דוחות של שעון נוכחות למייל אחר מהמייל של המערכת
-
יש אפשרות שהדוחות במודל שעון נוכחות יגעו למייל אחר ולא למייל של המערכת? מישהו ידוע לו משהו?
-
-
@פישל תודה רבה!
שכחתי מזה... -
-
אני יסכם מה קורה עד עכשיו, ניסיתי כמה פעמים בשני מערכות, ולא עזר.
אח"כ מחקתי את ההגדרה ובניתי את המודל בשלוחה אחרת בלי ההגדרה, ופתאום... אני מקבל לשני המיילים!
ניסיתי שוב להוסיף הגדרה של מייל שלישי, ולא עבד, חשבתי אולי לוקח זמן עד שזה 'קולט' אותו או משהו, אבל גם לחכות לא עזר.
מחקתי את ההגדרה, והנה... שוב, שולח למייל של המערכת+המייל הנוסף הראשון שהגדרתי! (זה שכבר מזמן לא רשום בהגדרות)
עכשיו, אם יש שם הגדרה - שולח רק למייל של המערכת, אם אין הגדרה - שולח למייל של המערכת, והמייל הראשון ההוא, שכבר מחקתי אותו (מחקתי גם את הקובץ הגדרות שבו הוא היה רשום).@שמואל ???
-
@צבי-ד-צ אין הגדרה לשלוח למייל שלישי. אין אפשרות לשלוח ליותר מ2 כתובות מייל.
-
@yosef-avitan אבל אני לא מצליח לשלוח למייל השני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות