האם יש אפשרות לשלוח TOKEN מוצפן?
-
@talgila למה נראה לך ש header יותר מוצפן מPOST body?
בכל מקרה אי אפשר לשלוח את הטוקן כheader -
@צדיק-תמים אתה מכיר אפשרות לשלוח את הטוקן מוצפן?
-
@talgila כתב בהאם יש אפשרות לשלוח TOKEN מוצפן?:
@צדיק-תמים אתה מכיר אפשרות לשלוח את הטוקן מוצפן?
מה זה אומר "מוצפן"?
-
@צדיק-תמים שלא יהיה אפשר לראות את הטוקן בnetwork
-
@talgila כתב בהאם יש אפשרות לשלוח TOKEN מוצפן?:
@צדיק-תמים שלא יהיה אפשר לראות את הטוקן בnetwork
אין דבר כזה, כל בקשת http, רואים בf12 את כל הבקשה.
-
@MGM-IVR תודה
-
@talgila אני לא יודע במה אתה משתמש אבל אולי עם שרת אמצע זה אפשרי לשלוח בצורה מוצפנת לפענח אצלך ולשלוח מהשרת שלך וכך לא יראו ב F12 לא יודע אם הועלתי אם כן אשמח לשמוע
-
@הלי תודה
-
@צדיק-תמים כתב בהאם יש אפשרות לשלוח TOKEN מוצפן?:
בכל מקרה אי אפשר לשלוח את הטוקן כheader
אפשר,
כמו שהוצג בדוגמא, רק בלי תוספות.
בכל מקרה, כמו שכתבו, זה לא נותן פיתרון למקרה בו אתה מריץ את זה בצד לקוח.
זה אפשרי מטעמי נוחות. -
@שמואל טוב לדעת
זה לא מתועד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות