לא נפתר שליחת צינתוק כשמאזין מתקשר
-
איך ניתן לעשות שכשמאזין מסוים יתקשר לקו אני יקבל צינתוק?
נ.ב. א"א לעשות הפניה לפי מחייג פעם אחת בשיחה כיון שהשתמשתי בזה למשהו אחר שזה לא פעם אחת בשיחה -
@איל-משולש
אני חושב שנכתב על זה פעם בפורום לגבי קומבינה של יצירת מעין מודל שירות לקוחות.
וכמובן שתצטרך להעלות קובץ שקט ל- M3338 ("הצינתוק הופעל בהצלחה") -
@מערכת-קמפיינים מה פרוש מעין מודל של שרות לקוחות
-
@איל-משולש
יש מודל שירות לקוחות רשמי של ימות המשיח,
כמה קומבינטורים פה מהפורום עשו את זה בצורה שתהיה חינמית (אני כרגע לא מוצא את זה)
והיה שם הגדרה שמעבירה את המאזין לשליחת צינתוק ללא הקשה על כלום, ואז מעבירה אותו לשלוחת שידור חי (שזה כאילו שיחה עם השירות לקוחות)
התכוונתי שתקח משם את החלק של השליחת צינתוק, ודו"ק. -
@מערכת-קמפיינים יש לך כאן השירות לקוחות החינמי
-
@איל-משולש כתב בשליחת צינתוק כשמאזין מתקשר:
נ.ב. א"א לעשות הפניה לפי מחייג פעם אחת בשיחה כיון שהשתמשתי בזה למשהו אחר שזה לא פעם אחת בשיחה
פשוט תעשה הפניה לפי מחוייג מהשלוחה שאליה הולכים...
-
@איל-משולש
תעשה כמו שכתב @צבי-ד-צפשוט תעשה הפניה לפי מחוייג מהשלוחה שאליה הולכים...
עיין כאן
זה מה שמובא:
הפניה לפי מספר מחוייג (מספר המערכת איליו חייגו)
יש להגדיר:check_did_and_go_to_folder=yes
דוגמה למופיע בקובץ Did_Go_To | ראה כאן את כל אפשרויות הגדרת הניתוב כולל ניתוק.
0773137770=/1
כלומר, כל מי שיחייג למספר 0773137770, יועבר (בשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה הנ"ל) לשלוחה 1 מהשלוחה הראשית (ניתן לרשום 1 ללא / ואז השיחה תעבור לשלוחה 1 שמתחת לשלוחה שבה מוגדרת ההגדרה)
-
@קפיץ מה זה יעזור? אז כל מי שיתקשר לקו יופנה לשם