העברת קו מ"מבזק - NBS" לימות המשיח רגיל
-
@פיסטוק-פרווה
למה? -
-
@פיסטוק-פרווה כנראה הוא שאל למה שלא יסכימו
- כי זה רווח
-
מבזק אינם קשורים בשום דרך לימות, ולכן זה לא אפשרי בשונה מחברת מסר שהיא חברת בת של ימות
-
@זעליג
לידיעתך גם מבזק היא ריסיילר של ימות -
מניסיון העבר שלי
אין שום אפשרות -
מישהו יכול לתת דוגמא של קו שמופעל דרך מבזק NBS ??
-
@963 זה אותו מערכת כמו ימות רק עם ג'ינגל אחר.
-
אז מה הצורך להעביר מהם קו לימות הרגיל?
@קובי-י ? -
@963
כמה סיבות
דבר ראשון כי יש לי יחידות בימות ואני רוצה להעביר ואי אפשר להעביר למבזק
דבר שני למוסדות ימו אמרו שיתנו במלחמה יחידות בחינם - ולא במבזק. -
@קובי-י
את המספר כנראה שלא תוכל להעביר
את התכנים אולי תבקש מהם גישה ftp ותוריד ותעלה למערכת של ימות -
@amram כתב בהעברת קו מ"מבזק - NBS" לימות המשיח רגיל:
@קובי-י
את המספר כנראה שלא תוכל להעביר
את התכנים אולי תבקש מהם גישה ftp ותוריד ותעלה למערכת של ימותאם אפשר להעביר את התכנים, אפשר גם לעשות ראוטינג ימות וזהו..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות