@יהודה-צ-כ כתב בהאם אפשר להגדיר שבכניסה לשלוחת הקלטות המערכת תעביר אותו לשלוחת הקלדת כותרת להקלטה?:
תשתיק את הודעה M2573, M1080
טעות.
צריך להשתיק את ההודעות M3410 ו-M3411.
@יעקב-יצחק כתב באיך מגדירים שתישלח שיחה חוזרת בשעה לפי בחירת המאזין?:
@יהודה-צ-כ כתב באיך מגדירים שתישלח שיחה חוזרת בשעה לפי בחירת המאזין?:
מה שקיים בקו שהוא הביא, זה צינתוק לא שיחה חוזרת, בדקתי....
גם עכשו?
לא, הם שינו את זה למודול טלזכור. (המודול ש@CUBASE הביא למעלה ️.)
עכשיו זה כן שיחה חוזרת.
@יב כתב בשיתוף ממערכות אחרות בלבד | עזרה:
אבל לכאורה, אם זה 2 שרתים, הוא לא אמור לבקש קוד ושלוחה.
"לכאורה" (אבל לא תתפלא), יש שם באג, או לא יודע מה.
וזה כן מבקש, בקיצור.
זה לא 'אולי', זה ודאי: מדובר בשני שרתים שונים.
בהצלחה
@פלוס מצטער אם הלהבתי אותך אבל לא - אין לי זמן להקשיב לקווים, פשוט שאלת פה פעם אחת על ההגדרה הזו והבאת את ההגדרות שלך בשלוחה אז ראיתי שכתבת בהערות "הודעה בקליק", תכלס' נתת לזה שם יפה וקליט שאפשר אולי לאמץ..
@hoelrachel7 כמה רשימות צריך? פשוט תפריט עם שלוחות כמנין הרשימות. כמובן שזה גם תלוי באיזה סוג של רשימה מדובר, כל סוג זה שלוחה אחרת.
למיטיבי לכת יש את הקומבינה של @CUBASE לרישום לרשימת צינתוקים אישית ללא צורך בAPI אפשר בקלות להתאים את זה גם לכם, לדעתי.
להגביל שעות אפשר פשוט להגביל את שעות הכניסה לשלוחה, חפשו על זה באינדקס.
@AH-קריינות כתב בקו של ימות המשיח:
איך אני יכול לדעת על קו שאני מתקשר אליו שהיא של ימות המשיח
למה זה משנה לך? אם זה מערכת עם פלטפורמה והקלטות שלהם אז כן, אם לא, ובעל המערכת רוצה להסתיר את זה ממך זה לא אמור לעניין אותך אלא אם כן יש לך מזימות כלשהן...