני עובד מצויין ממליץ לכולם להתקשר 079-606-9905 יש שם הגדרות מתקדמות ומה לא בעצם מה אני כותב לכם כאן תתקשר ותיווכח
  • העברת יחידות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    133 צפיות
    ג
    @נחמן148148 כתב בהעברת יחידות: היי רציתי לדעת אם אפש' להעביר יחידות ממערכת בימות המשיח למערכת בטלטק תודה לא
  • חסוי

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    299 צפיות
    מ
    @zxc שים לב מה כתבתי הכניסה לפי זיהוי אישי אבל זה לא התפקיד שלו
  • חדש! התראה על הודעות בשלוחות במערכת

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    232 צפיות
    ק
    @חיידר ! בצד שמאל למעלה צילום מסך 2023-12-19 191537.png
  • הגבלת נרשמים בקבלת נתונים

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    א
    @שמואל-מאיר כתב בהגבלת נרשמים בקבלת נתונים: מה קרה שאף אחד לא עונה? נרדמתם??? אני לא יודע את התשובה, אבל אתה כל כל רוצה שיענו לך בתיעוד לא מופיע שאפשר, אבל תנסה לשנות את ההגדרה הזו, אולי יעבוד לך 🤩 recording_and_entering_data_booking_max_error_goto=/1/1
  • בדיקה על מספר מסוים, לאיזה שלוחה נכנס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    175 צפיות
    א
    @a-r כתב בבדיקה על מספר מסוים, לאיזה שלוחה נכנס: לפנות אליך בפרטי, לכאן - CS+Y@ABAYE.CO ? כן
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    407 צפיות
    6
    @צדיק-תמים אה, נכון. כשמאפסים את הרשימה, היא נמחקת מלשונית רשימות צינתוקים, אבל רק אחרי רענון הדף.
  • שלוחה לרשימה מסוימת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    153 צפיות
    א
    @בעזרת-ה תודה רבה, אשריך.
  • רשימות תפוצה וצינתוקים

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    477 צפיות
    ז
    @אלע כן, a6789959@gmail.com
  • עזרה דחופה

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    152 צפיות
    ז
    @אביי-ורבא עשיתי בטעות מחיקת קובץ שהעלתי לשלוחה, אבל עיינתי כאן בפורום והסתדרתי בכל מצב ממש תודה וזה המקום להודות למנהלי הפורום האדיר הזה!!!
  • מחיקת השמעה

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    189 צפיות
    ש
    @צדיק-תמים כתב במחיקת השמעה: אולי אפילו לפנות ישר לAPI של ימות דהיינו?
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    224 צפיות
    א
    @תודה-על-העזרה הסתדרתי ב"ה, בזכותך.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    240 צפיות
    ש
    @אביי-ורבא לא שמתי ... תודה
  • מה זה מנוי?

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    240 צפיות
    א
    @חי-משיח-1 כתב במה זה מנוי?: @בתי-אמזל בבקשה (עד עכשיו לא שמתי לב לכפתור ככה שאני לא בטוח) זה אכן כמו שכתב @חי-משיח-1
  • נמחקו לי ההקלטות אחרי כמה ימים

    5
    2 הצבעות
    5 פוסטים
    265 צפיות
    ב
    @אברהם-נ וואי תודה רבה מאוד! איזה טיפש ההיתי שלא שמתי לב לזה! אני בלי הרבה מוניטין, אז אני לא יכול להצביע לך, אבל תדע שמגיע לך!