חזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית
-
@Ppgishonim כתב בחזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית:
אני שולח הודעה קולית לנמען, אם הוא פספס את ה 3 צילצולים,
והנמען חוזר לקו, הוא לא שומע את ההודעה קולית ששלחתי לו.
איך אפשר לעשות את זה?אני שולח הרבה קמפיינים של הודעות קוליות עבור נמענים שונים וכל אחד שחוזר במידה ופספס צריך שהוא ישמע את ההודעה קולית
עיין פה
-
@מתלמד-פון
תודה ושבוע טוב,
אני מכיר את הפוסט אבל לא הצלחתי לבצע את מה שאני מנסה לעשות.הרי אני רוצה להשמיע את הודעת הקמפיין פעם אחת בלבד ורק לאנשים שלא שמעו את הודעת הקמפיין.
יש לי כמה קמפיינים וצריך שרק מי שפספס אותם ישמע את ההודעה -
הכי קרוב שהגעתי זה להגדרה הזאת:
campaign_message_to_play=46770-ACTIVE-1-
הבעיה שלי זה שגם אם הנמען ענה ושמע את ההודעה קולית, ברגע שיכנס לשלוחה ישמע עוד הפעם
-
@Ppgishonim כתב בחזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית:
הכי קרוב שהגעתי זה להגדרה הזאת:
campaign_message_to_play=46770-ACTIVE-1-
הבעיה שלי זה שגם אם הנמען ענה ושמע את ההודעה קולית, ברגע שיכנס לשלוחה ישמע עוד הפעם
אז תעשה הקמפיין עצמו שיהיה חיוג חוזר אוטומטי לאחר כמה דקות.
-
@יהודה-צ-כ
לא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון? -
@Ppgishonim שים לב שכתבת מזהה קמפיין במקום מספר רץ של קמפיין, במזהה קמפיין משתמשים רק ב-API
-
לקחתי את זה מפה,
מאיפה אני לוקח את המספר רץ? -
@Ppgishonim מהאתר הישן
-
@CUBASE
אתה מדבר על המספר הזה?(מספר קו)-46773-2025-07-12-23-23-21-044-API
-
-
@Ppgishonim אני מדבר על העמודה מספר רץ בלשונית "שיגור הודעות"
-
@Ppgishonim חכה רגע, בעקבותיך בדקתי עכשיו ובאמת אפשר גם לכתוב מזהה קמפיין!
זה חידוש ענקקק ויהיו הרבה שישמחו לשמוע את זה!
זהו!, הסוף לבעיות הפילטרים כעת מחיקת רשי"ת! -
@CUBASE
תודה רבה אבל גם עם המספר הזה, גם אם עניתי לקמפיין שאני חוזר לקו אני עדיין שומע את ההודעה. -
@Ppgishonim
@אביי-ורבא יש לך מושג אולי? -
@CUBASE
משהו יודע?