הצטרפות לפיתוח - מניעת כניסה למינוס בניקוד לפי האזנה
-
הרעיון הוא שיהיה ניתן למכור חבילת דקות להאזנה במערכת רק שכיום בהגדרות הקיימות ישנה בעיה שאם מאזין יותר מהניקוד שיש לו במקום להתנתק כשמגיע לאפס זה ממשיך ואז כשמנתק נרשם שיש לו מינוס נקודות והבעיה שאם הוא יבא היום לרכוש חבילת דקות חדשה זה מוסיף לו מהמינוס שיש לו ולמשל אם יש לו מינוס של מאה נקודות והוא רכש חבילה של חמש מאות נקודות זה ירשום שיש לו רק 400 נקודות ולכן בשביל שזה לא יקרה צריך לעשות שלא יוכל להאזין יותר מהנקודות שיש לו
עלות פיתוח בימות עולה בין 500-1000 ויכול להגיע מקסימום ל1180 לא כולל מע"מ
אשמח אם זה נצרך לעוד משהו ויוכל להשתתף איתי במימון של זה. -
@שמואל-מאיר אין בזה צורך כלל אפשר לעשות את זה היום במאה אחוז...
-
@שמחה-זו-הסיסמא מה?
-
@שמחה-זו-הסיסמא איפה אפשר לעשות את זה?
-
אליהו מימות אמר לי שאין אפשרות שזה לא יכנס למינוס, וצריך פיתוח בשביל זה. אדרבה, אם אתה מכיר דרך תגיד.
-
-
@חוויה-טלפונית איפה זה כתוב בפורום ההגדרות הללו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות