תודה לחברי ועוזרי הפורום!!
-
כבר הרבה זמן חשבתי שאני צריך ואני מחוייב הכרת תודה לחברי פורום נכבד זה,
על כל העזרה והסיוע שהם כ"כ עוזרים ומסייעים,
מי יותר ומי פחות, המרבה והממעיט.
אכן, כשפתחתי שלוחות והגדרות, לא ידעתי כלום (לא שהיום אני כן יודע הרבה...),
וידעתי שלמערכת שלי, דרושים פיתוחים והגדרות - שמבלעדיהם, הקו שלי היה לא מסונן,
לא איכותי, ולא ברמה.
ו... כן, חברי הפורום כאן, עוזרים ומסייעים ממש, אם זה @בוס ואם זה @מתנסה-php-api ואם זה @ivrפון @צבי-ד-צ וישנם עוד רבים.
כאן, בבמה זו ברצוני לומר לכם דבר אחד:
תודה!!!
אני מעריך את עזרתכם, ונהנה מעצה, תושייה, ומקורית שלכם!!
בל"נ, באשכול זה אעלה מפעם לפעם תודות על ניקים שעזרו ועוזרים לי,
למען הכרת הטוב שאני חש כלפיהם. -
@פלוס תודה רבה!
אבל סתם שתדע, שככה זה רוב החברים פה, נכנסים ולא יודעים כלום כמעט, ובעזרת החברים לאט לאט לומדים ב"ה...אתה יכול לעיין בפוסטים הראשונים שלי, ומסתמא של עוד כמה פה בפורום...
-
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות