• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    13
    64
    2229
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צבי ד"צ מומחה @מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

      @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        המייבין 770 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

        @צבי-ד-צ כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

        @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

        ומספרם?

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צבי ד"צ מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

          @המייבין-770 חפש בפורום כאן ובמתמחים טופ.
          אני יביא לך דוגמא 0747954101
          זה גם יעזור לך לחפש את השרשורים המתאימים ע"י שתעשה חיפוש גוגל בפורום עם המספר הזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

            @המייבין-770 אין לי צאט שם.
            תשלח ל yemot770100@gmail.com

            ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

              לכל מי שפנה בנושא העומסים.
              זה קורה בגלל שבדרך כלל יש 5-8 מאזינים בו זמנית אבל בשעות מסוימות יש בין 10-13 וזה גורם לעומסים גדולים.
              לא יעזור לנסות שוב.
              בסופו של דבר למיטב ידיעתי הקו שלי כרגע הכי פעיל.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                @המייבין-770 אין לי צאט שם.
                תשלח ל yemot770100@gmail.com

                שלחתי הזמנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                  @המייבין-770 אין לי צאט שם.
                  תשלח ל yemot770100@gmail.com

                  אשמח שתאשר את ההזמנה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה
                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                    @המייבין-770 אין לי צאט שם.
                    תשלח ל yemot770100@gmail.com

                    מחכה שתאשר לי את ההזמנה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                      @פלוס זה מה שכתבתי.
                      שאני עובד על גרסה כזאת.

                      רגע אחד,
                      בקו מדברים קווים, ההגדרות שם של הבינה המלאכותית לא שייכות לך?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אביי ורבא @ivrפון נערך לאחרונה על ידי אביי ורבא

                        @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                        בסופו של דבר למיטב ידיעתי הקו שלי כרגע הכי פעיל.

                        לא כמו שלי 🙂
                        ושלי עוד סגור רק למספרים שאני מאשר 😞

                        רק שים לב, שבזיהוי קולי וצ'אט מלא, אתה תאבד מלא טוקנים על היסטוריית הצ'אט, (אני מדבר על ניצול מלא של המגבלה החינמית היומית תוך שיחה שתיים..) אני לא רואה היתכנות לקו כזה ציבורי אמיתי (עם צ'אט מלא, זיהוי קולי, הקראה יציבה, מידע בזמן אמת) בלי מודל עסקי יציב, אחרת זה הון תועפות (בפרט שגוגל בדור האחרון הפחיתו דרמטית את השימוש בחינם, והעלו את המחיר..)

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פלוס מומחה @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

                          @אביי-ורבא
                          הבנתי שבמדברים קווים זיהוי דיבור לא בנוי על יחידות כי אם על בינה מלאכותית עצמה.
                          הייתכן?

                          א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אביי ורבא @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                            @פלוס לא יודע מה זה מדברים קווים, אבל ככה זה אצלי לפחות, זה הרבה יותר יעיל, מהיר וזול..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המייבין 770 @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                              @פלוס כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                              @אביי-ורבא
                              הבנתי שבמדברים קווים זיהוי דיבור לא בנוי על יחידות כי אם על בינה מלאכותית עצמה.
                              הייתכן?

                              כן זה נכון

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון