אתר חדש
-
-
@נחמן148148
תעבוד על האתר הישן.. (המלצה שלי בלי קשר) -
@נחמן148148 יכול להיות שזה בעיה בתצוגה של הטלפון, ולא קשור לימות...
תנסה לשחק בהגדרות. -
אגב עם אתה משתמש במכשיר עם אנדרואיד
למה שלא תשתמש באפליקציה ?
הרבה יותר נח מהאתר -
@אחד-מאנש-0 כתב באתר חדש:
אגב עם אתה משתמש במכשיר עם אנדרואיד
למה שלא תשתמש באפליקציה ?
הרבה יותר נח מהאתרמדובר על אתר הניהול החדש...
-
@אלחנן1 האתר הישן מאוד לא נוח. חסר בו יכולות בסיסיות, לדוגמה:
- העלאת קבצים תקינה (בישן אני מעלה קובץ עם שם והוא עולה בתור הודעת מערכת, אי אפשר לבחור אם למספר אוטומטית, ועוד שלל תופעות מוזרות)
- ליצור קבצי טקסט דוגמת ini דרך האתר
- עריכת הגדרות וניהול קבצים זה בלשוניות נפרדות
- לשלוחות עם הרבה קבצים לוקח המון זמן להיטען באתר הישן
ועוד ועוד.
חבל שזנחו את האתר החדש. -
@נחמן148148 אני מצטרף גם לבקשה.
באמת זה יהיה נצרך שיהיה אפשר לנהל את המערכת באופן תקין גם דרך אנדרואיד.
והאפליקציה שקיימת כיום לא מהווה פתרון -
@הגבאי-המוצלח יש אפליקצייה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות