הוצאת וקבלת שיחות ע"י המערכת
-
נשמח מי שיוכל לעזור שנושא הוצאת וקבלת שיחות ע"י מערכת, בלשונית מרכזיה עיסקית
-
זה נותן לי

-
@ישועה ומה זה SIP
סליחה על הבלגן
נשמח מי שיוכל לעזור. תודה -
@ישועה ככה
SIP זה פשוט שרות לקוחות ללא עלות יחידות אלה שעניית השיחה היא על ידי תוכנה במחשב או על ידי אתר אינטרנט של ימות המשיח
כמובן שצריך במחשב אינטרנט
אם תרצה עזרה חינם ותמיכה להגדרת סיפ פנה למייל cs@ivrphone.online וואסטפ 0556748402 -
@ישועה כתב בהוצאת וקבלת שיחות ע"י המערכת:
זה נותן לי

המערכת שלך לא תומכת בסיפ, רק מערכות בשרת הפריווט תומכות (ymta/b)...
-
@יוסף-ח לנו כן יש, לא במערכת פרייוט
-
@הרב-צבי
באיזה שרת?
מסתמא בymot... -
@יוסף-ח איך אני בודק את זה איזה שרת אנחנו
-
@הרב-צבי מופיע לך אתר ניהול למטה, בסוגריים.
אבל זה לא יעזור לך, המערכת לא תומכת ב SIP. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות