• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    15
    161
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קובי י. נערך לאחרונה על ידי

      שלום וברכה
      אני רוצה להשתמש במודל תור בכדי להוציא שיחות מהמערכת, אני לא רוצה להשתמש בראוטינג כי אני מעדיף את הפונקציות של תור, יש אפשרות? כלומר איך אני מגדיר שאפי' שאני מחייג יהיה לי את האופציות כמנהל, (כמו לדוגמא השארת המאזין להמתנה - ושמיעת מנגינות, או העברת המתקשר לשלוחה אחרת.
      אשמח לדעת
      תודה רבה

      oror053 צ ע 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • oror053
        oror053 מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי oror053

        @קובי-י אפשר לעשות קמפיין פתוח שמפנה ישירות לשלוחת תור.. ואז מצד אחד אתה הוא זה שמחייג אליו, ומצד שני זה כאילו הוא חייג לשלוחת תור שמנתבת אליך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • צ
          צבי ד"צ מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

          @קובי-י
          https://f2.freeivr.co.il/post/124586

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ק
            קובי י. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

            @צבי-ד-צ כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:

            @קובי-י
            https://f2.freeivr.co.il/post/124586

            אני לא רואה כאן תשובה.
            אני שואל כשאני מתקשר למישהו במודל תור אז לכאורא הוא נהפך לנציג.
            איך אני עושה שבכל אופן אני יהיה הנציג. וככה יש לי את כל האופציות שהראית בשרשור.
            אשמח מאוד להסבר.

            @oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:

            @קובי-י אפשר לעשות קמפיין פתוח שמפנה ישירות לשלוחת תור.. ואז מצד אחד אתה הוא זה שמחייג אליו, ומצד שני זה כאילו הוא חייג לשלוחת תור שמנתבת אליך.

            אני ישמח מאוד אם תוכל קצת יותר להסביר לי.
            תודה רבה מראש לכולם.

            oror053 צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • oror053
              oror053 מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

              @קובי-י יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח. כלומר שמי שעונה לצלצול נכנס ישר למערכת כאילו הוא חייג (תאורטית הוא גם יכול להקיש על המקשים ולהיכנס לשלוחות).
              אם תשלח קמפיין כזה למישהו ממספר שמפנה ישירות למודול תור, אז ברגע שהוא עונה לשיחה הוא נכנס לתור וזה עובר אליך בתור הנציג בתור

              ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • צ
                צבי ד"צ מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                @קובי-י מחילה שלא מספיק שמתי לב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ק
                  קובי י. @oror053 נערך לאחרונה על ידי

                  @oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:

                  @קובי-י יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח. כלומר שמי שעונה לצלצול נכנס ישר למערכת כאילו הוא חייג (תאורטית הוא גם יכול להקיש על המקשים ולהיכנס לשלוחות).
                  אם תשלח קמפיין כזה למישהו ממספר שמפנה ישירות למודול תור, אז ברגע שהוא עונה לשיחה הוא נכנס לתור וזה עובר אליך בתור הנציג בתור

                  נשמע רעיון אני ינסה את זה
                  תודה רבה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קובי י. @oror053 נערך לאחרונה על ידי

                    @oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:

                    יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח

                    אני לא מוצא אפשרות כזאת
                    אשמח אם תשלח קישור או שתסביר איך עושים - (עשיתי חיפוש קמפיין פתוח ולא הביא תוצאות.)
                    תודה רבה

                    oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • oror053
                      oror053 מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                      @קובי-י תבקש משירות לקוחות להגדיר לך את זה על קמפיין מסוים שתקים.

                      ק צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ק
                        קובי י. @oror053 נערך לאחרונה על ידי

                        @oror053
                        תודה רבה.
                        אני כלומר פותח קמפיין, ולא מכניס לשם שום מספר. והשירות לקוחות יעשו לי את זה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צ
                          צבי ד"צ מומחה @oror053 נערך לאחרונה על ידי

                          @oror053 רק שבפיתרון שלך בעצם הבן אדם יענה ויצטרך להמתין עד ש @קובי-י יענה...

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ק
                            קובי י. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                            @צבי-ד-צ כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:

                            רק שבפיתרון שלך בעצם הבן אדם יענה ויצטרך להמתין עד ש @קובי-י יענה...

                            בדיוק הרגע חשבתי על זה ורציתי לשאול.
                            אכן?

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • צ
                              צבי ד"צ מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                              @קובי-י אולי תעשה לו שם לבנתיים איזה הודעה כמו "שלום, מדברים כאן מ... נציגנו בעוד רגע יתפנה אליך" וכדו', אבל כמובן שאם אתה צריך אותו אז זה פחות לעניין...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ע
                                עידו @קובי י. נערך לאחרונה על ידי עידו

                                @קובי-י אני חדש בתחום ולכן אני לא ממש יכול לכתוב לך קוד שלם, אבל אני חושב שעם המודל של הזמנת שיחה חוזרת אפשר לעשות את זה, קצת קומבינה, אבל זה מה יש...

                                בקצרה, תרשם בשמו לשיחה חוזרת ואז זה יחייג אליו כשאתה הנציג.

                                תעשה שלוחה של תור עם ההגדרה הבאה

                                context=IVR2_QueueCallBack1
                                

                                ואז כשנכנסים לתור הזה לוחצים 1 ועוברים להשארת בקשה לשיחה חוזרת.
                                תוסיף את זה

                                queue_callback_option=call_back_to_another_number
                                

                                כדי שתוכל לבחור לאיזה מספר לחזור, כמובן בזמן אמת תכתוב את המספר אליו לחייג.

                                את יתר ההגדרות כמו שעות שזה פעיל, תוך כמה זמן לחייג ואיך לא להשמיע לו את התפריט של שיחה חוזרת תוכל לראות כאן (מסיבה מסויימת זה מפנה כמעט למיקום הנכון, אצלי צריך לגלול טיפה למטה ואז רואים את ההודעה הנכונה).

                                זה עולה כמדומני 0.1 יחידה להוצאת שיחה ועוד יחידה לדקה.

                                תצטרך כמובן להיות זמין כי המערכת תחייג אליך וחבל שהוא ימתין על הקו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ק
                                  קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                                  אם יהיה למישהו עוד רעיון
                                  אני מאוד ישמח לשמוע.
                                  תודה רבה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון