מודול סקר החדש - seker_questions
-
ב"ה.
מודול סקר החדש:
שימו לב שיתכנו עדיין שינויים במודול והוא לא סופי. אני מעלה את המודול על מנת שתוכלו לבודקו לעומק ולדווח כאן על באגים באם קיימים.
המודול המלא:
https://f2.freeivr.co.il/post/13236 -
טוב להוסיף אפשרות לדלג על שאלה או לא לתת לדלג
גם טוב להוסיף אפשרות להמרת התוצאות בדוחות -
נראה לי שהיה מאוד עוזר אם היתה אפשרות שיהיה אפשרות אם התשובה א' יעבור לשאלה ג' ואם התשובה ב' יעבור לה' או לניתוק
-
תודה רבה
הייתי רוצה לבקש, שיוכלו לעשות יותר מ-9 תשובות -
@שמואל לדעתי צריך להוסיף אפשרות רק לשמוע את התוצאות בלי השאלות,
כך אמור להיראות סקר אמיתי: עד 10 בלילה כולם מצביעים, ובשעה 10 שומעים את התוצאות (הקלפיות נפתחות...)
יש אפשרות? -
@עידן כן,
אם רוצים לעבור ישר לתוצאות מגדירים:enter_Q1_end_time_play=noואז הולך לתוצאות
כמובן שאתה צריך להגדיר את זה לכל שאלה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות