איך מוסיפים לשונית בהגדרות?
-
אני צריך שבהגדרות, אוכל לראות בלשוניות את הלשונית הזו: EnterIDValName
איך אני גורם למערכת שתוסיף לי את הלשונית הזו - בכדי שאוסיף לשם קבצים שונים? -
@פלוס תעלה את הקובץ הזה למערכת EnterIDValName.ini
-
@בוס
ונשאלת השאלה...
איך מעלים את זה?
מורידים את זה מאיזשהו מקום ומעלים את זה כמו קובץ?
כי הקישור שנתת לא מוריד לי כלום.
(וסליחה על הבורות...) -
@פלוס אחרי שאתה פותח את הקישור שהוא הביא לך תלחץ באמצע הדף מקש ימני על העכבר שמירה בשם סוג הקובץ תשנה שיהיה כתוב כל הקבצים ותשמור ואת זה תעלה למערכת יש כפתור בצד שמאל לפני הרשימה של העלה קבצים
אבל בעקרון אם הגדרת במערכת שהכניסה היא לפי הרשימה המצריכה קובץ זה זה אמור להיווצר לבד אחרי חיוג למערכת -
@פלוס אני לא בדיוק הבנתי מה אתה רוצה לעשות, תוכל להסביר לי? אשמח
-
@פלוס תלחץ על מקש ימני > שמור קישור בשם.
ואז תעלה את הקובץ למערכת כמו שמעלים קובץ רגיל ואז זה יופיע בלשונית. -
@בוס
ככה עושים את כל הלשוניות המופיעות שם? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות