• דו"ח מסודר במודול תור

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    216 צפיות
    מתענייןמ
    @oror053 רק מזכיר https://queue.call2all.co.il/#ivr2 עיין כאן https://f2.freeivr.co.il/post/63761
  • מישהו יכול להפעיל לי שלוחת טריוויה בתשלום?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    161 צפיות
    מ
    @פייגא רלוונטי עדיין? nbxv770770@gmail.com
  • 0 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    9
    @אברהם-נ כתב בפתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות: @ivrפון לא הבנתי בדיוק מה שאמרת ומה לא טוב במה שאמרתי ? ובפרט שזה הכי לא מסובך למתחיל כך נראה לי מה ש @ivrפון כתב כאן יותר טוב כי לא צריך לפתוח שלוחות מרובות, ובעיקר כי אם רוצים להוסיף שיר חדש יוכלו להעלות את זה רגיל במיקום אחד, ולא יצטרכו לפתוח על זה כל פעם שלוחה חדשה - ולשכפל לשלוחה של השמעת הכל, ואגב @0799412020 ברוך הבא לפורום!, זה שהתגובות בעניין הכותרת היו קצת יותר מידי חריפות, כי בדיוק "נפלת" פה בזמן שיש התמרמרות על הנושא הזה בפורום, עיין כאן הודעה רק מלפני שבועיים.
  • כניסה לפי פעימות

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    294 צפיות
    ל
    @קו-כשר-מערכות-טל כתב בכניסה לפי פעימות: @לומד-עס אם אתה רוצה שליטה מלאה דרך הטלפון תעשה פילטר לפי ניקוד שמי שיש לו פחות מ1 נקודות לא יוכל להיכנס ומי שכן נכנס עובר לשלוחת הסרת ניקוד שמורידה נקודה אחת לכל מי שנכנס ואז ממשיך לשלוחה שאתה רוצה ותיצור שלוחת הוספת ניקוד למשתמש על ידי מנהל ככה יהיה לך אפשרות להוסיף פעימות ידנית דרך הטלפון עריכה: צירפתי מספר קישורים קישורים: פילטר לפי ניקוד הסרת ניקוד(אני כמעט בטוח שאפשר במודול הזה) הוספת והסרת ניקוד על ידי מנהלים תודה רבה לכולם בפרט ל @קו-כשר-מערכות-טל על התשובה המושקעת, ול @613-0 על העזרה הצמודה במייל.
  • הודעה לפי מספר מתקשר בשלוחת תא קולי

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    326 צפיות
    6
    @isi לא נראה לי, אני יכול לערוך לכם א"ז, תוכלו לשלוח אלי מייל עם פרטים ואשתדל לעזור, ivr.6130@gmail.com
  • קבלת מייל מהקלטה ושליחתו חזרה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    399 צפיות
    6
    שאלו מה זה אקסל, זה רק דוגמא...
  • פתיחת שלוחת הגרלות

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    206 צפיות
    6
    @פשוט-יהודי האם מדובר בשלוחת חלוקת כרטיסים או שמדובר בביצוע ההגרלה? אני בטוח ש @אביי-ורבא יוכל לפתח לך מודול מסודר בתשלום.
  • שלוחות בתפריט שמורכבות מ2 ספרות

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    466 צפיות
    א
    @אאד הסתדרתי ב"ה.
  • בעיה חדשה למנויי סלקום

    19
    4 הצבעות
    19 פוסטים
    900 צפיות
    ק
    @שמואל גם אצלי במערכת זה קורה יש לי מערכת עם מודול ראוטינג שהשיחות עוברות לטלפון של עובד שהוא בחברת Wecom (אני לא יודע על איזה חברות השיחות שלהם עוברות) והוא שלח לי צילום מסך היום שכל השיחות שמגיעות מהמערכת במקום 0 יש + אני לא יודע מתי בדיוק זה התחיל אבל כנראה ביומיים האחרונים עריכה: זה התחיל לפני שבוע
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • כניסה לפי זיהוי

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    448 צפיות
    T
    @אאד שמתי את ההגדרות כמו שהם ואומר אנא הקישו את המס' האישי. יכול להיות שמחקתי בטעות קובץ הגדרות מהשלוחה הראשית ומאז זה קורה. אלו התקיות שיש לי בשלוחה ראשית, יכול להיות שחסק לי משהו בסיסי?[image: 1704923608530-123.png] [image: 1704923608449-654.png]
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    19 צפיות
  • ניתוק מתקשרים מהתור

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    212 צפיות
    שמואלש
    @שואף_גבוה כתב בניתוק מתקשרים מהתור: פניתי מ curl ב post ועדיין קיבלתי את השגיאה ולגבי ה json זה נראה פורמט json תקין אתה העברת string שאפשר להפוך אותו לjson. צריך שהפניה תעשה ממש ב content type של json.
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    515 צפיות
    א
    @מתעניין ממש ממש סליחה בהתחלה לא ראיתי שם שום קוד של הודעת קומפיין ובפרט בתמונה שפישל עלה פה לא ראיתי את זה אחרי שראיתי שאני לא בסדר כי כולם אומרים לי שזה כן כתוב בדקתי יותר טוב ומצאתי את זה כאן [image: 1704816545773-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-1.jpg] אז ממש סליחה ששיגאתי אתכם בפעם הבאה השתדל להיזהר ולבדוק טוב לפני שאני כותב @שמחה-זו-הסיסמא כתב בהודעת קמפיין לפני הודעה זמנית בקשר מה שדובר ב https://f2.freeivr.co.il/post/75922: וגם תיוג של משתמשים סתם כי אולי הם יוכלו לענות לך, נוגד את תקנון הפורום לא ידעתי סליחה
  • זיהוי שיחה נכנסת

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    849 צפיות
    א
    @עלות-השחר שים לב שיש לך את התא הקולי של @דוד_מלך_ישראל כך שיהיה לך תבנית מוכנה
  • ואצפון איי וי אר

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    655 צפיות
    ק
    @אברהם-נ גם הקו בעצמו השתנה, הן בקריינות, והן בשלוחת הניהול, והן בשלוחת הצינתוקים / השתקת צינתוקים.
  • בעיה במערכת

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    291 צפיות
    ש
    @שוינא-מתונ-עס צודק פשוט הייתי בלחץ שהמערכת הפסיקה לעבוד לא חשבתי הרבה על הניסוח
  • איכות השמעה

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    506 צפיות
    ש
    @הרב להקליט דרך האתר? הרבה פעמים הוא עושה בעיות
  • שינוי מערכת מsip לivr

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    614 צפיות
    ג
    @הרב @צדיק-תמים @nk-0 וואלה, תודה, כמה תשובות! תודה רבה!!!