אני לא מצליח לפתוח קו
-
@יואל-2 תנסה לפתוח בשלוחה 3> 5> 2.
-
@בוס הוא אומר אני כרגע מספרים פנוים אנא נסו מאוחר יותר וכבר ככה זה כבר כמה חודשים מכמה טלפונין יש דרך אחרת לפתוח
-
@יואל-2 ניסית דרך השלוחה שנתתי לך?
-
@בוס כן, התחלתי מ3 כן
-
@יואל-2 אני פתחתי שם לפני יומיים
-
@בוס מאיזה ספרה להתחיל
-
@בוס אתה יכול לנסות לפתוח לי
-
@יואל-2 תתקשר למספר 0773137770 תקיש 3, ואחר כך 5, ואחר כך 2.
-
@בוס אבל יואל 2 צודק, שמעתי כך מלא מעט על בעיה זו.
-
-
@בוס זה של ימות?
יש שם את כל האפשרויות של ימות? -
@פלוס כן, זה בדיוק כמו ימות, אך א"א להעביר יחידות ממערכות של טלטק לימות וכן להיפך
-
@בוס מה זה בדיוק?
והיכן ניתן לראות את כל ההבדלים ביניהם? -
@פלוס אין שום הבדל חוץ מהנ"ל, הניהול הוא דרך האתר של ימות, ונראה בדיוק אותו דבר
-
@בוס ואיך פותחים של מסר?
(הוא גם חברת בת של ימות?) -
@פלוס כתב באני לא מצליח לפתוח קו:
ואיך פותחים של מסר?
@פלוס כתב באני לא מצליח לפתוח קו:
(הוא גם חברת בת של ימות?)
כן
-
-
@כבר-כאן חכה עוד כמה דקות.
בעיקרון המערכת כבר נוצרה, עכשו הוא מתקין לך את התבנית שבחרת. -
@בוס אבל כתוב הפעולה נכשלה ?
-
@כבר-כאן לכן צריך לחכות. ככה אני חושב לפחות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות