• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר מעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    2
    14
    126
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      איל משולש נערך לאחרונה על ידי

      האם יש אפשרות לעשות במודול תור שאפי' שהנציג באמצע שיחה בכל אופן ישלח אליו עוד שיחות?
      אני צריך את זה כי אני רוצה לעשות קו שכל מי שמקשיב בו זה מוקלט, אז עשיתי קו אחר שיש בו מעבר לנציג שהוא הקו השני וכך אני מקבל הקלטות שיחה, הבעיה: שברגע שמישהו מתקשר הבא שיתקשר יכננס לתור ולא יעבור לקו
      נ.ב. אם למישהו יש פתרון אחר איך להקליט את כל השיחות על המערכת אשמח לשמוע

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי

        @איל-משולש אין פיתרון
        היחיד שעולה לי
        זה ליצור 100 שלוחות
        ולהשתמש במודול מעבר לפי כמות מאזינים
        בתקווה שלא יהיה יותר מ100 מאזינים

        א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי איל משולש

          @ivrפון לא הבנתי, לעשות 100 מודלים של תור?

          I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי

            @איל-משולש כן
            ולנתב כל מאזין לשלוחה אחרת מה-100 על ידי פילטר מעבר לפי כמות מאזינים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי

              @איל-משולש אם אתה חושב שיהיה לך יותר מדי מאזינים
              אני יכול לפתח לך מודול api שעוברים בה והיא יוצרת לכל מאזין שלוחה שהיא המספר טלפון שלו
              ומעביר את המאזין לשלוחה הזו
              פנה למייל ‏‪isaac@ivrphone.online‬‏ להצעת מחיר
              או לטלפון 0799405020

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                @ivrפון עשיתי מודל ראוטינג יש בו הגדרה שניתן לנתב למספר אחד כמה שיחות אבל משום מה זה לא עובד
                זה ההגדרות

                type=routing
                routing_count=yes
                routing1=0773137770
                routing_count_1=99
                music_on_hold=no
                
                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                  @איל-משולש מאיפה הבאת את ההגדרה הזו?
                  לא ידוע לי על כזו הגדרה
                  עריכה:
                  אני רואה שאכן יש הגדרה כזו
                  לא יודע מה הבעיה מוזר

                  א I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                    @ivrפון תסתכל בשרשור של מודל ראוטינג

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי

                      @איל-משולש ראיתי שניה לפני שאמרת

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                        @ivrפון הבעיה שזה לא עובד משום מה
                        עריכה: עכשיו אני רואה שערכת את ההודעה למעלה וכתבת שאתה לא יודע מה הבעיה😊

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון כתב במעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה:

                          מוזר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @איל משולש נערך לאחרונה על ידי

                            @איל-משולש תפנה לשרות לקוחות

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון זה קשור לשרות לקוחות או לבאגים במערכת?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • הנושא סומן כשאלה  א איל משולש 
                              • א
                                איל משולש @ivrפון נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                                @ivrפון כתב במעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה:

                                @איל-משולש אין פיתרון
                                היחיד שעולה לי
                                זה ליצור 100 שלוחות
                                ולהשתמש במודול מעבר לפי כמות מאזינים
                                בתקווה שלא יהיה יותר מ100 מאזינים

                                זה גם לא עוזר ברגע שמישהו עובר משלוחה אחת בשלוחות האחרות זה אומר "הנך הראשון בתור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון