דרושים 2-3 בוני מערכות
-
הי אני באמצע לבנות תוכנה מתקדמת ליצירת שלוחות מרובות בצורה קלה.
אשמח ל2-3 בוני מערכות שמוכנים לנסות לבנות איתה.
במייל stamandsefer||gmail.com @ במקום ||
אני צריך רק שישתמשו בה... שיראו איך היא עובדת, במעבדה הכל טוב, צריך לראות איך זה בחי.
מי שיסכים יקבל עליה הנחה משמעותית אם ירצה לקנות את הגרסא המלאה (את הגרסא הזו יוכל לשמור לעצמו. -
@עידו אתה מחפש כותבי קודים או בוני מערכות בימות?
-
@פישל מישהו שבונה מערכות עם הרבה שלוחות אבל מחזוריות, כמו קוי בית ספר וכאלה שמצד אחד הם אותן השלוחות אבל מצד שני הן שונות בכל מיני פרטים, כמו העברת הקלטות לשלוחות שונות, שמות שלוחה שונים, רשימות צינתוקים וכאלה.
-
@עידו תוכל לפנות למייל
-
אין מתנדבים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות