בשלוחה זו אין השמעות למרות שיש
-
שלום לכולם!
הגדרתי שלוחה של Play File בשם "3" ושאני מגיע לשלוח אני שומע בשלוחה זו אין השמעות למרות שבפועל יש קובץ קול בשלוחה.
מה אני מפספס? -
@Ppgishonim אשמח לעזרה?
-
@Ppgishonim
תביא את ההגדות של השלוחה,
וכן צילום מסך שרואים את שם הקובץ בתיקייה או פירוט מלא של הפרטים הנ"ל,
כמו"כ מכמה ספרות מורכבות השלוחות במערכת שלך, ואיך זה מוגדר בIVR? -
-
@Ppgishonim הקבצים צריכים להיות ממוספרים מ 000 והלאה
אם אתה מעלה דרך האתר אתה צריך להפעיל את האופצייה של מיספור אוטומטי -
@שמואל-ש אשמח אם תיצור איתי קשר במייל dani464@gmail.com
-
@oror053 כתב בבשלוחה זו אין השמעות למרות שיש:
@שמואל-ש אשמח אם תיצור איתי קשר במייל dani464@gmail.com
בנוגע ל?
-
@שמואל-ש
@שמואל-ש כתב בבשלוחה זו אין השמעות למרות שיש:
@Ppgishonim הקבצים צריכים להיות ממוספרים מ 000 והלאה
אם אתה מעלה דרך האתר אתה צריך להפעיל את האופצייה של מיספור אוטומטיתבדוק שוב מה שכתבת.
לדעתי ניתן להשמיע קבצים בכל שם שאתה רוצה. -
@מתכנת-בעתיד כתב בבשלוחה זו אין השמעות למרות שיש:
@שמואל-ש
@שמואל-ש כתב בבשלוחה זו אין השמעות למרות שיש:
@Ppgishonim הקבצים צריכים להיות ממוספרים מ 000 והלאה
אם אתה מעלה דרך האתר אתה צריך להפעיל את האופצייה של מיספור אוטומטיתבדוק שוב מה שכתבת.
לדעתי ניתן להשמיע קבצים בכל שם שאתה רוצה.נו נו
מה שאתה חושב
אני אומר לך מציאות -
@שמואל-ש
צודק.
אני משתמש הרבה עם קבצים עם שמות, אבל לא במודל השמעת קבצים. -
אגב ניתן להגדיר שישמיע קבצים עם ספרה אחת
file_amount_digits=1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
