לא נפתר מעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה
-
@איל-משולש אם אתה חושב שיהיה לך יותר מדי מאזינים
אני יכול לפתח לך מודול api שעוברים בה והיא יוצרת לכל מאזין שלוחה שהיא המספר טלפון שלו
ומעביר את המאזין לשלוחה הזו
פנה למייל isaac@ivrphone.online להצעת מחיר
או לטלפון 0799405020 -
@ivrפון עשיתי מודל ראוטינג יש בו הגדרה שניתן לנתב למספר אחד כמה שיחות אבל משום מה זה לא עובד
זה ההגדרותtype=routing routing_count=yes routing1=0773137770 routing_count_1=99 music_on_hold=no
-
@איל-משולש מאיפה הבאת את ההגדרה הזו?
לא ידוע לי על כזו הגדרה
עריכה:
אני רואה שאכן יש הגדרה כזו
לא יודע מה הבעיה מוזר -
@ivrפון תסתכל בשרשור של מודל ראוטינג
-
@איל-משולש ראיתי שניה לפני שאמרת
-
@ivrפון הבעיה שזה לא עובד משום מה
עריכה: עכשיו אני רואה שערכת את ההודעה למעלה וכתבת שאתה לא יודע מה הבעיה -
@ivrפון כתב במעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה:
מוזר
-
@איל-משולש תפנה לשרות לקוחות
-
@ivrפון זה קשור לשרות לקוחות או לבאגים במערכת?
-
-
@ivrפון כתב במעבר לנציג כשהוא באמצע שיחה:
@איל-משולש אין פיתרון
היחיד שעולה לי
זה ליצור 100 שלוחות
ולהשתמש במודול מעבר לפי כמות מאזינים
בתקווה שלא יהיה יותר מ100 מאזיניםזה גם לא עוזר ברגע שמישהו עובר משלוחה אחת בשלוחות האחרות זה אומר "הנך הראשון בתור"