יש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?
-
@אבו רק אולי, לא ניסיתי, אם תגדיר הרד לינק זה יעזור
-
@דוד_מלך_ישראל כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
@אבו רק אולי, לא ניסיתי, אם תגדיר הרד לינק זה יעזור
לא, לא עזר, עדיין נותן ללינקים את השם הגבוה
-
@אבו כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
copy_record_link=/12,/13
זה הגדרה של שכפול ההקלטה...
-
-
@בוס כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
אבל בשורה מספר 4 זה הגדרה של שכפול ההקלטה לשלוחות 12,13 ...
-
@יוסף-ח כן הוא רוצה שגם השיכפול יקבל שם לפי בחירתו ולא שישוכפל לקובץ הראשון בשלוחה(בשלוחות 12,13)
-
-
@יוסף-ח הסדר לא משנה
-
@בוס כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
@יוסף-ח הסדר לא משנה
בהרבה פעמים הוא כן משנה למשל סיסמה לשלוחה זה צריך להיות השורה האחרונה בהגדרות...
-
-
@יוסף-ח כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
סיסמה לשלוחה זה צריך להיות השורה האחרונה בהגדרות
מניסיון אישי אין צורך.
-
@אליהושש כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
@יוסף-ח כתב ביש אפשרות של בחירת שם לקובץ *וללינק* בהקלטות?:
סיסמה לשלוחה זה צריך להיות השורה האחרונה בהגדרות
מניסיון אישי אין צורך.
אכן, אין שום הבדל בסדר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות