תיעוד שיחה עם קופת השכונה שעשו מגבית לפורים.
אני: רציתי לתרום עם כרטיס אשראי
קופה: מה מספר האשראי
אני: לא רוצה לתת אשראי בטלפון אני רוצה לתרום בדרך מאובטחת, יש אפשרות?
קופה: כן! אני מעביר אותך למערכת ושם תתרום באשראי בצורה מאובטחת
אכן תרמתי דרך המערכת!
אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
קופה: נכון שמספר האשראי שלך זה XXXXX
אני: איך אתה יודע?
קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
ואז כשהמערכת חוזרת על פרטי האשראי בכדי לאשר, שמעתי את המספרים של האשראי!
סיפור שני:
אני: רציתי לברר בקשר לתרומה האם האשראי עבר בהצלחה
קופה: חיובי אשראי לא קשור אלי זה קשור לשמעון, אני מעביר אותך לשמעון
(דרך אגב: שמעון הוא אבא שלי הוא עובד שם בקופה)
אני: שלום אבא מה נשמע? רציתי לברר.... (והשיחה נמשכה בדברים משפחתיים ואפילו בדברים סודיים ביותר)
אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
קופה: שמעתי שאתה מדבר עם אבא שלך ש.......
אני: איך שמעת מה דיברתי עם אבא שלי
קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
ואז שמעתי את כל השיחה עם אבא שלך!
יש לציין שסיפורים אלו עדיין לא קרה (אצלי), אבל חכם עיניו בראשו ולא צריך לחכות שזה יקרה!
זה מאוד טוב שנציג יכול להתחבר לשיחה עם הלקוח, אבל צריך שיהיה לפני כן הודעה אצל הלקוח בכדי לאשר לנציג להתחבר לשיחה.