• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    העברת קבצים מסויימים - לא עובד - במה טעיתי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    8 פוסטים 4 כותבים 329 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פלוס
      נערך לאחרונה על ידי

      עשיתי אפשרות במערכת, שע"י הקשה על 1 הקובץ יעבור לשלוחה אחרת,
      ומשום מה זה לא עובד,
      להלן ההגדרות:
      ובמה טעיתי?

      type=playfile
      play_beep=yes
      playfile_say_name_id_First=yes
      playfile_say_name_id_first=yes
      login_add_val_name=yes
      say_details_message_first=yes
      say_details_message=name
      save_listening_data=yes
      control_play_moreA2=tfr_say_listening_data
      //control_play7=file_move
      //playfile_control_play_file_move=/50/05/1
      
      
      
      חזרה למיקום האחרון במקש 2:
      control_play2=last_play_auto
      last_play_stop_type=hangup
      
      הגדרה במקש 1:
      control_play1=file_move
      ;; ***DUP*** playfile_control_play_file_move=/50/05/100
      
      I ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I מנותק
        ivrפון @פלוס
        נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        @פלוס תנסה כך

        type=playfile
        play_beep=yes
        playfile_say_name_id_First=yes
        playfile_say_name_id_first=yes
        login_add_val_name=yes
        say_details_message_first=yes
        say_details_message=name
        save_listening_data=yes
        control_play_moreA2=tfr_say_listening_data
        //control_play7=file_move
        playfile_control_play_file_move=/50/05/100
         
         
         
        חזרה למיקום האחרון במקש 2:
        control_play2=last_play_auto
        last_play_stop_type=hangup
         
        הגדרה במקש 1:
        control_play1=file_move
        
        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • פ מנותק
          פלוס @ivrפון
          נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון
          לא עובד!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק מנותק
            קו המוסיקה @פלוס
            נערך לאחרונה על ידי

            @פלוס רשמת 7 במקום 1,
            אם אני לא טועה מהסתכלות ראשונה
            תכתוב ככה

            type=playfile
            play_beep=yes
            playfile_say_name_id_First=yes
            playfile_say_name_id_first=yes
            login_add_val_name=yes
            say_details_message_first=yes
            say_details_message=name
            save_listening_data=yes
            control_play_moreA2=tfr_say_listening_data
            //control_play1=file_move
            //playfile_control_play_file_move=/50/05/1
             
             
             
            חזרה למיקום האחרון במקש 2:
            control_play2=last_play_auto
            last_play_stop_type=hangup
             
            הגדרה במקש 1:
            control_play1=file_move
            ;; ***DUP*** playfile_control_play_file_move=/50/05/100
            
            
            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • פ מנותק
              פלוס @קו המוסיקה
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-המוסיקה
              לא מבין למה,
              אבל עדיין לא עובד!

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • צ מנותק
                צבי ד"צ @פלוס
                נערך לאחרונה על ידי

                @פלוס אתה נכנס לשלוחה כמו כולם, או לשלוחה אחרת שמאזינה משם?

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ מנותק
                  פלוס @צבי ד"צ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צבי-ד-צ
                  נכנס כמו כולם.
                  יש שלוחות שזה כן עובד,
                  ובשלוחה ספיציפית - לא!!
                  וע"ז גוברת שאלתי.

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק מנותק
                    קו המוסיקה @פלוס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @פלוס
                    לא הבנתי השלוחה של עובדת,
                    או המקש 1 לא עובד?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון