• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחת השמעת קבצים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    21 פוסטים 7 כותבים 947 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      בוס @חגית ק
      נערך לאחרונה על ידי

      @חגית-ק אז להוסיף את ההגדרה הזו

      digits=2
      

      ולשנות את השלוחות לדו סיפרתי

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חגית ק @בוס
        נערך לאחרונה על ידי

        @בוס צדקת!!
        מסתבר שאפשר להכניס הגדרה זאת אם אני רוצה רק שלוחה פנימית( חשבתי את כל השלוחות צריך לשנות ומזה חששתי)

        0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 0 מנותק
          0733183422 @חגית ק
          נערך לאחרונה על ידי

          @חגית-ק
          נתקלתי גם בבעיה הנ"ל
          והייתי שמחה להסבר
          האם צריכה להגדיר את שלוחה 1 כתפריט
          אם כן מה ההגדרות המתאימות?

          9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 9 מנותק
            963 @0733183422
            נערך לאחרונה על ידי

            @0733183422 השלוחה שבה יש את השלוחות כמובן שצריך להיות "תפריט" ואם רוצים שזה יהיה שלוחות של 2 ספרות צריך להגדיר את זה, אבל צריך גם לשנות את שמות השלוחות שיש להם רק 1 סיפרה ל2 ספרות לדוגמה שלוחה 3 לשנות ל 03.
            באופן כללי אני ממליץ לכל המשתמשים החדשים [וגם לוותיקים] להשתמש עם אשף ההגדרות באתר, יש שם את רוב ההגדרות הרלוונטיות לשלוחות הרגילות,
            דוגמה להגדרת התפריט שיהיה עם 2 ספרות:69fd1f10-0df8-49b8-ab1d-122c93742b64-image.png

            0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 0 מנותק
              0733183422 @963
              נערך לאחרונה על ידי

              @963 תודה על המענה הברור
              אני לא מעונינת שבשלוחה אחת יהיה הרבה שלוחות אלא
              כשמתקשרים לקו יהיה אופציה כמו שמקישים אחד שיהיה שלוחה 10
              אלא אם כן אפשר רק עד 9 ובתוך שלוחה מסוימת ניתן להגדיר שלוחות רבות
              אשמח להסבר
              תודה!

              G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • G מנותק
                gv5ty4bv @0733183422
                נערך לאחרונה על ידי

                @0733183422
                על זה ענה @בוס

                @בוס כתב בשלוחת השמעת קבצים:

                אז להוסיף את ההגדרה הזו

                digits=2
                

                ולשנות את השלוחות לדו סיפרתי

                0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 0 מנותק
                  0733183422 @gv5ty4bv
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אדמו-ר-מקרלין לא הבנתי את תגובתך

                  G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • G מנותק
                    gv5ty4bv @0733183422
                    נערך לאחרונה על ידי gv5ty4bv

                    @0733183422

                    שאלת איך אפשר לעשות שיהיה גם שלוחה 10
                    או שלוחה שבו אפשר לעשות שלוחות רבות שזה אומר יותר מ 10
                    אז עניתי לך ש @בוס ענה לפני זה
                    שההגדרה זו

                    digits=2
                    

                    עושה שיהיה ניתן לעשות שלוחות יותר מ 10

                    וכמובן שצריכים שכל השלוחות יהיה דו סיפרתי שזה אומר 01/02/03 /10/11 וכ''ו
                    ולא 1/2/ וכ''ו

                    או שלא הבנתי את השאלה שלך אז אם אתה יכול להסביר יותר ברור מה השאלה שלך

                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 0 מנותק
                      0733183422 @gv5ty4bv
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אדמו-ר-מקרלין
                      באיזה שלוחה שמה את ההגדרה הנ"ל כדי שיהיה תקף לכל השלוחות ויוכלו לשמוע בשלוחה 10 קבצים

                      G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • G מנותק
                        gv5ty4bv @0733183422
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @0733183422

                        בשלוחה בתפריט הראשי על שם
                        ivr.ini
                        סתם כך באתר החדש זה הכי קל לעשות את זה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון