הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.
-
@ivrפון אמור להיות הבדל במודל הרשמי של ימות? (זה לא יכול לשלוח למערכת ב' לאיזה שלוחה?)
אם ידוע לך שזה ככה, אני חוזר בי כמובן! -
@צבי-ד-צ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.:
@isi כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.:
אדגיש ש2 המערכות אינם באותו השרת
נראה לי שהיום אפשר לעשות הפניה גם בשני שרתים (אתה יכול לנסות קודם לעשות סתם הפניה)
הפניה מ2 שרתים עשיתי אבל רק למספר ראשי.
-
@ivrפון כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.:
@isi לא זה לא יעבוד בין שתי שרתים אבל אתה יכול לשתמש בפיתוח של @דוד_מלך_ישראל
כפי שכתבתי לעיל אני לא רוצה ע"י API כי זה עשה לי בעיות. כבר ניסיתי את זה.
אגב, גם בהפניה ממערכת למערכת ב2 שרתים אל השלוחה הראשית, זה עושה צליל חיוג של כחצי שניה, ורק אז מעביר.
לא כמו שאם אני מתקשר ישירות למערכת שאליה אני מפנה, שללא צליל חיוג מיד אני שומע את הפתיח. -
-
@ivrפון רעיון פשוט ונפלא!
-
@ivrפון פתאום לא עובד???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה קרה???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@דוד-כ כנראה ימות סגרו את זה
-
@ivrפון מה הסיפור?????
-
@דוד-כ לי דווקא עובד
-
ד דוד כ התייחס לנושא זה ב
-
@צבי-ד-צ
אולי זה הכשרה מיוחדת לזהוי מספרי משנה חינמיים??????????????.....וד"ל!!!!!!!!!!!!! -
@דוד-כ
הארה חשובה!: שמתי לב שזה רק במערכות שהשתמשתי בזה עד כה ולא במערכות שההטמעה חדשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בתקווה לעתיד טוב יותר?!!!!!!!!!!!! -
@דוד-כ
ועפ"י הנ"ל איך אפ' לשחזר את המערכות בלי לאפס רשומים לצינתוקים?
והאם זה יועיל להגדרות שהטמאו לי במערכת? -
@צבי-ד-צ
אולי זה דמיונות שלי?!
תוכל אולי להעתיק לכאן את ההגדרות במדודק מכל השלוחות??? -
@דוד-כ
אלף סליחות על האלפי פוסטים!!!!!!!!!!!!
אבל יתכן שבגלל שגם במערכת המפנה יש את אותם הגדרות??? -
@דוד-כ
בדוק זה הבעיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@דוד-כ לא כ"כ הבנו, תשתף אותנו?
-
@צבי-ד-צ כפי שאמרתי עשיתי הפניה כפולה :
- ממערכת 0700000 משלוחה/1 לשלוחה /1 במערכת 07300000 עם כל ההגדרות דלעיל,
- במערכת 07300000 ג"כ עשיתי חזרה למערכת07000000 לשלוחה /2 (כעין קומבינה של מספר משנה לשלוחה מסוימת),
ויוצא שא,א לעשות הפניה חזרה ובאם כן עושים מבטל את שני הפילטרים בשתי המערכות!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!כמובן אשמח מאוד לפיתרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@דוד-כ מעניין...
-
@צבי-ד-צ ועוד משהו באם כן עושים לא חוזר לעצמו הרבה זמן!!
-
@דוד-כ מוזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות