• הגדרתי קובץ tts שיושמע בפתיחה של השלוחה M0000 אבל משום מה לא משמיע

    לא נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    341 צפיות
    י
    אפשר להוריד את M0000 הרובוטי למחשב ולעלות אותו מחדש זה ניראה לי יעזור
  • שליחת צינתוק בסיום הקלטת תגובה

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    188 צפיות
    א
    @סטאר הפיתרון הזה לא מציאותי מכיון שמערכת התגובות בנויה בצורה שכל תגובה נכנסת לתקיה עם השם של השאלה עליה הגיבו, כך שא"א שזה יקליט בכל פעם לתקיה הנכונה. אבל הגיוני שבAPI תהיה כזו אפשרות.
  • הוספת והסרת ערך ID

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    78 צפיות
    י
    @מוטי-מוטי-מוטי כתב בהוספת והסרת ערך ID: איך אני יכול לעשות שלוחת הוספת ערך ID, ושיסיר את ההוספה שהוספתי בהוספה הקודמת. מובן? עריכה: או שאפשר לעשות תוקף בהוספת ערך ID? אכן אפשר לעשות תוקף.
  • בקשת יחידות

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    259 צפיות
    מ
    @BEN-ZION שלחתי, תודה רבה.
  • קו אמריקאי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    200 צפיות
    מ
    @613-0 @pinchas אשמח לשמוע פרטים אודות הקו הזה והאם יש עלות חודשית כי בחברת ימות המשיח המחיר ממש יקר 177 ח"פ + 177 לכל חודש וזה לא היה בעבר נראה שמאז שביטלו את הקישוריות הם חייבים לעשות כסף מכל דבר קטן ... סליחה על החריפות אבל זה המציאות והלקוחות חייבים לשלם או לעבור חברה ...
  • היי חייבת סיוע ועזרה של הגאונים כאן.

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    113 צפיות
    י
    @רחלוש-0 כתב בהיי חייבת סיוע ועזרה של הגאונים כאן.: @רחלוש-0 כתב בהיי חייבת סיוע ועזרה של הגאונים כאן.: יש לי קו הודעות של קבוצה ולפתע נמחקו כל ההודעות של הקו ואין איך לשמוע אותם, גם הודעות חדשות שאני מעלה דרך האתר הוא לא נותן לשמוע ואומר שאין הודעות חדשות. אשמח מאד לסיוע תודה ענקית. מוסיפה כאן את כל ההגדרות של שלוחה 1 השמעת קבצים אולי זה קשור..type=playfile title= control_play_moreA*=noop control_play_moreA0=noop control_play_moreA1=admin_options control_play_moreA2=noop control_play_moreA3=copy_link control_play_moreA4=say_replies control_play_moreA5=rec_replies control_play_moreA6=volume_plus control_play_moreA7=random_all control_play_moreA8=play_options control_play_moreA9=restart say_details_message=date,time,phone control_play9=say_replies playfile_rec_replies=yes voice=ymFemale ;; DUP voice=Osnat change_pitch=1.2 מדובר בהודעות רובוטיות?
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    23 צפיות
  • העלאת קבצים גדולים

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    544 צפיות
    פ
    @עידו אכן, עכשיו ראיתי שמה שהוא נתן לי פעם לא היה לגוגל סקריפט
  • קבלת נתונים לאקסל בגוגל שיטס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    179 צפיות
    B
    @מושקה דרך מה הם רשומים רשימת צינתוקים? אם כן צריך לשים בשלוחה ראשית קובץ ini בשם PhonesName ולכותב בני=055****** לכל סוג רישום צריך להעלות קובץ תלוי בהגדרה
  • משחק מוכן לקליקי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    56 צפיות
    אין תגובות
  • ציינתוק בעת שאדמו"ר נכנס להדלקות נורות איך עשיתים את זה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    309 צפיות
    י
    @חזקי-ראזנבערג זה לא עובד לי
  • הגבלת ציון למאה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    56 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    275 צפיות
    ח
    @קו-המוסיקה כתב בשלוחת הקלטות / תא קולי הפניית ההקלטה לשני שלוחות כולל זהוי מספר המחייג, משהו יכול לעזור לי: @חיידר אתה בעצם רוצה שההודעה תועבר לשני שלוחות אז הנה ההגדרה הרגילה להקלטה לשלוחה אחרת folder_move=/7 ואז תגדיר hard_link=yes copy_record_link=/5/8 ופה רושמים את השלוחה השניה שאתה רוצה שישמר ההודעה פתרון חלקי ההקלטה עוברת ל2 שלוחות שנות בשלוחת הקלטות אבל שם הקובץ לא משתנה למספר הטלפון למשהו יש פתרון לשני הדברים גם זיהוי וגם העברה לשנ י שלוחות
  • האזנה ללא בזבוז דקות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    183 צפיות
    ח
    @מערכות-טלפוניות https://f2.freeivr.co.il/topic/19356/מדריך-לחסוך-בדקות-שיחה-למאזינים-שלכם-ללא-מספר-נוסף-עם-אפשרות-להגדיר-ע-י-המאזין-בעצמו/4
  • החלפת פתיח לקו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    128 צפיות
    ש
    @CUBASE תודה רבה עזרת לי מאוד
  • העברת שיחה למספר שנקבע מראש דרך הקו

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    182 צפיות
    מ
    @מוטי-מוטי-מוטי תודה רבה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • יצירת בינה מלאכותית טלפונית מדריך

    31
    1 הצבעות
    31 פוסטים
    2k צפיות
    כ
    @כככ הצלחתי להתקין את המתלמלל צריך פייתון בשביל זה וצריך גם שהקוד יהיה בפייתון
  • שאלות לחנוכה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    71 צפיות
    ק
    @נתנאל-האלוף ?? תסביר מה אתה צריך!
  • האזנה אחרונה מתחילת הקובץ קיים כזה דבר ??? דחוף דחוף !!!!!

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    165 צפיות
    ב
    @חיידר כתב בהאזנה אחרונה מתחילת הקובץ קיים כזה דבר ??? דחוף דחוף !!!!!: @חיידר משהו יכול לכתוב לי תשובה תודה אני לא חושב שיש. אפשרות (אולי תנסה לחפש דילוג בין נקודות עצירה, אולי זה יהיה כיוון)