לוג כניסה ויציאה דחוף!
-
@בוס כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@בוס כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
אולי יש איזה הגדרה שצריך להוסיף?
אני לא הוספתי בשביל זה כלום.
-
@963 אני הוספתי שיהיה גם לוג יומי
(בתיקיה LogFolderEnterExit יש לי הרבה תיקיות ובתיקייה החודשית יש את הקובץ) -
@אליהושש בעצם עכשו אני שם לב שאין לי בכלל את התיקיה הזו

-
@בוס
זה לא אמור להיות תיקייה אלא קובץ. -
@אליהושש בתוך Log ? אין שם
-
@בוס עכשו הבנתי, זה מופיע רק בצד שמואל, אני חיפסתי ברשימה בצד ימין. תודה רבה.

-
ב בוס סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב בוס סימן נושא זה כנפתר ב
-
@בוס כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@אליהושש בעצם עכשו אני שם לב שאין לי בכלל את התיקיה הזו

@בוס כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@אליהושש בתוך Log ? אין שם
הצילום מסך ששמת זה מהסימניות בצד שם רואים רק תיקיות, תסתכל בניהול קבצים.
-
@בוס
כתבנו אותו דבר ביחד
-
-
@121244 שמת ב"הסברים מסודרים" קישור לדו"ח של החודש הנוכחי... עוד שבוע זה לא רלוונטי
-
@צדיק-תמים כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@121244 שמת ב"הסברים מסודרים" קישור לדו"ח של החודש הנוכחי... עוד שבוע זה לא רלוונטי
למה?
-
@121244 כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@צדיק-תמים כתב בלוג כניסה ויציאה דחוף!:
@121244 שמת ב"הסברים מסודרים" קישור לדו"ח של החודש הנוכחי... עוד שבוע זה לא רלוונטי
למה?
מה השאלה?
-
@צדיק-תמים למה זה לא רלונטי
-
@121244 כי עוד שבוע נגמר החודש הלועזי
והלינק ששמת הוא לקובץ לוג של 05/2023
ולא ציינת שם לשנות את שם הקובץ
זה מתאים לעזרה הדדית, לא בתור מדריך -
@צדיק-תמים לא שמתי לב , עדכנתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות