ההגדרות שעשיתי בהפניה לפי מחייג ומחויג, מדוע לא עובד?
-
פוסט זה נמחק! -
@isi אני לא רואה שום בעיה, תנסה לבדוק בלוג
LogDidDirectedCheck.ini
-
@בוס כתב בההגדרות שעשיתי בהפניה לפי מחייג ומחויג, מדוע לא עובד?:
@isi אני לא רואה שום בעיה, תנסה לבדוק בלוג
LogDidDirectedCheck.ini
היכן הזה הקובץ נמצא, ומה לבדוק שם?
אם הכוונה לבדוק בתיקית LOG הנמצאת בתיקיה הראשית, אין לי שם קובץ כזה.
-
@isi
בשלוחה של ההפניה תבדוק
סליחה, כן בתיקיית לוג תלחץ שם הגדרות מתקדמות ואז תלחץ על ה ext.ini ותראה אם מופיע הקובץ הנ"ל. -
@בוס כתב בההגדרות שעשיתי בהפניה לפי מחייג ומחויג, מדוע לא עובד?:
@isi
בשלוחה של ההפניה תבדוק
סליחה, כן בתיקיית לוג תלחץ שם הגדרות מתקדמות ואז תלחץ על ה ext.ini ותראה אם מופיע הקובץ הנ"ל.בדקתי. (גם בתיקיה LOG וגם בשלוחה של ההפניה - היא השלוחה הראשית - וגם בשלוחה אליה אני מפנה).
אין שם כזה קובץ.
מה עושים? -
@isi האם זה בגלל שבמקום המספר שכתוב ב11111111 כתבתי את המספר הראשי של המערכת?
האם א"א לעשות הפניה כזו לפי מספר ראשי?
אני מנסה להבין מדוע זה לא מצליח ולא קולט.
-
נמצא ההסבר לבעיה:
בנייד יש 4 מצבים של הפניות.
האחד - הסטת כל השיחות ללא תנאי, וכשעושים כך המערכת מגיבה מצוין ועובדת לפי ההגדרה הזו.
אולם יש עוד שלושה סוגים של הפניות - תפוס, אין מענה, לא נגיש.
אם עושים באחד מהם הפניה, המערכת לא תגיב להגדרה הזו.שים לב להערה בריחוף על הסמן שלהלןאז קודם כל הפתרון לשאלה המקורית נמצא.
אבל השאלה היא מדוע זה כך, והאם יש בכל אופן דרך לסדר את הנקודה הזו.
-
אגב, האם כשעושים כזה דבר בשלוחה ראשית, זה גורם לשיחות להתקבל בהשהיה מסוימת במערכת, מאחר והיא צריכה לבדוק כל שיחה נכנסת, האם יש לגביה קריטריונים בקובץ Did_Go_T0 ?
-
@isi
למערכת לא לוקח זמן לבצע חישובים ופעולות.
ניסיתי פעם לעשות שלוחה שמפנה לשלוחה שמפנה וכו' וכו', 10 שלוחות go_to_folder, והמעבר היה מידי. -
@בעזרת-ה אבל כאן זה בעיצום מעין פילטר, יכול להיות שזה עובד אחרת מאשר העברה לשלוחות ותת שלוחות.
-
פוסט זה נמחק! -
@isi
פשוט תנסה ותראה שלא לוקח זמן. -
@בעזרת-ה זה הענין: שנסיתי ונראה לי שזה כן לוקח עוד זמן של כשניה.
אבל האמת שזו לא יכולה להיות בדיקה אמינה.
כי המערכת לא מגיבה תמיד בצורה אחידה. לפעמים השיחה עוברת מיד, לפעמים ממתינה 2 שניות, ולפעמים אפילו 5 שניות.יש לי מספר מסוים ששם תמיד בהתקשרות למערכת נכנסים מיד וכהרף עין, ואין בזה כל שינוי.
וכבר ניסיתי לברר את הדברים באשכול מקביל איך ניתן לעשות זאת במערכות אחרות שיש לי, ולא נמצא לזה פתרון.