@כאן-לשרותך תראה אם זה עוזר לך
@ספר-דברים כתב בכניסה למערכת לשלוחות מסוימות לפי שלוחות:
@בוס המאזין נכנס לצורך הדוגמא לשלוחה 5
ושם יש לו תפריט (כמובן שהוא לא יודע שזה תפריט)
נגיד הוא מקיש את הקוד 1234
אז הוא בעצם נכנס לשלוחה 1 שהסיסמא לשלוחה היא 234
או שהו מקיש את הקוד 2134
אז הוא בעצם נכנס לשלוחה 2 שהקוד שלה הוא 134
וכן על זה הדרך
@מוטי-לוין כתב בהקלטת שיחה אוטומטי ושליחה למייל:
@בוס אני קניתי בעבר מספר וירטואלי מימות, וזה עלה בסביבות 50₪
כן אבל היום זה לא לקנות מספר, אלא לבצע תהליך ניוד. הם לא קונים ומניידים בשבילך כמו פעם.
@פישל כתב ביחידות ותגמול:
@השפן-הקטן השאלה היא מה זה בזמנו, היו הרבה שלבים, אתה כנראה מדבר על התקופות שהיו מקבלים הרבה תגמולים מחברות התקשורת. 'היו ימים'...
''בזמנו'' הכוונה בערך לפני חצי שנה