• למה מפתח API משמש?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    274 צפיות
    ב
    @סטאר כתב בלמה מפתח API משמש?: @יהודה-צ-כ יש איפה שהוא בפורום הדרכה של API? @יהודה-צ-כ הביא לך 4 הדרכות... ( הפוסט הראשון)
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    473 צפיות
    ח
    @יהודה-צ-כ כתב בהאם אפשר להגדיר שבכניסה לשלוחת הקלטות המערכת תעביר אותו לשלוחת הקלדת כותרת להקלטה?: תשתיק את הודעה M2573, M1080 טעות. צריך להשתיק את ההודעות M3410 ו-M3411.
  • איך מגדירים שתישלח שיחה חוזרת בשעה לפי בחירת המאזין?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    439 צפיות
    י
    @יעקב-יצחק כתב באיך מגדירים שתישלח שיחה חוזרת בשעה לפי בחירת המאזין?: @יהודה-צ-כ כתב באיך מגדירים שתישלח שיחה חוזרת בשעה לפי בחירת המאזין?: מה שקיים בקו שהוא הביא, זה צינתוק לא שיחה חוזרת, בדקתי.... גם עכשו? לא, הם שינו את זה למודול טלזכור. (המודול ש@CUBASE הביא למעלה ️.) עכשיו זה כן שיחה חוזרת.
  • שיתוף ממערכות אחרות בלבד | עזרה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    136 צפיות
    מ
    @יב כתב בשיתוף ממערכות אחרות בלבד | עזרה: אבל לכאורה, אם זה 2 שרתים, הוא לא אמור לבקש קוד ושלוחה. "לכאורה" (אבל לא תתפלא), יש שם באג, או לא יודע מה. וזה כן מבקש, בקיצור. זה לא 'אולי', זה ודאי: מדובר בשני שרתים שונים. בהצלחה
  • קבלת נתונים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    140 צפיות
    מ
    @מוטי-מוטי-מוטי תודה רבה עזרת לי מאד
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    465 צפיות
    פ
    @שוקולית יש את זה וזה וזה וזה וזה
  • שמיעת פרטי הקובץ רק למספרים מסויימים, אפשר?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    386 צפיות
    ש
    @אהרל-ה כמובן שאפשר, רציתי לדעת אם יש אפשרות רגילה
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    155 צפיות
    פ
    @שלמה-גולד תגדיר את זה בשלוחת ההקלטות copy_record_link=/ ואחרי הסלש תכתוב את מספרי השלוחות עם פסיק בן אחד לשני
  • השמעת קבצים ללא מספור

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    77 צפיות
    C
    @יעקב-1 אתה יכול לעשות שלוחת API שתשמיע אותם, אבל לא יתאפשר לדלג שניות קדימה ואחורה. מ"מ על מה ההתעקשות לא למספר את זה??
  • הודעה בקליק

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    278 צפיות
    C
    @פלוס מצטער אם הלהבתי אותך אבל לא - אין לי זמן להקשיב לקווים, פשוט שאלת פה פעם אחת על ההגדרה הזו והבאת את ההגדרות שלך בשלוחה אז ראיתי שכתבת בהערות "הודעה בקליק", תכלס' נתת לזה שם יפה וקליט שאפשר אולי לאמץ..
  • שלוחת רישום

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    93 צפיות
    ע
    @hoelrachel7 כמה רשימות צריך? פשוט תפריט עם שלוחות כמנין הרשימות. כמובן שזה גם תלוי באיזה סוג של רשימה מדובר, כל סוג זה שלוחה אחרת. למיטיבי לכת יש את הקומבינה של @CUBASE לרישום לרשימת צינתוקים אישית ללא צורך בAPI אפשר בקלות להתאים את זה גם לכם, לדעתי. להגביל שעות אפשר פשוט להגביל את שעות הכניסה לשלוחה, חפשו על זה באינדקס.
  • בינה מלאכותית

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    674 צפיות
    ק
    @חיים-נחום תודה, אם זה כל כך פשוט בא תעשה את זה...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    20 צפיות
    אין תגובות
  • הסרת זיהוי מורשה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    126 צפיות
    ז
    @מוטי-מוטי-מוטי זיהוי מורשה אני מתכוון למספר הנייד שלי לדוגמא
  • קו של ימות המשיח

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    414 צפיות
    פ
    @AH-קריינות כתב בקו של ימות המשיח: איך אני יכול לדעת על קו שאני מתקשר אליו שהיא של ימות המשיח למה זה משנה לך? אם זה מערכת עם פלטפורמה והקלטות שלהם אז כן, אם לא, ובעל המערכת רוצה להסתיר את זה ממך זה לא אמור לעניין אותך אלא אם כן יש לך מזימות כלשהן...
  • מה כוונת השגיאה הזאת : The connection to ydApi failed

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    588 צפיות
    א
    @צדיק-תמים בקיצור אחרי שיהיה לי אימות דרך הטלפון, אוכל לעדכן מייל כמו שאמרת, בסדר תודה רבה!
  • איך פותחים שלוחה כוכבית?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    110 צפיות
    ח
    @סטאר https://f2.freeivr.co.il/post/77777
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    ע
    @אביי-ורבא אתה יודע להדריך אותי איך לעשות ? גובה ע"ז תשלום ?
  • במודל תור / מענה אנושי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    74 צפיות
    אין תגובות
  • חיבור FTP הפסיק לעבוד?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    156 צפיות
    C
    @isi בכל מקרה, אין על מה למרר, FTP לא עובד וזהו - ימות לא מתכוונים לשנות את זה...