אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!
-
@אברהם-צבי זה בערך 5-10 דק'
-
@בוס האתר עובד לך כרגע?
-
@אברהם-צבי של טלטק? עובד.
-
@בוס זה נכנס לשנייה ויוצא מיד!
-
@אברהם-צבי עוד לפני ההתחברות? או בשינוי תבנית?
-
@בוס לא,
למערכת אחרת, -
@אברהם-צבי לא הבנתי. באיזה שלב זה נתקע?
-
@בוס 1. רציתי לפתוח מערכת ולא הותקן הקבצים ,
2. יש לי כבר מערכת בחברה וזה נכנס לי לשנייה ויוצא מיד -
@אברהם-צבי מוזר...
@111 -
@בוס יש לך מערכת בחברה?
לך זה נכנס כרגיל? -
@אברהם-צבי כן.
-
@בוס המערכת הראשונה לא הותקן כלום, כבר חצי שעה
יש להם מוקד טלפוני? -
@אברהם-צבי כתב באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
יש להם מוקד טלפוני?
0733637777.
זה חברה אמריקאית, לכן עונים לפי השעות באמריקה, שאצלנו זה מ 16:00 עד 00:00 בלילה.
מייל: 01teltech@gmail.com -
@בוס יש שם מענה גם בעברית?
-
@אברהם-צבי כן, שלוחה 1.
-
@בוס ניסיתי ביום חמישי כמה פעמים ולא עונים שם.
-
@אברהם-צבי תשלח מייל 01teltech@gmail.com
-
@111 האם ידוע לך שלא עונים במספר הזה? 0733637777
אולי יש מספר אחר?!
גם במייל אין תשובה כבר יותר משבוע. -
לא יודע מי מפרסם את המספר הנ"ל.
המודל של חברתנו מבוסס על לקוחות פרמיום שמשלמים על החזקות מערכת, או על מערכת שיש בה יותר מ-50 אלף דקות.לכן, לכל אלו שרוצים שירות חינם אין בכלל מה להתקשר, ולכן פתחנו אתר בו אפשר לפתוח מספרי מערכת תבניות בקליק.
אם יש בעיה כלשהי, אפשר לשלוח מייל ל-01teltech@gmail.com. אכן, עונים שם לעיתים רחוקות, אבל אין מה לעשות, ובפרט עכשיו שהתגמול יורד, לא שווה להחזיק צוות אנשים בשביל מערכת שבדרך כלל מכניס פחות מאלף דקות. עשו חשבון בעצמכם כמה התגמול שאנחנו עושים למערכת כזו, וכמה צריך לשלשם בשביל צוות לענות...
ובשביל 99 אחוז מהשיחות שהיו רק על מערכת כזו, היינו מעדיפים לא לענות ולהקדיש את זמננו למערכת פרמיום או למספרי חו"ל שבדרך כלל משמים בשביל עובדה.
בתקווה להבנה.
-
@111 כתב באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
לי עובד מעולה
http://ivr.teltech.info/loginזה כנראה שגיאת רשת (זה לא היה המחשב שלי)