פילטר כניסה למערכת
-
איך עושים שהמערכת כולו יתחיל לפעול בזמן מסויים? (לא שלוחה אחת - כל המערכת)
-
@מאיר-ש-הלפרין כתב בפילטר כניסה למערכת:
איך עושים שהמערכת כולו יתחיל לפעול בזמן מסויים? (לא שלוחה אחת - כל המערכת)
מגדירים את הפילטר בשלוחה ראשית!
-
@אברהם-מנס
ההגדרה הרגילה של פילטר לפי זמן?
(אתה יכול לשים קישור?) -
@מאיר-ש-הלפרין
יש כמה אפשרויות פילטר
תשתמש עם אקסס פילטר -
@מאיר-ש-הלפרין כתב בפילטר כניסה למערכת:
@אברהם-מנס
ההגדרה הרגילה של פילטר לפי זמן?
(אתה יכול לשים קישור?)כן, ההגדרה הרגילה!
השלוחה הראשית שמים בה הגדרות כמו כל שלוחה (חוץ מהקובץ IVR).
אתה יכול להשתמש גם בזה https://f2.freeivr.co.il/post/72644
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות